Tere!
Sai soetatud hiljuti Touring-kerega 525tds. Kuna varem pole diisel masinat omanud tekkisid mõned tehnilist laadi küsimused:
1. Mis võivad olla põhjusteks, et auto võtab palju kütet (lugesin tehnilistest andmetest, et mingi 6,5-9,5 on norm. aga mul kipub keskmine kulu sinna 9,5- kanti).??
2. Kui gaasi pedaali tühikäigul vabastan jäävad pöörded u. 1200-peale. Kui siis vabaga pedaali tagasi tõmban, siis pöörded normaliseeruvad. ???Käisin üht taolist masinat ennem ka vaatamas ja sellel oli sama viga?
Palun aidake, mul hakkab juba king ära kuluma:)
3. Kas õlivahetusel on turbost lähtuvalt mingeid erisusi (protsessil endal, võrreldes tavamootoriga)?
Tänud kõigile vastajatele ette ja samas ähvardan, et totakaid küsimusi võib esineda ka edaspidi!
Hunnik küsimusi BMW 525TDS kohta
Ma ei pea ennast küll mingiks asjatundjaks aga mõnda aega omal sama mudel ja ka just Touring. Õlivahetusel pole mingit eripära. Tasub vaid teada, et filter keera lahti kaanest ja tõsta vetsa üles, siis nõrgub tühjaks ja õlimaht on 6,5 l ning soovitaks vähemalt!!! korralikku poolsünti.
Mis pedaali juurde puutub, siis ka minul oli pedaal ostes lausa mehhaaniliselt "sita" sees kinni. Matid välja ja korralik korrastus salongis ning nüüd püsib mootor ca 800-900 juures. Samas võib pöörete suuruse number tõhikäigul sõltuda veel paljudest asjaoludest aga Sinu kirjeldus pigem mehhaanilisele probleemile viitab (...pean kingaga pedaali üles tõstma...)
Suure kütusekulu saavad põhjustada ebakorras pihustid (vajadusel saad abi OÜ TEST-REM DIISEL Männiku tee 123 GSM 55 15 255) mille komplekt pihusti otsi uusi läheb ilma töörahata maksma ca 3000 EEK. Teiseks - põhjuseks saabb olla must õhufilter.
Kolmandaks - muudetud kütusepumba parameetrid
Muidugi tavalised vana mootori tunnused kõik sobivad samuti (madal kompressioon, ebatihedad klapid, kulunud nukid jne jne)
Eks mingi pildi annab mootori õlikulu ja turbo töötamine ka. Samuti on üheks hea koduse testimise võimaluseks külmalt ilma eelsoojenduseta käivitamine. Mida kiiremini käivitub, seda korralikum on mootori kolvigrupp ja pihustid/pump.
Vaata ka mootorispetside nimesid remondimeeste nimekirjast!
Mis pedaali juurde puutub, siis ka minul oli pedaal ostes lausa mehhaaniliselt "sita" sees kinni. Matid välja ja korralik korrastus salongis ning nüüd püsib mootor ca 800-900 juures. Samas võib pöörete suuruse number tõhikäigul sõltuda veel paljudest asjaoludest aga Sinu kirjeldus pigem mehhaanilisele probleemile viitab (...pean kingaga pedaali üles tõstma...)
Suure kütusekulu saavad põhjustada ebakorras pihustid (vajadusel saad abi OÜ TEST-REM DIISEL Männiku tee 123 GSM 55 15 255) mille komplekt pihusti otsi uusi läheb ilma töörahata maksma ca 3000 EEK. Teiseks - põhjuseks saabb olla must õhufilter.
Kolmandaks - muudetud kütusepumba parameetrid
Muidugi tavalised vana mootori tunnused kõik sobivad samuti (madal kompressioon, ebatihedad klapid, kulunud nukid jne jne)
Eks mingi pildi annab mootori õlikulu ja turbo töötamine ka. Samuti on üheks hea koduse testimise võimaluseks külmalt ilma eelsoojenduseta käivitamine. Mida kiiremini käivitub, seda korralikum on mootori kolvigrupp ja pihustid/pump.
Vaata ka mootorispetside nimesid remondimeeste nimekirjast!
BMW 525 tds TOURING, pikkadeks reisideks sobivaim auto
Tänud väärt info eest.
püüdsin täna külmalt ilma eelsüüteta käima lasta- u. 5 sek-ga läks tööle (norm. vist?).
Samuti läheb soojana täitsa hästi käima. Aga pedaali alt midagi takistavat ei leidnud, peab ilmselt mööda pedaali varrast ülespoole liikuma- vaatama, mis takistab...
Küsiks veel, kus kohast on mõttekas osta BMW-le filtreid ja värke ning vajadusel B-varuosi? Kus need kõiga mõistlikumad hinnad siin Tallinna-kandis on?
püüdsin täna külmalt ilma eelsüüteta käima lasta- u. 5 sek-ga läks tööle (norm. vist?).
Samuti läheb soojana täitsa hästi käima. Aga pedaali alt midagi takistavat ei leidnud, peab ilmselt mööda pedaali varrast ülespoole liikuma- vaatama, mis takistab...
Küsiks veel, kus kohast on mõttekas osta BMW-le filtreid ja värke ning vajadusel B-varuosi? Kus need kõiga mõistlikumad hinnad siin Tallinna-kandis on?
- Ilmar
- Huviline
- Postitusi: 215
- Liitunud: 18.11.2004 09:06 59
- Peamine sõiduk: BMW 318d E91
- Asukoht: Päälinn
- Kontakt:
Foorumis on varuosade kohta mitu teemat ...
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... t=varuosad
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... t=varuosad
ja muidugi võid alati ju otsingut kasutada ...
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... t=varuosad
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... t=varuosad
ja muidugi võid alati ju otsingut kasutada ...
E91 318d 105kw '09