1. leht 1-st
tühikäigu reguleerimine
Postitatud: 25.04.2005 14:57 04
Postitas Rain
tahaks teada, et kuidas saab M20 2.0i mootoriga 520-l pöördeid natuke madalamaks lasta. See gaasiklapi reguleerimine pole vist see kõige õigem tegu nagu ma kuulnud olen. Kas keegi teab ka kust siis veel seda timmida saab? Jube jama on kui töösoojal mootoril on tühikäigul 1100rpm

Postitatud: 25.04.2005 16:04 53
Postitas Tanel_P
Lambdaandur vist. Päris kindel ei ole, mis selle nimi on. Võibolla ka mingi õhulugeja vms. Äkki targemad teavad.

Postitatud: 25.04.2005 16:46 27
Postitas al
mul on täpselt sama probleem, tühikäigul 1100. Räägitakse, et võib tühikäigumootori süü olla või kakub lihtsalt kuskilt õhku vahele... Eks diagnostika tüübid oskavad paremini öelda.
Postitatud: 26.04.2005 00:19 44
Postitas Indrek I
tühikäigumootorist keera(keera pigem töötava mootoriga nii kuuled ka)
Postitatud: 26.04.2005 17:59 19
Postitas MiQ
al kirjutas:või kakub lihtsalt kuskilt õhku vahele...
kui ta kuskilt suvalisest kohast õhku võtaks(ilma, et ta loenduselt läbi käiks), siis pöörded peaksid hoopis langema. Arvan, et sul tühikäigulüliti/andur ei anna signaali. Kui annaks, ei tohiks pöörded üle 1000 naljalt, sooja mootoriga, jõuda - peaks kõikuma hakkama.
Postitatud: 26.04.2005 20:28 51
Postitas Rain
nojah ma ise arvasin ka et võibolla ongi see tingitud just tühikäigumootorist sest ta on mul suht õline pealt(karteri tuulutusest tuleb vahest õli)ja ma ei teagi päris kindlalt et kas ta nüüd töötab või ei.A kuidas seda kõige parem ära tunda on? Kas see, et külmalt ei taha mootor hästi teise käiguga ja kõrgematega pöördesse hästi minna, võib olla tingitud just sellest?