1. leht 1-st
Paar kyssi diisli kohta
Postitatud: 26.06.2003 11:08 17
Postitas markx
Risustaks siis oma tadmatusega natuke foorumit.

Lugu selline et on mul juba viiendat aastat diiselbemmike istumise all ja paar asja mootori töö juures nagu häirivad natuke. Peab kohe tunnistama et need asjad on tal algusest peale olnd, pole kahju tekitand ja hullemaks ega paremaks läind (5 aastaga)

Props siis järgmine:
a) Mootor jääb väga äkitselt seisma kui süüte välja keerad. Lausa matsu ja kolksuga aga peaks nagu pehmemalt see asi toimima.
b) Sooja mootoriga tuleb yle 2000rpm sisse kerge klõbin nagu bensiiniauto detonatsiooni moodi oleks. Koormusest ja pööretest intensiivsu eriti ei olene. Kylma mootoriga seda plõginat ei ole.
Olen püüdnud mõne venna käest seda asja uurida aga ei ole osanud keegi kindlalt õelda. Kuna need efektid hullemaks pole läinud ja mootori näitajad on iseenesest suurepärased, siis pole nagu asjaga suurt viitsind tegelda aga mõtlesin, et küsiks siin järele, äkki keegi targem kohe teab millega tegu on.
Postitatud: 26.06.2003 18:11 34
Postitas Eerik_K
Ma pole ka mingi diisli spets
aga syyte väljakeerates peabki diisel laksust seisma jääma see näitab et surved on silindrites igatpidi OK
Kui plagin sisse tuleb arvan et tegemist ikka klappidega. Sõltuvalt mootorist muidugi M21 ehk 2.4TD mootoril ikka manuaalselt reguleeritavad klapivahed
Kas 5a jooksul ka klappe on paika reguleeritud?
Ja mis autoga yldse tegu on
Postitatud: 27.06.2003 12:52 14
Postitas markx
Auto 87 a. (tegelt 86 detsember aga registris ikka 87 all) 324 ilma turbota, klappe pole puutund (ilmselt peaks küll nad yle vaatama

). küll on tal 2 korda hammasrihma paika pandud, sest talvel hirmsa kylmaga tõmbas rihma paigast ära (õnneks kalppe pähe ei lasknud

) See jama rihmaga oli müstiline, sest rihm oli värske ja korralikus pinges, kõik tibin tobin, aga ikka viskas paigast ära. Enne esimest seadistust oligi tal vana rihm hamba jagu valesti, sest peale uue rihma paigaldust hakkas mootor hoopis vaiksemalt ja paremini käima.
Ah et siis klapid, no vaatame yle, a palju neil see vahe peab seal olema (äkki teab kohe peast

) Mingi sell kord arvas, et pihustinõelad plõgisevad aga vaevalt et pihustid sellist kolinat teevad. Pealegi said nad yle vaadatud kui süütepulki vahetasin ja olid igati korras, seega ilmselt ikke klapid.
Postitatud: 27.06.2003 14:12 23
Postitas Eerik_K
Klapi vahe peab olema sisse/väljalase'l mootoritel M21 2,4TD: 0,30mm
Reguleerimist teostada Kylmal mootoril nimelt parim, variant on lased seista öö läbi, mootorit yldse mitte käivitada ja alustada regullimist.
On antud mõõdud ka soojamootoriga aga regullimise käigul temp muutub ja vahed jäävad erinevaks ja ikka mingi pisine tiks jääb sisse. Seega ikka kylmal.
2.4D ma arvan sama kuna mootor ju sama ikkagi aint ilma turbota.
Yldiselt ise vast ei tasu teha kui ei jaga asja, lase tundjal mehel teha!
Normaalsetes kohtades teevad paarisaja krooniga ära ma arvan.
Mul isegi servises tehti valesti pidin ise ylekäima. Seega tee ikka seal kus usaldad ja tead et teevad korralikult!
HOIDU KYLASEPPADE TEENUSTE EEST!!!
Postitatud: 27.06.2003 14:57 46
Postitas markx
Ei noh räägi mulle kylaseppadest!!

Krt, mootori kallale ma peale enda ei usalda kedagi, kui siis ainult inimest kes tõesti asja tunneb ja keda ma ise tunnen!
Kui ikka vähegi asjast mõistus üle käib siis proovin ennast enne natuke harida ja siis ise probleemi lahendada...... Pärast tead kus vussima hakkasid

Postitatud: 01.03.2004 23:05 23
Postitas priit15
mul endal 524 -86 see kolks on mul ka, oli 324 ka. Seda teeb hooratas, neil ju leevendiga. 324-jal lendas lõpuks juppideks aga praegusel pole seni veel midagi juhtunud
Postitatud: 03.03.2004 20:53 40
Postitas marx
sellel mootoril peaks nükvõlli rihmaseibi andma natuke reguleerida, seega süütenurka, ma arvan et sa võiks sealt viga otsida. Lase see kuskil teadjailmeestel üle vaadata.