1. leht 1-st

320i 91a e36 sõites 100km tunnis on tahomeetril pöörded 2800

Postitatud: 10.04.2005 11:54 08
Postitas naips
5 käiguga söites on pöörded 2800 ja spidol näitab 100km tunnis.
Tundub kuidagi paljku pöördeid olevat või siis käik lühike.
kes asi peab siis nii olema??

Postitatud: 10.04.2005 12:28 40
Postitas Aare
Ju siis:

1. automüüja antsul polnud parasjagu muud ülekannet kui 316 i oma käepärast, et teha auto selliseks nagu oleks 250 aastane kirikõpetaja sellega jaanipäeval kirikus käinud

2. eelmine omanik tegi vinge "sport" värgi :?

Postitatud: 10.04.2005 12:29 30
Postitas Aare
86 520i 4.1 peaülekandega sõidab 100ga kuskil 2300 pöördega

Postitatud: 10.04.2005 17:35 39
Postitas naips
akki keegi teab palju peab 100km/h olema pöörded???

Postitatud: 10.04.2005 21:17 25
Postitas stevent
Kuule mul ka 320i 110kw e36 ja samamoodi 2800 juures 100km/h sõites..

Postitatud: 10.04.2005 22:09 48
Postitas Poja
Mul ka samad näidud :)

Postitatud: 10.04.2005 22:22 05
Postitas MairoG
tundub küll kahtlaselt palju, mul mõlemal e30-l on 120km/h lastes kuskil u. 2100rpm(võin ka eksida mingil määral, enamus ajast tuleb ju teed jälgida :lol: ). aga kindlasti ei ole 318i-l nii palju. samas juba mitu inimest räägivad sama nii et mine tea ;)

Postitatud: 10.04.2005 22:44 51
Postitas Aaro
E36 325i ja samad põõreded, nii et ma arvan, et sul muretsemiseks küll põhjust pole.

Postitatud: 10.04.2005 22:51 40
Postitas erik
Rataste suurusest sõltub ka spido näidu täpsus.
Vb sa sõidad tegelikult kiiremini kui 100km/h.
Kui radar sind kinni püüab,
saad politseionu käest õige kiiruse teada :D

Postitatud: 10.04.2005 23:55 50
Postitas naips
ok tänan vastuste eest juu siis nii peab see olema.

Postitatud: 11.04.2005 11:09 00
Postitas Svenp
Normaalsed pöörded. Tee Excelis väike arvutus koos käikude graafikuga, siis hea vaadata.

'86 520-l, eeldades et viies käik 0,81, peaülekanne 4,1 ja rehvid 195/70 R14, ei saa olla 2300@100. Samamoodi 2800 kanti.

Postitatud: 11.04.2005 12:41 02
Postitas erik
Hommikul kontrollisin siis endal ka.
100km/h 2800 pööret.

Postitatud: 11.04.2005 12:42 33
Postitas Aare
Kusjuures ongi õiged pöörded
tagasild peaks seal olema 3.46
viies käik 1,00 ülekanne

peab vist joodi jooma, mälu nõrk :lol:

Postitatud: 11.04.2005 13:57 28
Postitas meph
Samas 2.5'sel peaks olema difriülekanne 3.15, seega ühel eelrääkinutest võib probleem olla...

Samas minu mäletamist mööda oli kõikidel ridakuus e36'tel difriülekanne 3.15 ja ridaneljadel 3.46... samas võin ka eksida muidugi.

2.5 igatahes pidi kindlalt 3.15 olema nagu M3'gi...

Postitatud: 11.04.2005 14:36 05
Postitas Aare
Muudel mudelitel ongi sedasi, et 1,8 ja 2.0 on sama ülekandega, sest 2.0 on väikse kolvikäigu tõttu võrreldava veojõuga mis 1,8.

3.46 ülekandega see kiiruse jutt klapib, kontrollisin tqhq kalkulaatorist. 2800 rpm, viies käik 1,00, 205/60 R15 rehv ja 3.46 annabki umbes 1000 kmh.

Postitatud: 11.04.2005 16:53 11
Postitas Aaro
meph kirjutas:Samas 2.5'sel peaks olema difriülekanne 3.15, seega ühel eelrääkinutest võib probleem olla...

Samas minu mäletamist mööda oli kõikidel ridakuus e36'tel difriülekanne 3.15 ja ridaneljadel 3.46... samas võin ka eksida muidugi.

2.5 igatahes pidi kindlalt 3.15 olema nagu M3'gi...
Nagu ma aru saan, vihjati siin minule :lol: E36 325i on küll 3,155 peaülekanne, mis siis selle masina pöörded peavad olema 100 km/h sõites? NB vihjeks, et mul iseplokeeruv differ ka vahel.

Postitatud: 12.04.2005 20:50 46
Postitas M@X
minu probleem on ilmselt suurem :lol:
nimelt tõusevad minu e30 320i tuurid sajaga sõites umbes 3500-4000 :roll: nii pole 5ndal käigul mõtetki...neljas annab sama välja :?
oskab keegi arvata milles probleem võib olla?

Postitatud: 12.04.2005 21:15 41
Postitas IffMees
erik kirjutas: Vb sa sõidad tegelikult kiiremini kui 100km/h.
Kui radar sind kinni püüab,
saad politseionu käest õige kiiruse teada :D
Spidomeetri tapsust saab ka moota.
Nt lahed Narva mnt. ja votad stopperiga aega uhtlasel kiirusel soites.
kilomeetri labides vaatad aega ja kiirust millega selle kilomeetri labisid, teed natuke matemaatikat ja ongi korras ;)
Ehk siis tund(3600) jagad oma ajaga ja saadki oma kiiruse teada, ei ole vaja sellejaoks politseionusid tulitada ja trahvi maksta :roll:

Postitatud: 13.04.2005 20:21 05
Postitas raits

Postitatud: 15.04.2005 19:59 53
Postitas Rain
no mul on -85. aasta 520-ligatahes pöörded 100km/h juures kuskil 2550-2600. Rehvid on 195/70R14. Aga siinjuures üks väike muuteemaline küsimus,et kas tal peabki olema kütusekulu 100 juures 10 l/100 või on miskit nagu natuke valesti? Olen kuulnud, et peaks olema kuskil 8 l/100km.

Postitatud: 15.04.2005 20:05 20
Postitas Raiki
89 520 näitab sama tahhomeeter kui 100km/h sõita
pole ta midagi imelikku

Postitatud: 17.04.2005 01:07 49
Postitas sibula
mul autoks 318is e36 ja ma ka algul imestasin, et nii kõrged pöörded, et siis samamoodi 100km/h sõites kuskil 2800. Kui auto tõstukile sai aetud siis muuseas vaatasin, et oligi ülekanne 3.46 nagu meph eelpool mainis, tegelt on see maanteel sõites äärmiselt tülikas!

Postitatud: 18.04.2005 09:01 14
Postitas ciccero
ot :P niih targad matemaatikud mul on e30 2,0 83 a 2100 rpm 90 km/h ja 110 kmh on 2500-2600 rpm . kummid on all 195/70/15. mis ülekanded differ mul siis on ?

Postitatud: 18.04.2005 10:47 40
Postitas tmw
sibula kirjutas:mul autoks 318is e36 ja ma ka algul imestasin, et nii kõrged pöörded, et siis samamoodi 100km/h sõites kuskil 2800. Kui auto tõstukile sai aetud siis muuseas vaatasin, et oligi ülekanne 3.46 nagu meph eelpool mainis, tegelt on see maanteel sõites äärmiselt tülikas!
Sama siin!!
Autoks siis E36 318is 93a. manuaal 5 käiku.

Tervitades

Tomso

Postitatud: 18.04.2005 13:42 54
Postitas dantee
Samuti e36 2,0l, 2800 - 100km/h.
Normaalne, pigem võiks esimene käik pikem olla!

Postitatud: 18.04.2005 13:59 56
Postitas Svenp
Väike tabelike koos graafikuga. Sisendandmed lähevad kollastesse pesadesse. Maksimaalvõimsuse ja -momendi pöörded on illustratsiooniks, neid arvutustes ei kasutata. Arvestage veel, et auto spidomeeter võib näidata +4...+14 km/h tegelikust kiirusest rohkem.

Postitatud: 23.04.2005 21:56 00
Postitas Markii7
2100rpm