mul sama auto nagu sul
ytlen seda,et need amordid mis sul all on praegu - on kindlasti oma aja juba elanud,nii et kui vahetamiseks laheb,vaheta kindlasti midagi sportlikkuma vastu
saad oma syidu naudingu siis
mul hetkel (nadal aega tagasi pandud alla) Koni madaldus sari (40/25 vist)
syita on ikka mega mynus,arvestades sellega,mis oli varem

(varem oli tavaline amort + mingi super mega madalad vedrud)
kuid auto on minu silmides nüüd nagu traktor
vahetatud sai siis kyik kummi jubinad ,mis seal all ikka kaivad +amordi padjad...
noh nendega oli ikka tegemis krt
mul auto 325i 91/10
seal on mingid paris sellised suured padjad
mulle autopartneris myydi mingid hu..binad

,oeldi et kyik ok peaks sobima
tegelt mulle anti siis kuni 2.0 mootorile padjad (uued UM's 325i'le maksavad 2k tykk !!!)
noh kokkuvyttes ostsin siis Saue lammutuses need detailid,mis lahevad kuni 2.0 mootorile ja sai aretatud need mu autu alla
too vend Sauel ütles,et yldiselt peaks ikka no problems sellega olema
Miks nii oli tehtud ja miks ma ei jatnud oma vanad amordipadjad alles?
sest ..ma ei tea..kas mingi Koni "viga" vyi mis iganes..need originaal padjad 325 jaoks olid liiga paksud iseenesest ja amordi "shtock" ei ulatanud padjast "valja"jarelikult ei olnud vyimalust neid pealt kinnitada
noh lypuks siis kyik all ja tootab VERY WELL
P.S maksma laks kyik koos ~13-14k
P.S 2 sorry for O.T maybe,aga loodan et see sind aitab kuidagi
peace