1. leht 1-st
Sportnukk, Plokikaane lihv, hooratta kergendamine?
Postitatud: 06.04.2005 14:25 55
Postitas IffMees
Sportnukk, Plokikaane lihv, hooratta kergendamine. Kas keegi teab, kes seeliseid toid teeks ja suure raha eest?
kui on pakkuda olen nous ka ostma.
Postitatud: 06.04.2005 19:02 56
Postitas meph
Laki Tuning näiteks.
Postitatud: 06.04.2005 21:41 38
Postitas Aare
Misajast seal hoorattaid treitakse ja kaani lihvitakse
Või ma olen midagi mööda lasknud
Aga topicu algataja: ära sa mitte mingil juhul siia kirja pane, mis autole, mis mootorile ja nii edasi, siis saad siit hästi informatiivseid vastuseid ja igaüks lausa igatseb suvaliste küsimiste peale kirjandeid kirjutama hakata.
Postitatud: 06.04.2005 21:50 28
Postitas IffMees
Vabandan....
mis auto siin bmw foorumis ikka on kui bmw
e30 on auto ise ja mootori kubatuur ei ole veel kindel, hetkel on peal 1.8i
Postitatud: 06.04.2005 21:55 45
Postitas meph
Kaanelihvimist nende kaudu saab igatahes teha... ei tea kas need teevad seda ise majas sees või ostavad kellegilt teenust sisse.
Hooratta koha pealt tegelt jään vastuse võlgu, kuid ma arvan, et nad suudavad midagi organiseerida ka selle koha pealt.
Postitatud: 07.04.2005 08:14 07
Postitas Raivo
Kavoris näiteks.
Postitatud: 07.04.2005 22:58 55
Postitas asjamees
kui oled ise tegijam mees siis, võtad mootori lahti viid kaane freesimisse ja hooratta treimisse , sellist tööd teeb iga teine firma mis tegeleb treietöödega.
ning tellid endale sport nuka (kasutatud sport nukka pole mõtet osta sellega võib ainult varesele vastu v...t visata), ning ütlen sulle ära et sellise asjaga see ei piirdu, sul veel vaja kõvemaid klapivedrusid ning kui mootor sõitnud palju siis ka uut alumist otsa kuna surved ei ole samad enam mis uuel autol. Silindri surveastme pead sa suureks ajama ning ka peale nuka vahelepanemist , autole rohkem bensiini peale andma ning väljalaset muutma + sada tegurit veel. Muidu lihtsalt ei ole sellel tööl mõtet
Postitatud: 07.04.2005 23:12 12
Postitas meph
No uut alumist otsa vast vaja ei ole, kui seal just midagi väga katki ei ole. Kui väga kulunud on, siis silindrid remontmõõtu puurida, uued kolvid ja kolvirõngad ja peaks kärama küll

Postitatud: 07.04.2005 23:16 26
Postitas asjamees
ühesõnaga mida mina õelda tahan kui tahad asjalt korralikku efekti saada pead sa sinna alla räigelt raha taguma, lihtsam oleks võimsam mootor otsida kuskil
Postitatud: 07.04.2005 23:20 44
Postitas meph
1.8't tõesti ei tasu eriti ehitama hakata. Taod sinna oma 50-100k sisse ja jõuad samale tasemele mis 2.5 mootoriga kohe käes oleks...
Postitatud: 08.04.2005 07:37 19
Postitas IffMees
Ega 1.8 mootorit ehitama ei hakkagi, tahan ennem uue mootori peale panna ja sellele siis natuke muutmist tehha.
Postitatud: 11.04.2005 13:18 18
Postitas Mihkel_O
kui hooratast kergendama hakkad siis arvesta juba ka kogu kolvigrupi tasakaalustamisega sest kergem hooratas ei silu enam tasakaalust väljas olevat mehhanismi
Postitatud: 11.04.2005 20:03 52
Postitas kiire-lauri
mina ei näe küll sellisel asjal mõtet.Sinna taod ikka oma 20k rahulikult ära kui mitte rohkem,sest ega see 1,8 veermik ei pea 2,5 omale vastu.Mingi aastast 1991 325 e36 saaks juba 40k kätte või nii ja seal kohe toredad 141kw mis käib igatahes paremini edasi, kui mingi odavalt tehtud tuuning.