
Auto 325tds 105kw 1997 aasta.
Tühikäigust piirajani 3x.eero6 kirjutas:Selle jutu järgi lastakse siis maksimumini?
Süüdistada ei saa, kuna enne peab allkirjastama dokumendi, kus seisab, et ülevaatajatel ei lasu mingeid kohustusi, kui mootor viga saab.ercci kirjutas:Ülevaatusel kontrolli teostavaid tegelasi süüdiatada auto ära lõhkumises on tiba naiivne,enamasti ikka süüdi masina puudlik hooldus ja aastaid kuivalt pähe saanud mootor. ka piiraja madalamaks seadmine sellisel raipel võrdub õlitule pirni välja keeramisega ja eks iga hea asi saab kunagi otsa
Olen ikka paar korda oma tööhobuse Ford Rangeriga ülevaatusel käinud ja pole mingeid allkirju jaganud enne ülevaaruse lõppu (tegelikult pole vist peale sedagi vajadust oma märkigi maha jätta).yllar21 kirjutas: Süüdistada ei saa, kuna enne peab allkirjastama dokumendi, kus seisab, et ülevaatajatel ei lasu mingeid kohustusi, kui mootor viga saab.![]()
Nii palju kui ma tean ja olen käinud kahe erineva diiselautoga, on alati paberimajandus kätte antud.marek555 kirjutas: Olen ikka paar korda oma tööhobuse Ford Rangeriga ülevaatusel käinud ja pole mingeid allkirju jaganud enne ülevaaruse lõppu (tegelikult pole vist peale sedagi vajadust oma märkigi maha jätta).
rsk tahaks kaIlves kirjutas:Õnneks uuematel disladel on tühikäigul piiraja üsna madalal, mul nt 4000 rpmi peal kuhu siis ülevaatuspunkt mitu korda sisse sõidab oma tahmatestiga. Väga hull hääl ei olnudki
madalamale tühikäigul? kuskilt saab selliseid chippe?rynno300 kirjutas:Ja minu TDS'l oli chip peal, mis viis piiraja veel kaugemale.
siiski kõrgematele pööretele, aga uuri http://www.autohai.ee ehk saad abi.k6ps kirjutas:madalamale tühikäigul? kuskilt saab selliseid chippe?rynno300 kirjutas:Ja minu TDS'l oli chip peal, mis viis piiraja veel kaugemale.
Tänud! uurin.rynno300 kirjutas:siiski kõrgematele pööretele, aga uuri http://www.autohai.ee ehk saad abi.k6ps kirjutas:madalamale tühikäigul? kuskilt saab selliseid chippe?rynno300 kirjutas:Ja minu TDS'l oli chip peal, mis viis piiraja veel kaugemale.