1. leht 2-st
E34 Müsteerium Jahutusvedelikuga j.n.e
Postitatud: 07.03.2005 11:55 48
Postitas mike34
Sai siis 1 kuu tagasi ostetud auto 89 a 524 TDI
Aga nüüd kirun end maa põhja oma ostuga
Autol on ilmnenud järgmised probleemid
ABS jättis mind maha,
Jahutusvedelik kaob 50 km peale 2,5 l ja summutist auru ei tule,
Kütuse näidiku ohu tuled ei tööta
Käiguvahetamise aeg käib autost mingi kõlks läbi
Taga midagi on hakanud kolisema ( ei tea veel mis )
Aku on vist kohe kohe maha suremas.
Juhipoolse ukse kallal on mingid venniksed käinud ja lukk pilbasteks,
Alarm on samuti saba andmas, kord läheb peale kord mitte.
Paistab et hea hinnaga kätte saadud masin,
On tegelikult totaalne raibe.
Mis te arvate kas mul on mõtet sellesse masinasse raha veel investeerida ja auto korda teha või ASAP auto maha müüa.
Või oskab keegi nõu anda kust vigu otsida, auto taas korda teha ja nautida BMW sõidurõõmu.
Postitatud: 07.03.2005 12:30 57
Postitas Viljar
Eks ta kippub nii olema jah, et kui tahad midagi head, siis ikka tuleb natuke rohkem maksta. Paistab, et enamasti tavalised vead mida ei vaadata, aga et vedeliku kaob ei ole küll hea. vast vaata korralikult üle, et kas kuskilt välja ei aja (ühendused, radikas, soendusradikas), lase mootor soojaks keera vedeliku kork maha, vaata kas hakkab välja ajama vedeliku või ei.
Taga reeglina kolksuvad käiguvahetusel ja ka niisama aukudes ematala puksid (maksavad umbes 300-500.- tk) võivad ka amordi üleised padjad olla kutud (täpselt ei mäleta, aga ka kuskil seal kandis hinnad) voolu asjas soovitaks Patrikuga suhelda samuti signa küsimustega tema poole pöörduda (töö kiire ja korralik)
Aku: esialgu vaata vedeliku sesi üle ja lae korralikult ära ja samas lase laadimine üle mõõta. (aku hind ca 1000.-)
ABS: Vast mõni kaitse, ühendus või halvemal juhul mõni andur.
Kui ikka auto muidu meeldib, siis mina küll investeeriks.
Postitatud: 07.03.2005 13:43 24
Postitas mike34
Auto mulle meeldib ja sõita on fantast.
niisis soovitad mul hakata investeerima.Tegin visuaalse kontolli masinale voolikud paistavd olevat kõik ok ülevoolust ka midagi märkimisväärset välja ei ole tulnud sinna on kellegi poolt mingi kanku pandud ja seal oli vast 100 ml tosooli.
aga fakt on see et tosool kaob ja kohe päris kenasti, ning külmas autos ei ole hea sõita ning ka salongi tosooli ei ole tulnud aga voolikud ja torud on ok.
ABS vahetevahel ennast siiski näitab aga tavaliselt korra pidurit näitad siis rattad blokis, ja tunne on et vaid esi rattad pidurdavad,
kus oleks võimalik akut laadida
enadl vastavad tutvused puuduvad ( niisiis kellel on laadiat )
ehk annab endast teada PALUN.
Postitatud: 07.03.2005 13:47 19
Postitas Viljar
tekib küsimus, et kus kandi peal elutsed ja liigud ?
Kui Tallinna kandis, siis vast astud mõnipäev Aivari juurest läbi ja ta vaatab kõik ilusti üle ja kui juhtun ka kodu lähedal olema, siis võin enamvähem hinnad ka kohe ära öelda.
Postitatud: 07.03.2005 13:47 40
Postitas mike34
Üks asi veel nimelt on Aku pirn Käsipiduri pirn ja pidurivedeliku pirn hakanud pimedas paistama ehk siis
Kui läheb pimedaks siis need pirnid justkui põlevad tekkis kusagil 3 päeva tagasi, jäid põlema lihtsalt.
Postitatud: 07.03.2005 13:48 09
Postitas mike34
Elan Mustamäel
Postitatud: 07.03.2005 13:49 34
Postitas Viljar
Noo siis võid ju millagil läbi sõita Maardu Mõisast, aga Aivari nr 5063088.
Postitatud: 07.03.2005 13:50 51
Postitas kimmo
Jahutusvedeliku kaost: Kontrolli, kas õli on normis ning näeb normaalne välja. Kui seal viga ei peitu, pargi auto kuivale kohale ning vaata, kas midagi maha ei tilgu.
Kolksu osas vaata üle tagasillapuksid.
ABS - kontrolli releed.
Aku osas vaata üle, millal aku hangitud on - korpusel peaks tootmise daatum olema. Äkki on aeg akut vahetada.
Postitatud: 07.03.2005 13:53 57
Postitas mike34
Muuseas palju läheb minu masinale mootori õli on hakanud inspectione põlema.mis veel tuleb vahetada.
Postitatud: 07.03.2005 13:57 42
Postitas Viljar
Peaks minema 5.8 l aga E28 kere 2.5 diislile läks täpselt 5 l ja sellest piisas.
Aga jah Castroli poolsünt ja filter abx

Postitatud: 07.03.2005 14:04 15
Postitas mike34
Viljar_V kirjutas:Peaks minema 5.8 l aga E28 kere 2.5 diislile läks täpselt 5 l ja sellest piisas.
Aga jah Castroli poolsünt ja filter abx

Kas veel peab midagi minemavahetusse rihmad j.n.e
või ainult õil ja filter.
Kuna otsustasin masina korda teha siis mida veel vaadata et ka tulevasi probleeme ära hoida.
Postitatud: 07.03.2005 14:10 32
Postitas Viljar
Loomulikult ei tee paha rihmade, rullikute vahetus (tegelikult peaks see peamine olema) kütusefilter, õhufilter.
Postitatud: 07.03.2005 14:29 55
Postitas Hans
Jahutusvedeliku kohalt soovitan mootor soojaks sõita ja siis vaiksemas kohas mootor seisma, kapott lahti ja kõrv kikkis kuulama kas kuskil sisiseb.
Sõida ainult norm tasemega ringi.
Postitatud: 07.03.2005 15:27 40
Postitas margsu
Jahutusvedeliku poolepealt kaldun arvama, et sul plokikaan pees ja selle remont minul maksis 7500 eeku, kusjuures töö tegin ise. Arvan, et sul võib olla mõni lõdvik pisise praoga ning sealt pressib vedeliku välja. Ega seal suurt midagi muud ei olegi kui sõida mootor soojaks ja vaata kas kusagilt tuleb jahutusvedelikku välja. Samuti minul oli valge vaht jahutussüsteemis. Paagi märgutule kohapealt arvatavasti ei saa paagi pistiku juurest massi. Lase elektrikul järgi kontrollida, kui ise ei viitsi. Paagi pistikule saad pagassist ligi kui tagavararatta katte välja võtad.
Postitatud: 07.03.2005 17:48 37
Postitas ivoliiv
mike34 kirjutas:Üks asi veel nimelt on Aku pirn Käsipiduri pirn ja pidurivedeliku pirn hakanud pimedas paistama ehk siis
Kui läheb pimedaks siis need pirnid justkui põlevad tekkis kusagil 3 päeva tagasi, jäid põlema lihtsalt.
Mul oli kunagi generaatorist tulev juhe lühises ja hakkasid samad tuled põlema.
Postitatud: 07.03.2005 18:22 31
Postitas Viljar
margsu kirjutas:Jahutusvedeliku poolepealt kaldun arvama, et sul plokikaan pees ja selle remont minul maksis 7500 eeku, kusjuures töö tegin ise. Arvan, et sul võib olla mõni lõdvik pisise praoga ning sealt pressib vedeliku välja. Ega seal suurt midagi muud ei olegi kui sõida mootor soojaks ja vaata kas kusagilt tuleb jahutusvedelikku välja. Samuti minul oli valge vaht jahutussüsteemis. Paagi märgutule kohapealt arvatavasti ei saa paagi pistiku juurest massi. Lase elektrikul järgi kontrollida, kui ise ei viitsi. Paagi pistikule saad pagassist ligi kui tagavararatta katte välja võtad.
Noo alati jääb lootus, et on kaanetihend läbi, kaan lihtsalt kõver, või üks-kask pragu mis läbi lasevad. sellisels juhul peaks saama 5000.- ilusti hakkama
Postitatud: 07.03.2005 18:31 34
Postitas margsu
Minul oli 4 pragu, klappide soobeldamine, klapisääretihendite vahetus, väljalaske klapi juhtpuksi vahetus, kaane lihv ja nukkvõlli liini sirutus. Kaane tööd kokku 6000 Kuusalus tehti, siis tihend oli 900 (leti hind 25% kõrgem) Mercantilest ja siis veel juurde hammasrihm kah ja mitu päeva tööd.
Postitatud: 07.03.2005 18:44 33
Postitas Viljar
See tihend oli siis küll üks kallimate killast, ise olen alati saanud hakkama 400-500 eeku maksvatega ja töötavad sama hästi. Nukka tee sirutamine on tihti peale küsitav, kuigi jah kui juba tegemiseks läheb, siis tasub selle peale mõelda (endal oli suhteliselt kõver, aga töötas selledasi remondini ja töötab tänase päevani).
Postitatud: 07.03.2005 21:20 35
Postitas margsu
See tihend oli odav. Alguses öeldi naeratades 2500 eeku. Siis aga leiti mingine teise firma oma. Kõver nukaliin võib nuka ära lõhkuda ja siis on pahandust rohkem kui 300 eeku lihvi eest.
Postitatud: 08.03.2005 18:49 08
Postitas mike34
Üks müsteerium lahendatud Seoses jahutusvedelikuga
nimelt üks lõdvik on õhtul
Vee pumbast välja tulev tagumine lõdvik laseb läbi
ja seda ma avastasin alles siis kui olin 20 min sõitnud siis nägin kuidas tuleb ja kohe päris laia kaarega
kas kellelgi ei ole kusagil ühte sellist lõdvikut üle

Postitatud: 08.03.2005 19:05 55
Postitas Viljar
mike34 kirjutas:Üks müsteerium lahendatud Seoses jahutusvedelikuga
nimelt üks lõdvik on õhtul
Vee pumbast välja tulev tagumine lõdvik laseb läbi
ja seda ma avastasin alles siis kui olin 20 min sõitnud siis nägin kuidas tuleb ja kohe päris laia kaarega
kas kellelgi ei ole kusagil ühte sellist lõdvikut üle

Noo näätsa, hakkab vaikselt looma.
Rahulikult asi üle vaadata ja polegi asi nii hull kui esmamuljel

Postitatud: 08.03.2005 21:16 14
Postitas Jossboy
Nimelt ! Soovitasin minagi tal asi üle uurida - auto kohapeal käima , mootor soojaks ja ise kapoti alla ... Helistas mulle ja leidis vea üles . Käisin vaatasin . Asi on siis selles lühikeses lõdvikus termo juures . Kas sinna sobib ka bensaka oma või mitte seda ma ei tea , tal ju diisel . Äkki keegi siis teab seda sobib või ei sobi , on need sarnased - ühesugused ? Klambrite pingutamisest ei paista abi olevat sest lõdvikul näikse olevat piki pragu sees ...
Postitatud: 08.03.2005 22:13 52
Postitas mike34
nagu ka jossboy küsis kas siis sobib ka bensu mootori lõdvikud või ei
Juhul kui kellelgi on selline voolik üle või vedeleb kuuris ( eeldusel et lõdvik on terve ) andku endast teada.
ehk saab kaubale
Postitatud: 09.03.2005 00:35 38
Postitas alts20
see et sul need armatuuris hoiatustuled phõõguma hakkavad on tavaliselt märk sellest et genekal on vaja hakata harju vahetama müüakse neid poes koos nn tabletiga ja maksavad nad minski 130-160 eeku ja on ka auto küljes vahetatavad ei pea genet maha kiskuma.saab ka vahetada harju eraldi,kuid kui ei ole ise ennem teinud siis ära hakka jebima
Postitatud: 09.03.2005 01:18 56
Postitas Lauri_B
mike34 kirjutas:nagu ka jaanus küsis kas siis sobib ka bensu mootori lõdvikud või ei
Juhul kui kellelgi on selline voolik üle või vedeleb kuuris ( eeldusel et lõdvik on terve ) andku endast teada.
ehk saab kaubale
ehk oleks lihtsam saue bmw lammutusest läbi käia
seal peaks neid lõdvikuid ja muud nänni jaguma
tel number siis sulle abiks et küsida 5143664
Postitatud: 09.03.2005 07:52 44
Postitas Viljar
Alati jääb ka autoosade poest ostmise rõõm, saad vähemalt uue ja sinu ajal sellega enam probleemi ei tule.
Ma usun, et ega sellised asjad UM-is ka nüüd tapvalt kallid ei ole, aga muidugi sealt tuleb see tellida.
Postitatud: 09.03.2005 12:25 50
Postitas margsu
Tore et sa lõdviku üles leidsid, mis läbi lasi. Kui omast kogemusest või ütelda, et see ei pruugi lõdviku vahetusega lõppeda. Vabanda, et head tuju rikun kui minul oli nii, et kaan puru. Vedelik kadus ning siis läks ka lõdvik puruks, kuna surve oli süsteemis juba nii kõrge, et üks lõdvik ei pidanud vastu ning läks peale kinnitusvõru puruks. Tuli pisike pragu sisse kust tuli siis peenikese joana välja. Kuid lõpetuseks loodan et kaan ikkagist sinul terve. Kaane remont ei ole lõbus tegevus. Igatahes BMW on hea masin kui ta ainult korras on. Kui remontima hakata, siis vahest tuleb nutt peale kui hindu vaatad.
Postitatud: 09.03.2005 13:12 33
Postitas Jossboy
No eks kalliks kisub ikka iga auto remont . Ennetage seda ja te ei pea kunagi remontima oma lolluse pärast . Aeg ajalt tuleks ikka kapoti alla vaadata ka ...
Mul tuttav töökaaslane opeliga hädas : kui küsisin kuda turbo diisel töötab - ütles , et nagu kellavärk ja siis lisas , et vaja see ja see ja too ka veel ära vahetada .... No , c'mon siis ju ei ole nagu kellavärk !
Alati ei pea ju kohe kõge hullem olema ...
Postitatud: 09.03.2005 13:51 24
Postitas Tarmo
minugi soovitus et osta see lõdvik uus ja ei ole enam sinu ajal sellega probleemi.
Kui just kuskil mijal mingit kala ei ole , et peaks selle uuesti ära lõhkuma.
mõned asjad on kasulikum Um ist osta sest uus jupp on ikka uus jupp ja ega romulast ostetud asja eluiga ei oska ennustada.
Postitatud: 09.03.2005 20:49 35
Postitas mike34
ehk oskab keegi öelda palju selline lõdvik üldse maksta võib.
Loomulikult on hea kui osta uus aga kui uus maksab rohkem kui rahakott seda lubada saab, siis tuleb leppida kasutatuga.
Muuseas kolksu kohta selline küsimus???
kui ma kiirendan esimese käiguga ja siis siduri alla vajutan et teine käik sisse lükata siis ( on selline tunne et, kolks mis autost läbi käib tuleb eest vasakust rattast )
Kas nüüd kõrvad petavad või mis, aga teiste käikudega ei ole seda ei kuulda ega ka tunda just esimeselt käigult teisele käigule üle minnes???
Mis see võib olla.