Kets
Kets
Panin speedestil tähele Martti auto all
(ja paaril vanal pildil ka), et millegipärast
on vist hea mingeid kitsaid vanu potikuid
taha alla panna. Kas see midagi juurde ka
annab või miks need on?
(ja paaril vanal pildil ka), et millegipärast
on vist hea mingeid kitsaid vanu potikuid
taha alla panna. Kas see midagi juurde ka
annab või miks need on?
[quote][i]Algselt postitas Aare[/i]
Panin speedestil tähele Martti auto all
(ja paaril vanal pildil ka), et millegipärast
on vist hea mingeid kitsaid vanu potikuid
taha alla panna. Kas see midagi juurde ka
annab või miks need on? [/quote]
BTW need ei olnud lihtsalt kitsad vanad botikud vaid täiesti töökorras slikid, millest ainult vihma pärast kasu polnud.
Panin speedestil tähele Martti auto all
(ja paaril vanal pildil ka), et millegipärast
on vist hea mingeid kitsaid vanu potikuid
taha alla panna. Kas see midagi juurde ka
annab või miks need on? [/quote]
BTW need ei olnud lihtsalt kitsad vanad botikud vaid täiesti töökorras slikid, millest ainult vihma pärast kasu polnud.
[quote][i]Algselt postitas Martti[/i]
[quote][i]Algselt postitas Tom[/i]
Martti sa siis tahtsid öelda millest vihma pärast kahju oli
[/quote]
yes:mad:, pärast panin küll tavalised rehvid alla tagasi aga vihmamärjal rajal oli suht võimatu kohalt ära saada. [/quote]
huh, ma mõtlesin, et mingi burnoudi värk, et
mingine 195 lai tagapotik---sellisega kaotaks
startides 315 hp/360Nm suurusklassist mootoriga
juba 1 sek stardist...
Sest omast kogemusesest - 205 kets, kui sinna
kanda mingine 280 hp/340 Nm tagab libisemise
vaatamata LSD-le ka teise käiguga
[quote][i]Algselt postitas Tom[/i]
Martti sa siis tahtsid öelda millest vihma pärast kahju oli

yes:mad:, pärast panin küll tavalised rehvid alla tagasi aga vihmamärjal rajal oli suht võimatu kohalt ära saada. [/quote]
huh, ma mõtlesin, et mingi burnoudi värk, et
mingine 195 lai tagapotik---sellisega kaotaks
startides 315 hp/360Nm suurusklassist mootoriga
juba 1 sek stardist...
Sest omast kogemusesest - 205 kets, kui sinna
kanda mingine 280 hp/340 Nm tagab libisemise
vaatamata LSD-le ka teise käiguga
[quote][i]Algselt postitas Martti[/i]
Selleks sai need slikid hangitud jah, sest mul ka 235/45 R17 rehviga see probleem et 1.käiguga peale kohalt minemist alates 4500rpm veab ikka ratta ringi all. [/quote]
Mis mõõdus ja kui kallid need slikid on? Kas pidamise vahe on tavaliste kummidega võrreldes väga suur?
Selleks sai need slikid hangitud jah, sest mul ka 235/45 R17 rehviga see probleem et 1.käiguga peale kohalt minemist alates 4500rpm veab ikka ratta ringi all. [/quote]
Mis mõõdus ja kui kallid need slikid on? Kas pidamise vahe on tavaliste kummidega võrreldes väga suur?