1. leht 1-st

Turbodiisli tuuning.

Postitatud: 04.03.2005 16:37 23
Postitas acid
Mult küsis üks tuttav kas tasub ja kas on kasu sellisest tuuningist,kas auto hakkab siis kütet ka rohkem neelama jne,kahjuks ei osanud ma mõhkugi öelda.kas kellelgi on kogemusi või oskaks veits selle asja kohta paar õpetussõna öelda.pakutav tuuning siis http://www.topparts.ee/index.php/turbodiisli_tuning adressilt

Postitatud: 04.03.2005 21:58 10
Postitas Muhv
Väidetavalt täitsa töötav asi. Põhiliseks klientuuriks erinevad autoesindused, kes niiviisi oma diisleid järgi aitavad. Tulevat kliendile igati soodsam kui võimsamat mootorit ostma hakata.

Postitatud: 04.03.2005 22:42 50
Postitas ristot
Nu-jah,piisab ka sellest kui pumbast peale lüüa!Saab ka siis auto "liikuma" ja ikka odavamalt :mrgreen:

Postitatud: 06.03.2005 18:42 19
Postitas acid
ristot kirjutas:Nu-jah,piisab ka sellest kui pumbast peale lüüa!Saab ka siis auto "liikuma" ja ikka odavamalt :mrgreen:
Siis sul kohe hakkab tagant musta tossu ka välja taguma.
Ei tea kuidas selline tuunimine kütuse tarbimisele mõjub??

Postitatud: 06.03.2005 18:50 08
Postitas ristot
Kui mõõdukalt peale lüüa siis ei tossa midagi.Kütuse kulu????Kõik oleneb ikka sellest palju peale keerad!Mul enda omal veel tehase plomm peal,aga plaan see sealt mine lüüa.Arvan,et ei kaota kütuse kulus eriti,pigem võidan kiirenduses :D !

Postitatud: 06.03.2005 19:22 51
Postitas Aare
Seal pannakse etteannet võrdeliselt boosti tõstmisega
ega see mehed mingi vana 524d pann pole, kus keerame suure kruvikaga "äkilisemaks", niiet must tomu tagant lendab

seal käivad autod vastavad samadele saastanormidele, mis enne.

Postitatud: 06.03.2005 23:31 02
Postitas acid
ristot kirjutas:Kui mõõdukalt peale lüüa siis ei tossa midagi.Kütuse kulu????Kõik oleneb ikka sellest palju peale keerad!Mul enda omal veel tehase plomm peal,aga plaan see sealt mine lüüa.Arvan,et ei kaota kütuse kulus eriti,pigem võidan kiirenduses :D !
Ära pläma aja ristot!!!
Aare äkki oskad öelda ka seda kas need kallid vidinad ka töökindlad on,ja kui peakski see vidin ära surema kas siis on lihtsalt võimsus kadunud või istud metsavahel ja ootad treilat.

Postitatud: 07.03.2005 07:49 39
Postitas vanaisa
Elektroonika koha pealt olen vait. Samas juhub sellel mudelil elektroonika mehaanikat. Siin oman pikaajalisi kogemusi, et VÄGA SUURESTI on mootori tegelik võimsus sõltuvuses pihustite kvaliteedist, õidetest pihutiotstest (läbilaskevõimest), pimba süütenurgast ja seadistunurgast. Lisades sinna juurde klapipilud, surveastme -. sõbrad kallikesed. Kui kõik eelnev on ideaalis siis ehk asuda lisanänniga mässama.
Uskuge . siis on kogemustega tegemist.

P.S. Iga paiagaldatud uus ots ei täehenda veel ideaalset tööd!!!!

Postitatud: 07.03.2005 08:31 20
Postitas Ailer
selle tuuningu vidinaga ajab musta nii mis kole(kui pedaal põhja vajutada). Üks ostis alptomist oma 2004.a. Vojagerile. Vanaisa jutt on õige!!!

Postitatud: 07.03.2005 09:24 11
Postitas acid
Ailer kirjutas:selle tuuningu vidinaga ajab musta nii mis kole(kui pedaal põhja vajutada). Üks ostis alptomist oma 2004.a. Vojagerile. Vanaisa jutt on õige!!!
Musta ei tahaks küll näha.Kui sa ikka kindel oled et just selle vidina pärast siis vast jääb küll ostmata.eks peab kuti saatma kuskile karlasse või joe garaasi äkki need tegelased oskavad midagi tarka oelda,kuigi karla vist ise ka paigaldab neid vidinaid ja sealt tuleb siis toote kiitmine reklaami eesmärgil julgeks arvata.

Postitatud: 07.03.2005 09:46 10
Postitas Ailer
olen küll kindel, tal on see pandud eraldi nupu alla, et saab sisse lülitada kui vaja. Muidugi minekuvahe on ikka kõva.

Postitatud: 07.03.2005 10:07 36
Postitas margsu
Omal on kogemus olemas selle diislivärgiga. Oli kunagi Toyota Corolla. Mootor oli kohvi ja minek olematu. Selleks sai siis pumbast peale keeratud, et normaalne tühikäik tuleks ja minekut oleks kah natuke. Minul nagu kütusekulu ei tõusnud, kuid musta tuli ja palju tuli. BMW pealt jällegi kogemus, et kui keegi soovib köredamat minekut, siis saab seda teha nuka varasemaks keeramisega ning ka süütenurga varasemaks keeramisega. Kui nukk varasemaks keerata, siis masin läheb erksamaks, kuid tekib efekt, et keerad nuka väljalaseke kollektoriga paigast ära. Ei ole enam sünkroonis. Tulemuseks hea minek alguses, kuid kui pikalt kiirendada, siis hakkavad tühjad kohad sisse tekkima, sest summuti kogub gaase täis. Mehed saage aru, et diisel on diisel ja sellega ei rallitata. Kui kellelgi on soovi ergast diislit soetada, siis võtku omale 525TDs. Minu 524TD on minujaoks piisavalt kärme. Ja muidugi ega ei ole ju masinal mingisugust võimu kui mootor kohvi, pihuistid korrast ära või pump korrast ära. Ja ärge turbot unustage. Mina ostsin oma amsina ja siis minul turbo ei töötanud, kuid kuna olin harjunud corollaga, siis alguses tundus, et asi normis, kuid kui hakkasin saksast koju tulema, siis sain aru et turbo ei tööta.

Postitatud: 07.03.2005 12:38 30
Postitas acid
Mind ei huvita kuidas ja mida keerata,vaid seade mille lingi ülevalpool ära tõin.inimene ostis auto,kuid kahjuks oma süü tõttu eksis mootoriga ja ostis lahjema kui plaanis oli.aga kui see vidin vahele panna siis oleksid kilovatid pea samad kui sellel mis plaanis osta oli ja huvitab teda ka see et asi ei hakkaks hullult rohkem kütust neelama ega suitsema.ega ta taha sellega hakata rallit sõitma aga see praegune mootor on lihtsalt kole lahja.
See kes räägib süütenurkade muutmistest jms.ei saa aru või ei lugenud teemat läbi,need nõksud hetkel ei huvita.

Postitatud: 07.03.2005 19:55 09
Postitas Muhv
Mingu Top-Partsi, öelgu, et kui hakkab tahmama, toon tagasi. Asi mott. Kuna nende müük pidi päris hästi minema, siis ise küll ei usu, et midagi eriliselt nigelat seal oleks.

Postitatud: 08.03.2005 08:42 47
Postitas patrik
inimene ostis auto,kuid kahjuks oma süü tõttu eksis mootoriga ja ostis lahjema kui plaanis oli.
tänase päeva lause

Postitatud: 04.06.2005 08:11 39
Postitas Ivar
Pilt

Lisavõimsus / jõud
Standard 105 kW 260 nm
PSI 105 kW 260 nm

Ühendus BAWI PB200025LA
Kood PB200008
Hind 6300.00 kr

BMW 525TDS -le, ehk see vidin ei anna sellele konkreetsele masinale mitte essugi?