lähemalt mootori survestamisest, lihvimisest? m50
Postitatud: 11.05.2010 22:25 20
Tervist.
kuna tekkis probleem automootoril vee hoidmisega veesärgis, siis tekkis küsimus, et kuidas oleks võimalik koduste vahenditega mootoriplokki survestada?
kuskilt foorumitest olen lugenud, et peaks vist aitama, kui kõikidele piludele pime ette panna ja 50 psi õhku sisse lasta (umbes 4 bari siis) ja seebiveega üle pihustada või vesi kuumaks ajada, mootor sinna sisse panna tunniks, et ta temperatuuri saavutaks ja siis survestada.
Olgu, survestamine on arusaadav. aga mismoodi seda plokki lihvitakse? kas aitab sellest vesilihvkäiast, mida paljud lukksepad kindlasti kutsekates näinud on ja sellega alumine ots üle tõmmata? või tuleb sama teha ka ploki kaanepoolsele otsale ja kaanele samamoodi? kas kõvera plokiga on üldse midagi peale hakata, kui ta kõver peaks olema? kas tuleb seda sama teha ka mootori alumise otsaga? kas on mõtet silindri mõlemad otsad plaadiga kinni tõmmata, kui survestamiseks läheb, või aitab, kui lasta surve läbi veesärgi ja õlisärgi ning siis silindri seina pihustada?
kas kuidagi on võimalik ka mootoriploki pealolles survestada? mingi küünlakeermega punnike küünlaauku panna ja kompressorist sisse lasta ja kuulatada mulinat veesärgis? või on see ainult enesepetmine?
kõige lõpuks sooviks teada, ega kellelgi m50 mootori( 2.5 non vanos 141kw) remondimanuali pole ? haynes või mis iganes neid teeb? kus oleks miskised tööde lihtsustamiseks töö võtted olemas ja mingised kulumismõõdud antud, millest juhinduda? küll saaled, vändad ja kõik muu.
kuna tekkis probleem automootoril vee hoidmisega veesärgis, siis tekkis küsimus, et kuidas oleks võimalik koduste vahenditega mootoriplokki survestada?
kuskilt foorumitest olen lugenud, et peaks vist aitama, kui kõikidele piludele pime ette panna ja 50 psi õhku sisse lasta (umbes 4 bari siis) ja seebiveega üle pihustada või vesi kuumaks ajada, mootor sinna sisse panna tunniks, et ta temperatuuri saavutaks ja siis survestada.
Olgu, survestamine on arusaadav. aga mismoodi seda plokki lihvitakse? kas aitab sellest vesilihvkäiast, mida paljud lukksepad kindlasti kutsekates näinud on ja sellega alumine ots üle tõmmata? või tuleb sama teha ka ploki kaanepoolsele otsale ja kaanele samamoodi? kas kõvera plokiga on üldse midagi peale hakata, kui ta kõver peaks olema? kas tuleb seda sama teha ka mootori alumise otsaga? kas on mõtet silindri mõlemad otsad plaadiga kinni tõmmata, kui survestamiseks läheb, või aitab, kui lasta surve läbi veesärgi ja õlisärgi ning siis silindri seina pihustada?
kas kuidagi on võimalik ka mootoriploki pealolles survestada? mingi küünlakeermega punnike küünlaauku panna ja kompressorist sisse lasta ja kuulatada mulinat veesärgis? või on see ainult enesepetmine?
kõige lõpuks sooviks teada, ega kellelgi m50 mootori( 2.5 non vanos 141kw) remondimanuali pole ? haynes või mis iganes neid teeb? kus oleks miskised tööde lihtsustamiseks töö võtted olemas ja mingised kulumismõõdud antud, millest juhinduda? küll saaled, vändad ja kõik muu.