Õlilekked mootoris ja tagasillas, 525i 90a

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
nokkel
Huviline
Postitusi: 238
Liitunud: 17.10.2004 20:12 41
Asukoht: Tartu

Õlilekked mootoris ja tagasillas, 525i 90a

Postitus Postitas nokkel »

Probleem esmakordne, pooltelje tihendid õhtal ilmselt. Differ alt õline.Õlitase oli veel normis küll, aga kauaks, kui lekib alt.
Küss selline, kas nende tihendite vahetus ka kallis lõbu on? Ons seda võimalik kodustes tingimustes teha?
Teine koht kust lekib on kusagilt geneka alt ja päris leemendab kohe, proovisin seal midagi kinnipoole keerata aga jällegi on ilmselt miski tihend ära.
Tarvo
Huviline
Postitusi: 1998
Liitunud: 20.10.2003 23:53 19
Asukoht: Harjumaa

Re: Õlilekked mootoris ja tagasillas, 525i 90a

Postitus Postitas Tarvo »

nokkel kirjutas:Probleem esmakordne, pooltelje tihendid õhtal ilmselt. Differ alt õline.Õlitase oli veel normis küll, aga kauaks, kui lekib alt.
Küss selline, kas nende tihendite vahetus ka kallis lõbu on?
Diffrile simmerid maksid UM-s ca 2 x 200 + 1 x 300.
Koos uue õli ja tööga läks vahetus veits üle 1K.
Kontrollida tuleks, et tuulutus umbes poleks.
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Üldiselt on töö difrisimmerite vahetuse juures kallim kui tükid. Kodus täiesti teostatav töö kui tõstuk või kanal olemas on. Võrdlemisi ebamugav tegevus aga teostatav.
Aaro
Huviline
Postitusi: 1599
Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
Peamine sõiduk: E30
Asukoht: Siin ja seal maakera

Postitus Postitas Aaro »

Ehk jah keegi räägib sellest vähe pikemalt, ennastki ootab see töö nüüd teisipäev ees ;) . Ja diffrisse õli lisamine kas selleks tuleb ta sealt alt lahti koukida või on võimalik ka all olekus lisada, suht nõmedalt kõrgele jääb see lisamis ava sinna. Autoks siis minu puhul E36.
Mõned näpunäited oleks väga teretulnud.
nokkel
Huviline
Postitusi: 238
Liitunud: 17.10.2004 20:12 41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas nokkel »

Tänks infi eest
nokkel
Huviline
Postitusi: 238
Liitunud: 17.10.2004 20:12 41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas nokkel »

Tagasimmeritele sain pihta. :)
Nüüd jäänud mootori õlileke :( Siinset foorumit uurides võib see vabalt olla ka vända otsatihend ? Aga ikkagi on selline tunne, et jookseb kusagilt eest ja nagu rohkem geneka alt? Või siis lihtsalt ajab sõidu ajal õli tahapoole ?
ravia
Huviline
Postitusi: 223
Liitunud: 30.12.2004 23:53 38

Postitus Postitas ravia »

nokkel kirjutas:Tagasimmeritele sain pihta. :)
Nüüd jäänud mootori õlileke :( Siinset foorumit uurides võib see vabalt olla ka vända otsatihend ? Aga ikkagi on selline tunne, et jookseb kusagilt eest ja nagu rohkem geneka alt? Või siis lihtsalt ajab sõidu ajal õli tahapoole ?
Lekib samast kohast,ning minu masina puhul on süüdlane karteri tihend.Uus olemas kuid pole jõudnud vahetada.Sai esialgu poldid ülekäidud,leke jäi pea olematuks.
Kasutaja avatar
bemarifan
Huviline
Postitusi: 559
Liitunud: 11.04.2004 12:58 18

Postitus Postitas bemarifan »

mul lekib näiteks sellisest kohast nagu karteri põhja küljes on mingi andur, arvatavasti õlitaseme oma, ja sealt anduri juurest lekibki
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4238
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Ise käisin just UM-is ja tellisin kõik tihendid simmerid difrist mootorini ja muid pudinaid va. 3 suurt mootori tihendit ja hind oli alla 2,5 raha , seega ei tohiks mõnede esi ja tagasimmerite tihendite vahetus ülikulukas materjalipoolest olla , tööd seeest on üxjagu.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Vasta