1. leht 1-st

kapotialune kolin

Postitatud: 28.04.2010 15:50 25
Postitas mell11
Tere , paluksin abi vea/probleemi leidmisel..
Tegu siis BMW 1.8 93a. universaal. Probleem ise siis selline , viimastel päevadel olen märganud(st kuulnud) sõidupealt suuremat kolinat , eriti just madalamate käikudega. Niisiis nüüd võtsin kapoti üles ,ja tühja käiguga vajutasin kaasi ja hoidsin - kusagilt mootori juurest tuleb suurem kolisemine (üsna kopteri häälega), eriti kui pöördeid juurde panna ja korra maha lasta ja uuesti panna... selline krkrrrrkrrrrrr nagu oleks midagi lahti või koliseks. Kolin iseenesest üsna tugev, salongi kuulda. Paneb õrnalt ka gaasipedaali loperdama, kui pöördeid tõsta...
Oskate ehk midagi soovitada? milles viga ? suur , väike ?
mootor täitsa läbi ? (eelnevalt pole mootoriga probleeme olnud , ja öeldud et vana auto kohta hea korras)
Iseenesest 5 käiguga ja suurema kiirusega asi nii hull pole... aga vähe ikka...

tänan!

Re: kapotialune kolin

Postitatud: 28.04.2010 17:48 49
Postitas lutsojam
Sinu kirjelduse järgi võiks korraga vähemalt 20 diagnoosi anda.

Lase mõnel pädevamal inimesel ülevaadata, enne kui asi halvasti lõppeb.....

Re: kapotialune kolin

Postitatud: 03.05.2010 14:30 57
Postitas mell11
ehk vaja vahetada saaled ja lihvida midagi( töö 5000eek + jupid)
öeldi et kergem oleks vahetada mootor...
oskab keegi midagi soovitada, mis teha kasulikum, jupideks üldse müüa?;S

Re: kapotialune kolin

Postitatud: 03.05.2010 19:16 37
Postitas lutsojam
Kas seda öeldi töökojas, et saaled vahetada ja vänt lihvida?
Kui asi nii hull oleks põleks sul õlituli tühikäigul koguaeg....
Mootorivahetusel pääseksid sa odavamalt kui remontides, muidugi kui ise teha....

Re: kapotialune kolin

Postitatud: 03.05.2010 21:48 59
Postitas Janar_R
Parandage mind kui eksin, aga saale ja õlirõhu probleem peaks intensiivistuma just sooja mootoriga, ehk kui õli on vedelam. Kas ka täiesti külm mootor koliseb?

Re: kapotialune kolin

Postitatud: 03.05.2010 22:02 33
Postitas mell11
paraku jah, kui pöördeid anda siis on ka kolin külma mootoriga...
iseenesest tööeest 5000 võtta tundub vähe palju.. ja kahjuks ise ei oska sellised asju teha.
mõtlen palju just , võrreldes autot ja sellele kuluvat summat.
Otsisin mootoreid ka juba, aga ei jäänud küll ühtegi sobivat silma . **** jama ikka seesugune.

Ja veel , millest üldse sellised taolised mootoririkked võivad tekkida?

Re: kapotialune kolin

Postitatud: 04.05.2010 14:34 43
Postitas lutsojam
Saale probleem tekib üldjuhul kehvast õlist või õlipumba rikkest/ummistusest.

Kordategemise otstarbekuse pead sa ise otsustama, aga eks ta sõltub rohkem ülejäänud masina tehnilisest seisust.

Re: kapotialune kolin

Postitatud: 04.05.2010 22:17 12
Postitas toivoku
Saale kolinaga ei peaks alati tuli põlema hakkama, sai ise sõidetud chevy bussiga miski 50km+ maha saalekolinagaja see masi nveel epale mind vuras mitusadakilomeetrit ennem kui õlitulipõlema hakkas. 5k on vända lihvi ja saalte vahetuse eest ysnagi hea hind.

Re: kapotialune kolin

Postitatud: 04.05.2010 22:32 48
Postitas eero
Jätke nüüd oma saalejutt. See on ikka väga ekstreemne juhus.
Vaatama peaks kõigepealt kas kõik agregaadid ikka ilusti mootori küljes kinni on. Võib-olla on veepumba laager nii läbi, et see koliseb vms.

Ühesõnaga peaks alt ja pealt hoolega kuulama ja katsuma. Siia võib 10lk igasugu teooriaid kirjutada ja grammigi targemaks ei saa ega tõele lähemale ei vii kui ikka täiesti võhik asjal on.

MIne näita ette oma auto kuskil. See ei maksa midagi ju ja rahu majas.

Re: kapotialune kolin

Postitatud: 04.05.2010 22:38 41
Postitas toivoku
Eero, käidi ju eksperditde juures,et saaled on vaja vahetada ja vänt lihvida :D

Re: kapotialune kolin

Postitatud: 04.05.2010 23:53 43
Postitas mell11
Äitäh kõigile tarkade lausete eest !
ma tõesti võhik... aga käisin jah ühes kohas autot näitamas ja seal öeldigi, et saaled ja lihvida... töö läheb maksma 5000u + jupid...

1. Kuidagi kahtlene ikka, kui ei mingit tuld ei ole põlema läinud, õlivahetus tehti sügisel ja üleüldse sõidetakse selle autoga üsna vähe (nt. 93 a auto, kui Saksast toodi u.6-7a tagasi siis oli läbisõit ca. 140 000, ja praegu alla 190 000) - et paarutamist suhteliselt vähe.

2. Paranduse rahad - auto maksab kusagil oma 25 000 max...siis käia välja oma 7000u on täiesti hullumeelne (loe: 100k auto puhul 28k tundub ka palju) kuigi on hästi hoitud , Eestis üks omanik ja jutujärgi oli Saksamaal ka üks doktori härra... Iga aasta saanud midagi parandada, põhiliselt veermikul igast sarniirid ja asjad.

3. Viimati käis paranduses kuu aega tagasi, kui kusagil taga tooli/põrandavahel oli lühis ja aju viskas segast ega läinud käima jne.

4. Aga mis te arvate, autot kuidagi odavamalt ka korda saab? Mootorit ka krt ei laia uut sellist praegu (vb vähe uurinud ka) , päris juppideks ei tahaks ka autot müüa , või mootoririkkega müüki panna, kui selle eest ei saa nii mittemidagi nagunii - pigem sõidutaks ise sellega edasi.

Olge tänatud mehed(naised) kes viitsivad midagi siia kirjutada !

Re: kapotialune kolin

Postitatud: 05.05.2010 00:49 58
Postitas toivoku
Kõigepealt tuleks otsida normaalsed eksperdid, ennegi olnud kui nuka/vändaanduri rikekga masinad lähevad mootori remonti. Kui tõesti on siiski saalekolin, siis masin on kõvasti pitisasaanud või see läbisõit on väiksem kui displayl kirjas. KUi kolin siis igatepidi odavam on uus mootor otsida ku ivana remontima hakata, kuigi kunagi ei või teada mis olukorras "uus" mootor on. Kui endale teed ja mitmeks mitmeks aastaks siis tee vanamootor korda, samas seal võib veel mitmeid üllatusi tulla( plokk otsas kolvid kulnud rõngad surnud jne) Ise pead otsustama mida edasi teha.

Re: kapotialune kolin

Postitatud: 05.05.2010 02:30 12
Postitas lutsojam
Ega isegi ei tahaks seda saalejuttu uskuda, arvestades et õlituld põlema ei löö.

Muidu vända lihvimine ja saaled ise lähevad maksma natuke üle 2tuhande ja sinna otsa siis töö....

Re: kapotialune kolin

Postitatud: 07.05.2010 18:11 48
Postitas mell11
mmh see oleks täitsa jama kui saaledes poleks tegelikult vigagi...
mõtlen et käivitub auto ilusasti, ja teeb seistes täiesti normaalset häält ka, ainuls siis kui pöördeid panna koliseb... õlituli ei ole põlenud kordagi.

carway pakub ketiga uuema 1.8 mootorit hinnaga 4500.- , ei tea mis see tööhind veel juurde võiks tulla?

Re: kapotialune kolin

Postitatud: 07.05.2010 23:12 40
Postitas toivoku
mell11 kirjutas:mmh see oleks täitsa jama kui saaledes poleks tegelikult vigagi...
mõtlen et käivitub auto ilusasti, ja teeb seistes täiesti normaalset häält ka, ainuls siis kui pöördeid panna koliseb... õlituli ei ole põlenud kordagi.

carway pakub ketiga uuema 1.8 mootorit hinnaga 4500.- , ei tea mis see tööhind veel juurde võiks tulla?
tööhind jääb 2-3 tuhande vahele.