1. leht 1-st

SPLIT: mootoriremondist E30 325i

Postitatud: 22.02.2005 09:34 05
Postitas Aare
Nimekirjast on puudu oluline asi - uued kepsupoldid

Need on isegi olulisemad kui uued kaanepoldid :!:
Silwer:
1) M52B28 vänt - 1tk
2) M20B27 kepsud (325e) - 6tk
3) Raamsaaled ja kepsusaaled - komplektid
4) Remontmõõdus M20B25kat kolvid koos rõngastega (8,8-1) - 6tk
5) Vända otste simmerlingid
6) Pea poldid
7) Pea tihend + kõik ülejäänud = tihendikomplekt
8) Korralik M20B25 plokk
9) Soovitatavalt ka alumised katted, poldid ja muu nodi ning ka uus veepump

Postitatud: 22.02.2005 12:41 06
Postitas Aare
Siin kulutatud aja peale oleks jõudnud 50% juppidest nt Aavest juba ära osta :!:

Veel selline rumal küsimus mootoreid mittejagavalt inimeselt - et kui mootorit lahti võetud pole, mis puhul juba kolbe ostetakse? Tõenäoline põhjus kõikuvates kompressioonides on lihtsalt kulunud rõngad....

Uued kolvid maksavad nii 2000+ kr tükk....

Postitatud: 22.02.2005 12:52 21
Postitas Silwer
On muidugi variant, et lähen odavamat teed pidi - lasen silindrid kergelt üle hoonida ja lükkan vaid kasutatud kola koos uute kuluvmaterialidega sisse ja kogu muusika, kuid seda siis kui uute kolbidega läheb projekt liiga kalliks.

Aega mul on ja kiirustamiseks ei ole põhjust. Odav maksumus on esialgu primaarne.

Postitatud: 22.02.2005 13:08 24
Postitas Aare
Kui kolvid ja silindrid on lubatud mõõdutolerantsi piirides, siis ongi ametlik remondimenetlus rõngaste vahetamine. Selsamal põhjusel müüaksegi esinduses rõngaid ja saalesid ühekaupa.

Enne võiks ikka kolvid ja silindrid üle vaadata-mõõta kui 15 000 kolbe pimesi osta.

Lihtsalt ühe minusuguse lolli võhiku soovitus puhtast loogikast.

kui mingit väga kõva mootorit tehakse, siis on muidugi tarvis natuke ägedamad kolvid, mis on ca poole kallimad