Auto on e38 730ia 95aasta bensukas
kui auto omasin, oli see lõdvik, mis on radikal üleval ja mootorivahel, tollel lõdvikul oli väike auk sees, kust tuli ka tosooli välja mingilmääral ja autosse tuli leiget veidi soojemat õhku vaid sõiduajal ehk pöörete peal, tühikäigul oli jää külm. Lõdvikul oli algul veidi teipi pandud ja mis sa sellise lõdvikuga ikka teed. Kombineerisin ise mingi lõdviku kokku ja panin külge, uus tosool sisse ja oli korras nagu. Kuna tegin mitmest lõdvikust ühe kokku, siis liitekohtadele panin toru alla ja klambritega keerasin lõdvikuotsad toru külge ning sealt tosooli välja ei hakand ajama. Auto läks ka soojaks. Auto muidu enamusajast seisnud ja piitsa pole üldse saand õieti, täna sai käima auto aetud ja paarutatud ja kohapeal piirajat lastud mitukorda ning tulemuseks on jällegi lõdvikus auk, kust tuli tosooli välja

Millele viitab kõigerohkem, kas siis tõesti selline surve sees, et lööb lõdviku puru vms? Mahlad muidu segamini ei ole, keema ei ole läinud ja temp on kõikaeg sooja mootoriga hästi tsips üle keskmise(ca 92-95kraadi).
See paisupaak on ka muidu nagu on tegelikult, ja jahutussüsteemi õhutades selgus, et nipplit ei saagi täitsa kinni keerata, kuna õhutusnippel ei jää täitsa kinni, vaid keerab nn "üle" lõpust, kuid ega see ei saa ju olla seotud jahutuslõdviku purunemisega?