
Infot külglibisemis vastase seadme kohta
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kusjuures seda automaatikat saab ise kompust lisada (paned daylight-le linnukese ette) ja kui ikka lülitist maha keerad, siis on tuled maas ka
...ühesõnaga nüüd saab mõlemat varianti kasutada, kuidas aga harjunud oled ja endale meeldib.

Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Nii saab ka jahmel1 kirjutas:päevasõidu tulede automaatika saab teha progemata kui kleebid esiklaasi andurile väljaspoolt (peegli kohal)väikese 1cm.musta klepsusiis arvab auto,et on pime ja lülitab tuled automaatselt koos süütega,saab samuti lülitist välja lükata kui tarvis

Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Sain jälle targemaks. Nimelt ei teadnud seda, et bemmil nupp pidevalt siis n.ö. ON asendis ja OFF'i keerates saab tuled ära kustutada. Ise olen kokku puutunud teiste markide päevasõidu tuledega, millel siis nupp pidevalt OFF asendis ja tuled lülituvad sisse koos süütega. Sellile lahendus häiriks mind.. kuid bmw tehnikud järelikult parema mõtlemisega:)
See on ainult Euroopa päevasõidutuledega nii.Pets24 kirjutas:Sain jälle targemaks. Nimelt ei teadnud seda, et bemmil nupp pidevalt siis n.ö. ON asendis ja OFF'i keerates saab tuled ära kustutada. Ise olen kokku puutunud teiste markide päevasõidu tuledega, millel siis nupp pidevalt OFF asendis ja tuled lülituvad sisse koos süütega. Sellile lahendus häiriks mind.. kuid bmw tehnikud järelikult parema mõtlemisega:)
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Minul vähemalt töötab.M2ki kirjutas:Kui e39'le lisada selline tulede automaatika nagu eespool kirjeldatud, kas siis follow me home töötab?
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Minul on püsikiirushoidja maha läinud. Tegu oli lörtsise lumega ning möödasõiduga. Esirattad hakkasid lörtsis tugevalt pidurdama, samal ajal kiirendas tagumisi rattaid. Viskas lahedalt külje ette ja muidugi hakkas seepeale DSC hirmsat moodi ragistama ja mina rooli korrigeerima ning niimoodi järjest paar korda me siis koos võitlesime selle püsikiirushoidja vastu. Endale pakkus ka huvi, et oo päris põnev, vist ei saagi möödasõitu sooritada.Indrek_M kirjutas:Mul selline küsimus, et kas DSC rakendudes püsikiirushoidja maha ei peaks minema?
Mul nagu viimati oli päris fun Jüri ringtee peal libedaga püsikiirushoidjaga lasta, DSC muudkui toimetas, nii kui auto otseks sai, nii andis aga jälle gaasi, et varasem kiirus taastada, ja läks aga jälle käest ära pepu ning hakkas jälle DSC toimetama

Hiljem olen proovinud juba meelega ja tugevama külglibisemise korral lülitab iga kord püsikiirushoidja välja. Nii, et päris kamikazet ei luba panna.