andresv kirjutas:Äkki lugu selles, et kui ise käiku kogu aeg sisse ei pane, siis saabub kena üllatus peale seda kui keegi teine autoga sõimas on käinud ning käigu sisse jätnud. Eriti tore on see üllatus siis, kui auto esiots seina ligi pargitud on.
Mina peagu alati peale auto remondist kättesaamist sõidan starteri jõul mõned sentimeetrid edasi.
Selles suhtes on kasulik harjutada endale sisse siduri lahutamine käivitamise ajaks. Talvel kurnab vähem akut ja on ka igati ohutum.
Minule harjus see sisse juba alaealisena, sest minu tollasel sapakal külmus käigukastiõli nii paksuks, et ilma sidurit lahutamata ei jaksanud starter mootorit ringigi ajada. Aga käima läks ka -25C-ga.
Ise kasutan käsipidurit suht harva, peamine ikka käik sisse jätta. Käivitamise ajal parem jalg piduril, vasak siduril ja igal juhul enne startimist korraks käik välja (R ja 1. on ju kõrvuti).
Aga selle Automaatkastiga olin korra hädas sõbra Avensisega. Jäin seisma, keerasin süüte välja, aga võtit kätte ei saanud. Käima ka enam ei saanud. Pusisin pea minut aega, lõpuks jagasin matsu lahti, kang oli D asendis ikka. Pärast oli häbi küll veits
