
K: Milline on hea esiklaas
Auto küljeklaasid karastatakse ja asi mutt. Esiklaasid ... ega ei kujutagi päris täpselt ette, mida saab selle kihtidega peale karastamise, millegiga katmise ja lamineerimise ette võtta. Omadused kui sellised pannakse paika ikka temperatuuril 1200 ja üle ning seda ainult üks kord. Hiljem on lihtsalt järeltöötlus ja autoglaavimine. Temperatuurid mu teada üle 600 eriti ei kerki. Karastamine on nendest üks selline keerukam, kuid väga ühese lõpptulemiga protsess.
Kui mingi kiht on kraapimisele vastupidavam saab see olla vaid karastatud või ma eksin?
Kui mingi kiht on kraapimisele vastupidavam saab see olla vaid karastatud või ma eksin?
Mäletan, et karastamistehnoloogiaid oli juba kümneid kuid jah näiteks karastamine teeb selle vastukindlamaks ja see on väga hea lõpptulemusega protsess. Bussipeatuste klaase sellest hetkels Lasnamäe noored mehed enam jalaga katki ei löönud ja niisama lihtsalt ära ei kriipinud.Muhv kirjutas:Auto küljeklaasid karastatakse ja asi mutt. Esiklaasid ... ega ei kujutagi päris täpselt ette, mida saab selle kihtidega peale karastamise, millegiga katmise ja lamineerimise ette võtta. Omadused kui sellised pannakse paika ikka temperatuuril 1200 ja üle ning seda ainult üks kord. Hiljem on lihtsalt järeltöötlus ja autoglaavimine. Temperatuurid mu teada üle 600 eriti ei kerki. Karastamine on nendest üks selline keerukam, kuid väga ühese lõpptulemiga protsess.
Kui mingi kiht on kraapimisele vastupidavam saab see olla vaid karastatud või ma eksin?