Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Nimekirjast on puudu oluline asi - uued kepsupoldid
Need on isegi olulisemad kui uued kaanepoldid
Silwer:
1) M52B28 vänt - 1tk
2) M20B27 kepsud (325e) - 6tk
3) Raamsaaled ja kepsusaaled - komplektid
4) Remontmõõdus M20B25kat kolvid koos rõngastega (8,8-1) - 6tk
5) Vända otste simmerlingid
6) Pea poldid
7) Pea tihend + kõik ülejäänud = tihendikomplekt
8) Korralik M20B25 plokk
9) Soovitatavalt ka alumised katted, poldid ja muu nodi ning ka uus veepump
Siin kulutatud aja peale oleks jõudnud 50% juppidest nt Aavest juba ära osta
Veel selline rumal küsimus mootoreid mittejagavalt inimeselt - et kui mootorit lahti võetud pole, mis puhul juba kolbe ostetakse? Tõenäoline põhjus kõikuvates kompressioonides on lihtsalt kulunud rõngad....
On muidugi variant, et lähen odavamat teed pidi - lasen silindrid kergelt üle hoonida ja lükkan vaid kasutatud kola koos uute kuluvmaterialidega sisse ja kogu muusika, kuid seda siis kui uute kolbidega läheb projekt liiga kalliks.
Aega mul on ja kiirustamiseks ei ole põhjust. Odav maksumus on esialgu primaarne.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kui kolvid ja silindrid on lubatud mõõdutolerantsi piirides, siis ongi ametlik remondimenetlus rõngaste vahetamine. Selsamal põhjusel müüaksegi esinduses rõngaid ja saalesid ühekaupa.
Enne võiks ikka kolvid ja silindrid üle vaadata-mõõta kui 15 000 kolbe pimesi osta.
Lihtsalt ühe minusuguse lolli võhiku soovitus puhtast loogikast.
kui mingit väga kõva mootorit tehakse, siis on muidugi tarvis natuke ägedamad kolvid, mis on ca poole kallimad