Võtaks piduriklotsi andurid ära E36 320?
Võtaks piduriklotsi andurid ära E36 320?
Tere! Siuke pull, et pidurikotsi andur, mis peaks siis näitama, et klotsid hakkavad kuluma põleb. Läksin klotse vahetama ja ennäe, klotsid alles kulumisega poole peal, kuna tuli käib närvidele tekkis tahtmine andurid ära võtta (sõber tegi A6-l sama moodi tal hakkas ka poole peal põlema). Seega küssa, kas BMW-l hakkab ka vara põlema või on midagi nässus.Ootan igasugust vastukaja.
Kui tahad andurid ära võtta, pead nende asemele traadi panema.
See andurite värk on lihtsalt suletud vooluring, mis klotside kuludes lõpuks katki hõõrutakse. E34-l näiteks nii:
http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw_e34/6200.3/01.png
Kui tahad, et vaikus oleks, peab ring terve olema.
See andurite värk on lihtsalt suletud vooluring, mis klotside kuludes lõpuks katki hõõrutakse. E34-l näiteks nii:
http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw_e34/6200.3/01.png
Kui tahad, et vaikus oleks, peab ring terve olema.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
minu vanal e28-l oli nii , et kui pidurdades oli niipalju kulunud , et anduritraat hakkas juba vastu ketast kuluma siis igal pidurdusel süttis lambike , anduri pistikutagant jooksis üks juhe massi , uuematel ma pole seda juhet märganud , või pole lihtsalt nii hoolsalt jälgida saanud. Väga hea asi on ikkagi.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Avariiiiiiiiii !
Erinevalt vene autodest , ei ole soovitatav lasta lääne autode piduriklotsil lasta lõpuni kuluda
Miks ? Kohe seletan .
Nimelt piduriklotsi kulumisega pikeneb kolvi/kolbide käigupikkus Pidurisuppordis . Sellega kaasnevad aga järgmised ohud
Millised ? Piduriklotsi kuludes liigub kolb rohkem oma pesast välja . Kovi tööpinda kaitsev kummist tolmukate on nüüd rohkem välja venitatud asendis ja hakkab väsima ( loe PRAGUNEMA ) . Pidurdamisel tekkiv soojus/kuumus kantakse läbi klotsi kolvile , see aga " kütab " suppordit . Kui nüüd tolmukaitsekumm on katki siis satub kolvi tööpinnale vesi või mis iganes vedelik ja piduriklotsi materjal . Need aga hakkavad seal ROOSTETAMA
ja kolb võib , tavaliselt jääbki kui enne jaole ei saa , KINNI jääda oma pesasse
Olen selliste probleemidega tegelenud päris Sitaks .
Mõtled küll , et ah **** klotsi ju veel on ja edasi nagu ei mõtle
Minu soovitus : vaheta klotsid , kui mitte ennem siis kevadel kohe KINDLASTI , ära
Sest hiljem läheb see sulle päris kulukaks
Remondi koplekt maksab ühele suppordi poolele vist 150 raha , kui ma õieti mäletan ja suppordi remondihinnast ma ei hakka parem rääkimagi
Kui sul omal ei ole "vigurit" millega kinni jäänud kolbi kätte saab siis ära lase klotsi lõpuni kuluda
OK! Minul on 





Mõtled küll , et ah **** klotsi ju veel on ja edasi nagu ei mõtle

Minu soovitus : vaheta klotsid , kui mitte ennem siis kevadel kohe KINDLASTI , ära





Viimati muutis Jossboy, 22.12.2004 19:41 11, muudetud 1 kord kokku.
patrik kirjutas:siis keera lamp väljaMis siis teha , kui ei ole õigeid klotse ja andurit ei taha uut osta??
ja kui seda ka ei viitsi teha kleebi selle koha peale tükk teipi



Ah jaa kellelgi siin ei laadinud genekas . TEIP PEALE.
Sa Patrik reetsid oma äri saladuse nüüd .Kus nüüd kliente saad.


-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
no ma mõtlem mingi uue viguri väljaKas inimene kes näiteks kiiruse ületamise pärast trahvi saab peaks ka teibi spidole kleepima või seieri ära kiskuma ,et trahve vältida.
Ah jaa kellelgi siin ei laadinud genekas . TEIP PEALE.
Sa Patrik reetsid oma äri saladuse nüüd .Kus nüüd kliente saad.
mul kogu aeg tekivad uued ideed

Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Oled ikka kursispriitv8 kirjutas:Kui tahad andurid ära võtta, pead nende asemele traadi panema.
See andurite värk on lihtsalt suletud vooluring, mis klotside kuludes lõpuks katki hõõrutakse. E34-l näiteks nii:
http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw_e34/6200.3/01.png
Kui tahad, et vaikus oleks, peab ring terve olema.

E28-l ma võtsin selle anduri lihtsalt ära, kuna see jukerdas. Lihtsalt paljas pistik on püstaku küljes (vooluring on lahtine) ja mitte ükski lamp ei põle.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Aare kirjutas:Oled ikka kursis![]()
E28-l ma võtsin selle anduri lihtsalt ära, kuna see jukerdas. Lihtsalt paljas pistik on püstaku küljes (vooluring on lahtine) ja mitte ükski lamp ei põle.

Aga E28-l on see samamoodi tehtud, nagu E24-l (1985 635CSi):
http://www.stormpages.com/countchocula1/bmw/etm133.htm
Ütleb selgelt: Switch closes when wear sensor is grounded or open.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!






-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
tahaks pilti viguristKui sul omal ei ole "vigurit" millega kinni jäänud kolbi kätte saab siis ära lase klotsi lõpuni kuluda OK! Minul on
saan ka teada millega tegelikult asi käib
ise eluaeg lihtsalt suppordi lahti lasknud ja pidurit vajutanud.
või laua peal co balloonist veidi rõhku keeranud
mis puutub sellesse kuidas tuli põlema läheb siis selle jaoks on mitu varianti, vanematel üks juhe süütesse ja teine ketaste külge- võttes pistiku lahti saab tule ära kustutada
teist varianti kirjeldas priit
seal otste lahtivõtmine ei aita
mis puutub lambi väljakeeramisse siis ajapuuduse tõttu ei ole oma eelmistel autodel katkisi juhtmeid ja halbu ühendusi taga ajanud (MITTE KULUNUD KLOTSIDE PÄRAST) ja lambi lihtsalt välja keeranud.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Igal ühel on omamoodi õigusCardo kirjutas:Tule nüüd taevas appi ! priitv8 räägib õiget juttu , ülejäänu on mõistmatu häma !

Nagu lõimes esitatud skeemidelt selgub, on ahelat täiustatud ka nii, et ilma andurita ehk lahtise pistikuga lambike põleks. See on igati mõistlik, sest annab märku vigastatud juhtmest.
Andur on tavaline juhtmeaas ehk pistikust tuleb juhe, teeb silmuse ja teine ots läheb tagasi pistikusse.
Sõidurõõm
Jep. Ma arvan, et selline skeem, kus lambike otse läbi anduri-piduriketta massi sai, oli peal mu '78 aasta E12-l.
See teine variant on hea veel selle poolest, et käib ka siis närvidele, kui sa ei ole omale õigeid (s.o. anduriga) klotse alla pannud.
See teine variant on hea veel selle poolest, et käib ka siis närvidele, kui sa ei ole omale õigeid (s.o. anduriga) klotse alla pannud.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!