M50B25 karterituulutus ja muud lõdvikud

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

M50B25 karterituulutus ja muud lõdvikud

Postitus Postitas meph »

Ehk siis tekkis selline küsimus:

Klapikambrikaane eest paremalt poolt väljub tehasekonfis 2 voolikut: karterituulutus, mis peaks minema lõdvikusse, mis peale õhulugejat on ja siis lõdvik, mis tühikäigumootorisse jookseb. Minul on aga peale aretusi tehtud nii: Karterituulutus jookseb hetkel asfaldile (mingi hetk tekitan sinna väikese reservuaari) ja klapikambrikaanes olev tühikäigumootori lõdviku ots on kruviga hermeetiliseks tehtud. Tühikäigumootori voolik on pandud lõdvikusse, mis on peale õhulugejat ja kuhu stockis peaks jooksma karterituulutus.

Küsimus oleks siis selline, et kas antud konfis mingit loogikaviga on sees? Kas niiviisi mootor saab lisaõhku peale? Kas kõik peaks toimima korralikult? :)

Hetkel kõrva ja muude elundite kaudu igatahes ei tunne, et midagi valesti oleks.

Miks see nii sai tehtud, oli põhjuselt, et ei näinud vajadust karterituulutusest tulevad mõginat sisselaskesse lasta, läheb teine mustaks ja ega ta mootorile ka otseselt vist midagi head ei tee. Teine põhjus oli see, et mul ei olnud õiget lõdvikut parasjagu kusagilt võtta :p
Vasta