Veel õlivahetusest
Veel õlivahetusest
ma vaatan ja loen et siin hoolega castrolit kiidetakse
öelge mulle nüüd mõni teenindus kus castroli õli kasutatakse läheb kah vahetamiseks
öelge mulle nüüd mõni teenindus kus castroli õli kasutatakse läheb kah vahetamiseks
Re: Veel õlivahetusest
Huvitav, kes kiidab?leix kirjutas:ma vaatan ja loen et siin hoolega castrolit kiidetakse
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Tubli marketing. Aga noh, õnneks pole castroli kättesaamisega ju probleeme ja enamasti võid sa õlivahetaja juurde ka oma õli kaasa võtta. Filtri ju niikuinii võtad.leix kirjutas:ma siin eelnevaid postitusi õlivahetuse kohta lugesin, ja kõige enam hakkas castrol silma
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
paremates kohtades ka filtrid olemaspriitv8 kirjutas:Tubli marketing. Aga noh, õnneks pole castroli kättesaamisega ju probleeme ja enamasti võid sa õlivahetaja juurde ka oma õli kaasa võtta. Filtri ju niikuinii võtad.leix kirjutas:ma siin eelnevaid postitusi õlivahetuse kohta lugesin, ja kõige enam hakkas castrol silma

Castrol ju bmw ametlik mark
Selle asja ostaks ma originaali. Ple ju nii kallis asi. Kuulates nt. kod. Talimaa jutte nendest automaatkastide B-varuosa filtritest, ei leia ma, et see oleks õige kokkuhoiu koht.pocket kirjutas:paremates kohtades ka filtrid olemas-veel laisem variant
See ei ole argument, kahjuks. Castrol on BMW suursponsor F1-s ($100 Mio/aasta oli vist nende panus). Ja veel nats aega tagasi oli ju UM-i ametlik mark Valvolinepocket kirjutas:Castrol ju bmw ametlik mark

Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
ise ka selle firma külastaja, sest näiteks käigukasti kahte liitrist pudelit osta, kui sinna 1,2 l sisse läheb? ja kui õli mingi 300-400 Eeki maksab...Muhv kirjutas:Castroli õli valab autodesse Margus Muraka butiik Pärnu mnt. ääres. Ka filtrid on enamasti riiulis olemas. Peaksin mainima, et minu valgele meeldib castrol kohe väga - nii mõnigi kord küsib lisa
pealegi seal suhtumine klienti ülimalt meeldiv ning ka järtsudega pole probleemi

soovitan soojalt!
Mina soovitan ka seda kohta väga soojalttruumu kirjutas:ise ka selle firma külastaja, sest näiteks käigukasti kahte liitrist pudelit osta, kui sinna 1,2 l sisse läheb? ja kui õli mingi 300-400 Eeki maksab...Muhv kirjutas:Castroli õli valab autodesse Margus Muraka butiik Pärnu mnt. ääres. Ka filtrid on enamasti riiulis olemas. Peaksin mainima, et minu valgele meeldib castrol kohe väga - nii mõnigi kord küsib lisa
pealegi seal suhtumine klienti ülimalt meeldiv ning ka järtsudega pole probleemi![]()
soovitan soojalt!

Ise käisin just eile seal ja jäin igati rahule.
Mootori õli poolsünt oli 90.- liiter kui ma ei eksi, ja vahetus 150.- tund, filter oli ka kohapeal olemas

Igaljuhul vahetasin E34 525 TDSil mootori, käigukasti ja tagasilla õli mis läks kõik kokku maksma 1600.-
UM-ist küsisin sama asja kohta hinda ja sain vastuseks 3000-4000.-

Mercedes EQS 450+ 2022
Ei ole just käepäraseid vahendeid käigukasi ja tagasillaõli vahetamiseks, ja samas oli ka mootoriõli vahetuse aeg käes.
Samas sai siiber tagasillaõli otsimisest, igalpool oleks pidanud seda tellima, väljaarvatud UM ja Järve varuosapood, viimases pakuti Castroli hinnaga Valvoline õli.
Igaljuhul hea õli norm hinnaga, hea teenindus soodsalt, ei pea filtrit otsima, miks mitte
Samas sai siiber tagasillaõli otsimisest, igalpool oleks pidanud seda tellima, väljaarvatud UM ja Järve varuosapood, viimases pakuti Castroli hinnaga Valvoline õli.
Igaljuhul hea õli norm hinnaga, hea teenindus soodsalt, ei pea filtrit otsima, miks mitte

Mercedes EQS 450+ 2022
Oh oleks mul ka nii vähenõudlik masinMuhv kirjutas:Peaksin mainima, et minu valgele meeldib castrol kohe väga - nii mõnigi kord küsib lisa

Mis siin imestada, kui töötund maksab 150.- asemel 500.-Viljar_V kirjutas:UM-ist küsisin sama asja kohta hinda ja sain vastuseks 3000-4000.-
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
UM-is tehakse täpselt normatiivaja järgi! Kiiremini ka ei saa, sest siis võib otseselt süüdistada lohakuses.Viljar_V kirjutas:Kas tõesti on UM-is nii kehvad mehed, et teevad seda vahetust vähemalt kolm tundi ja natuke peale, õli hinnad on UM-is praktiliselt samad ja filter on midagi 350-400 eeku.
E34 525tds normatiivid:
mootori õlivahetus 20min = 165.-
manuaalkasti õlivahetus 25min = 207.-
automaatkasti õlivahetus 50min = 413.-
tagasilla õlivahetus 15min = 124.-
Hinnad sisaldavad käibemaksu.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
priitv8 kirjutas:UM-is tehakse täpselt normatiivaja järgi! Kiiremini ka ei saa, sest siis võib otseselt süüdistada lohakuses.Viljar_V kirjutas:Kas tõesti on UM-is nii kehvad mehed, et teevad seda vahetust vähemalt kolm tundi ja natuke peale, õli hinnad on UM-is praktiliselt samad ja filter on midagi 350-400 eeku.
E34 525tds normatiivid:
mootori õlivahetus 20min = 165.-
manuaalkasti õlivahetus 25min = 207.-
automaatkasti õlivahetus 50min = 413.-
tagasilla õlivahetus 15min = 124.-
Hinnad sisaldavad käibemaksu.

ükski endast lugupidav lukksepp ei hakka ootama, kuni mootorist õli välja voolab, ta vahetab samal ajal käigukastis ja tagasillas ka ollused ära
ma ei pea ju õlituukri suitsutundide eest maksma?
Vada firmateeninduses sa lähed leti äärde, räägid mis teha tahad. Vaadatakse kataloogist nende tööde normajad järgi, liidetakse kokku ja korrutatakse hinnaga. Asi jokk. Võib-olla seal taga tegelikult teevad kolm meest seda aga see ei muuda ju asja. Pealegi peab ka firma teenindus kasumlik olema.truumu kirjutas:ma ei pea ju õlituukri suitsutundide eest maksma?
Ma ei tea kuda UM-is aga uuematel MB-del imetakse vana õli juba ülevalt (õlivarda august) välja, selleks on jälle masinat vaja jne.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Mnjaa... paistab, et stammkundedesse suhtutakse pisut paremini, mulle esitati sama mootori täisdiagnosti + hammasrihma vahetuse eest 2300.- arve. Aga noh, kuna diagnoos viga ei leidnud, siis kaevati järgmine päev veel ca 1300.- eest ja viga oli käes! Nii, et kainelt võttes 3000.- rihma vahetus + 600.- diagnostika tuli ikkagi kokku...