oliservis ja õlikorgi seib

Üldised arutelud ning näpunäited
Suletud
Kasutaja avatar
E32
Huviline
Postitusi: 140
Liitunud: 11.08.2004 17:00 35
Peamine sõiduk: E32 750i
Asukoht: TLN

oliservis ja õlikorgi seib

Postitus Postitas E32 »

selline asi siis et kuidas seda oilservis kirja ära nullida... 730il E32 !?

ja et kui õli korgi vahele jäi seib panemata, mille pärast garaazi põrandalt leidsin :oops:
kui tõenäoline on et sealt õli lekkima hakkab ?
E32 V12
Raino
Huviline
Postitusi: 663
Liitunud: 09.09.2004 20:03 35
Asukoht: Revel
Kontakt:

Postitus Postitas Raino »

http://www.bmwe30.net/cgi-bin/datacgi/d ... Section=02

http://www.hot.ee/bmw6series/inspect_e.html

http://www.s14.ctmnet.de/0137/0137.htm

http://www.hot.ee/raivar12/BMW_E30/insp ... ex.htm.htm (on küll e30aga kehtib kah e32)

See et see seib jäi panemata on küll pisut jama.Pead lihtsalt vaatama kas on hakanud sealt lekkima... Mul oli kah kunaig sama et keere poldil maas panina seibi sinn akeerasin palju sain ning panin poldi pea ümbert silikoniga.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Kasutaja avatar
E32
Huviline
Postitusi: 140
Liitunud: 11.08.2004 17:00 35
Peamine sõiduk: E32 750i
Asukoht: TLN

Postitus Postitas E32 »

tänan! no peab vaatama kas õli kaob v mitte õli vähe üle normi ka, kui lekkima hakkab peab seibi tagasi panema...

see suur veel, et kui õli üle normi on kas sellest pole midagi hakkab suitsema või midagi !?
E32 V12
Raino
Huviline
Postitusi: 663
Liitunud: 09.09.2004 20:03 35
Asukoht: Revel
Kontakt:

Postitus Postitas Raino »

E32 kirjutas:tänan! no peab vaatama kas õli kaob v mitte õli vähe üle normi ka, kui lekkima hakkab peab seibi tagasi panema...

see suur veel, et kui õli üle normi on kas sellest pole midagi hakkab suitsema või midagi !?
Kui pisut üle normi siis pole hullu ega see paha tee.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Kasutaja avatar
E32
Huviline
Postitusi: 140
Liitunud: 11.08.2004 17:00 35
Peamine sõiduk: E32 750i
Asukoht: TLN

Postitus Postitas E32 »

no ei saa mina seda OLISERVIS kirja sealt ära nullitud... tee mis tahad...

ja õpetuses jäi see koht nagu segaseks :

Tähelepanu! Kui peale antud "INSPECTIONI" või "OILSERVICE" nullimise läbiviimist ikkagi need kirjad tagasi ilmuvad siis on tarvis ära vahetada aku elemendid vormis AA mis asuvad armatuur paneelis ning siis korrata vastavat operatsiooni!
E32 V12
Raino
Huviline
Postitusi: 663
Liitunud: 09.09.2004 20:03 35
Asukoht: Revel
Kontakt:

Postitus Postitas Raino »

E32 kirjutas:no ei saa mina seda OLISERVIS kirja sealt ära nullitud... tee mis tahad...

ja õpetuses jäi see koht nagu segaseks :

Tähelepanu! Kui peale antud "INSPECTIONI" või "OILSERVICE" nullimise läbiviimist ikkagi need kirjad tagasi ilmuvad siis on tarvis ära vahetada aku elemendid vormis AA mis asuvad armatuur paneelis ning siis korrata vastavat operatsiooni!
See AA jutt käib E30 kohta.Neil peale nullimist kui akud tühjad viskab minig aja pärast jälle inspectioni ette.

Kui teed nende piltide järgi siis saad ilusit hakkama..
Lase 19 nr asemel juhe otse massi nr 7 pealt.

Kus asud näitaks Sulle seda hea meelega.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8454
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Minu kogemus näitab, et oilservice kustub just massi täpse lahtiühendamise hetkel. Ja oma 92. aasta autol olen ma enne süüte sisse pannud ja alles siis seda massi lülitanud.
PS sama soovitatakse ka siin lehel:
http://www.s14.ctmnet.de/0137/0137.htm
Lisaks on aeg 3 sekundit, mitte 4.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

E34 diislitel igaljuhul mis olen nullinud, ja E34 3.0 V8 mootoriga paned 7 massi keerad süüte sisse ja ootad 15 sekundit ja ühendan massi täpselt lahti.
Nii vähemalt olen mina asjad kustu saanud, nii et see õigeaegselt lahti laskmine on täitsa õige värk.
Mercedes EQS 450+ 2022
Kasutaja avatar
E32
Huviline
Postitusi: 140
Liitunud: 11.08.2004 17:00 35
Peamine sõiduk: E32 750i
Asukoht: TLN

Postitus Postitas E32 »

hmm no proovin veel mõne korra ja loen neid sekundeid vähe täpsemalt... aga kui hakakma ei saa siis võib keegi näidata küll ;)
aga seda paari päeva pärast sest nüüd pärnu poole ajama !
E32 V12
truumu

Postitus Postitas truumu »

Viljar_V kirjutas:E34 diislitel igaljuhul mis olen nullinud, ja E34 3.0 V8 mootoriga paned 7 massi keerad süüte sisse ja ootad 15 sekundit ja ühendan massi täpselt lahti.
Nii vähemalt olen mina asjad kustu saanud, nii et see õigeaegselt lahti laskmine on täitsa õige värk.
kui armatuuris kella kujutis ka juba, siis 2X15 sek
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

truumu kirjutas:
Viljar_V kirjutas:E34 diislitel igaljuhul mis olen nullinud, ja E34 3.0 V8 mootoriga paned 7 massi keerad süüte sisse ja ootad 15 sekundit ja ühendan massi täpselt lahti.
Nii vähemalt olen mina asjad kustu saanud, nii et see õigeaegselt lahti laskmine on täitsa õige värk.
kui armatuuris kella kujutis ka juba, siis 2X15 sek
Ja kes ikka seda paremini teab kui Truumu :lol:
Olen isegi meeldetuletamiseks Truumut piinanud :roll:
Aga see süsteem ei ole veel alt vedanud.
Mercedes EQS 450+ 2022
Suletud