e28 535 mootor lihtsalt suri (vist mingi elektri kala)
e28 535 mootor lihtsalt suri (vist mingi elektri kala)
Kurvist kiirendades siis taho kukkus nulli, koik tuled armatuuris polema ja mootor surnud (midagi enne ei jokutanud vaid paugupealt juhtus kui gaasi vajutasin). Enam ei käivitu (veab ainult mootorit ringi).
Tänan lugemast
Tänan lugemast
vaata aga vaata, tundub et ongi paagi sees üks.
Aga tagasivoolu voolik võta küljest nr 14 voolik. Surveregulaatorile (nr. 3)pane mingi kalts alla, igaks juhuks ja lase mootor ringi korraks. Kui lapp jääb kuivaks on pump läbi.
Mina sain nii teada, sest kuulamisega ei tuvastanud midagi. Uut pumpa ei kuule ka kui süüde sisse keerata. Põhja alt kuulates ainult on kolm õrna klõpsu kuulda kui süüdet keerata, mingit surinat ei tule kuskilt.
http://rust.mine.nu/bmw/showparts.do?mo ... =239&y=132
Se sai küll puust ja punaselt kirja
Aga tagasivoolu voolik võta küljest nr 14 voolik. Surveregulaatorile (nr. 3)pane mingi kalts alla, igaks juhuks ja lase mootor ringi korraks. Kui lapp jääb kuivaks on pump läbi.
Mina sain nii teada, sest kuulamisega ei tuvastanud midagi. Uut pumpa ei kuule ka kui süüde sisse keerata. Põhja alt kuulates ainult on kolm õrna klõpsu kuulda kui süüdet keerata, mingit surinat ei tule kuskilt.
http://rust.mine.nu/bmw/showparts.do?mo ... =239&y=132
Se sai küll puust ja punaselt kirja

Uus pump Boschi esinduses: 1918.- krooni. Hind võib olenevalt mudelist veidi ilmselt kõikuda. Üsna hea investeering muidugi...
Enne kui vahetama hakkad kontrolli enda pumba külge kinnituvad elektrijuhtmed üle (kas pole mõni mutter logisemas, vilets kontakt). Mõne teise vana pumba puhul ürita pump kuskile manomeetri külge ühendada ja rõhk ära mõõta. Kui asi piisavalt rõhku ei anna siis masin sul tööle ei hakka või kordub sama jama.
Vihjeks võin öelda, et uue pumbaga minek natuke teine ja see pidev sääsepirin millega oled "harjunud" - seda enam ei kuule
Enne kui vahetama hakkad kontrolli enda pumba külge kinnituvad elektrijuhtmed üle (kas pole mõni mutter logisemas, vilets kontakt). Mõne teise vana pumba puhul ürita pump kuskile manomeetri külge ühendada ja rõhk ära mõõta. Kui asi piisavalt rõhku ei anna siis masin sul tööle ei hakka või kordub sama jama.
Vihjeks võin öelda, et uue pumbaga minek natuke teine ja see pidev sääsepirin millega oled "harjunud" - seda enam ei kuule

Bensupump vist ikka korras kuna mingi häält ta ei tee ja auto sain täna käima AGA kui veits käia lasin ja siis gaasiga mängima hakkasin tegi vahest väikse paugu ja lasi ise tuure alla kuni siis suri jälle ära (bena haisu ajab ka natuke palju tagant välja)
Mis seal veel saab viga olla? Ôhulugeja äkki? Küünlad on mingi paar kuud tagasi vahetatud, peaks vaatama millised nad on. Lamda kohta ei tea midagi kuna pole suutnud seda kusagilt leida, mingi auk oli küll summi sees ja kinni vist keevitatud.

Mis seal veel saab viga olla? Ôhulugeja äkki? Küünlad on mingi paar kuud tagasi vahetatud, peaks vaatama millised nad on. Lamda kohta ei tea midagi kuna pole suutnud seda kusagilt leida, mingi auk oli küll summi sees ja kinni vist keevitatud.
Mismoodi see auto sul "paugub"?
Kas selline variant on võimalik, et äkki süüde
kaob ära
, bensiin jääb põlemata, see koguneb kuskile heitgaasitorustikku mis siis iseeneslikult kas kuumusest või ma ei tea millest süttib ja tõesti... sellisel juhul võib üsna hea kolakas käia
Mul oli süütepoolile tulev juhe (+) pooleks... ja juhtmed olid ühendatud lihtsalt - otsad kokku keerates. Pärast seda kui üle tinutasin oli asi korras
Samas võib sulle vingerpussi mängida ikkagi bensupump mis ei anna piisavalt rõhku. Kui rõhku ei ole (või siis pika käiamise peale ka midagi tekib) ei lase Motronic su masinat käivitada. Ühesõnaga kui rõhk on siis töötab, kui ei ole siis ei tööta. Variante on kindlasti teisigi, las targemad kes teavad avaldavad ka arvamust kuid... asi võib olla lihtsam kui sa arvad...
Kas selline variant on võimalik, et äkki süüde




Asi selles ongi, et ma ei pidand teda käiama. Vedasin koju, siis seisis päeva ja läks kohe käima.
Paukumise hääl on selline umbes nagu kui käiguvahetuse ajal piirajasse lasta ainult et vaikselt, kui uks oleks kinni olnud siis vaevalt oleks kuulnud.
Ja siis seda ka, et kui ta vahepealt hakkas surema siis ta jukerdas midagi ja sai pöörded jälle ~700 peale tagasi.
Paukumise hääl on selline umbes nagu kui käiguvahetuse ajal piirajasse lasta ainult et vaikselt, kui uks oleks kinni olnud siis vaevalt oleks kuulnud.
Ja siis seda ka, et kui ta vahepealt hakkas surema siis ta jukerdas midagi ja sai pöörded jälle ~700 peale tagasi.
No mul oli nii, et masin pidevalt puterdas, eriti madalatel pööretel. Ja käima läks alati kuni... lõpupoole oli käivitamisega järjest rohkem tüli ja vaeva.
Autos oli näiteks... fooritaga seisma jäädes selline vibra sees, et loksutas ajud segamini. Lõpuks tõmbas radika küljest selle ülemise jämeda jahutusvedeliku vooliku mis mootorisse jookseb koos poole radikaga küljest ära. Mootor värises täiega. Kui pedaali andsid oli normis.
Parematel päevadel isegi väga ei raputanud vaid lihtsalt kustus ära - tavaliselt loomulikult kõige paremas kohas ehk...fooritaga
Kuni ühel päeval sõites äkki masinal kaob jõud ära. Annad pööret - hakkab välja surema. Lased gaasi lahti - normis. Annad pööret - sureb välja. Lased jälle gaasi tagasi nagu normis kuid lõpuks ta käima enam ei läinudki. Kuigi peas liikusid igasugused vandenõuteooriad siis lahendus oli äärmsielt lihtne - uus pump ja korras. Nagu öeldud - variante võib olla siiski teisigi.
P.S.
Selle paukumisega mis sul on ega ma ei tea... võib-olla see siis ei ole see põlemata bensiin mis hiljem heitgaasitorustikus süttib.
Mul oli küll selline juhus, et Statoili tanklas pärast bensiini tankimist üritasin ära sõita ja.. no ei lähe käima. Ise mõtlen, et mis nüüd siis on, kõik on ju korras? Käian ja käian ja no ei lähe
Käisin nõgistasin kõik juhtmed kapotiall üle ja järgmine asi mis süüdet keerates juhtus oli see, et kõik momendil bensujaamas viibivad inimesed kargasid maast lahti, endal juuksed püsti ja näod valged. Ma ise kaasa arvatud
Süüde tuli tagasi
Peale seda ma modifitseerisin mõned juhtmete ühendused nagu varem mainitud, peale seda ei ole paukunud. Niipalju siis paukumisest.
Autos oli näiteks... fooritaga seisma jäädes selline vibra sees, et loksutas ajud segamini. Lõpuks tõmbas radika küljest selle ülemise jämeda jahutusvedeliku vooliku mis mootorisse jookseb koos poole radikaga küljest ära. Mootor värises täiega. Kui pedaali andsid oli normis.
Parematel päevadel isegi väga ei raputanud vaid lihtsalt kustus ära - tavaliselt loomulikult kõige paremas kohas ehk...fooritaga

P.S.
Selle paukumisega mis sul on ega ma ei tea... võib-olla see siis ei ole see põlemata bensiin mis hiljem heitgaasitorustikus süttib.
Mul oli küll selline juhus, et Statoili tanklas pärast bensiini tankimist üritasin ära sõita ja.. no ei lähe käima. Ise mõtlen, et mis nüüd siis on, kõik on ju korras? Käian ja käian ja no ei lähe


