E30 325i jahutussüsteemi õhutamine
E30 325i jahutussüsteemi õhutamine
Kuna autol 325i 89a oli liiga lahja termostaat siis lasin natuke jahutusvedelikku välja ja vahetasin termostaadi kangema vastu. Peale termostaadi vahetust valasin tosooli juurde ja keerasin termostaadi korpuse peal oleva kruvi ka korraks lahti, tuli natuke õhku ja siis puhast jahutusvedelikku. Probleem nüüd selline et mootor läheb kuumaks aga radikas ikka külm. Uut termostaati katsetasin juba, valasin kuuma vett peale ja avanes, niiet arvatavasti ta avaneb seal jahutusvedelikus ka . Sihuke tunne on et alumises lõdvikus ja radikas on õhk sees. Kas keegi oskaks ehk mingeid instruktsioone jagada süsteemi õige õhutamise kohta . Igasugused ideed ja näpunäited on oodatud.
Carclassic OÜ
Re: E30 325i jahutussüsteemi õhutamine
Palju õnne siis uue ostu puhulTõnis kirjutas:Kuna autol 325i 89a oli liiga lahja termostaat siis lasin natuke jahutusvedelikku välja ja vahetasin termostaadi kangema vastu. Peale termostaadi vahetust valasin tosooli juurde ja keerasin termostaadi korpuse peal oleva kruvi ka korraks lahti, tuli natuke õhku ja siis puhast jahutusvedelikku. Probleem nüüd selline et mootor läheb kuumaks aga radikas ikka külm. Uut termostaati katsetasin juba, valasin kuuma vett peale ja avanes, niiet arvatavasti ta avaneb seal jahutusvedelikus ka . Sihuke tunne on et alumises lõdvikus ja radikas on õhk sees. Kas keegi oskaks ehk mingeid instruktsioone jagada süsteemi õige õhutamise kohta . Igasugused ideed ja näpunäited on oodatud.


Aga küsimusele vastuse saamiseks pöördu näiteks Valdeku poole. Tema oskab sind ikka aidata.
GS
Õhutada kindlasti sooja mootoriga ja seda teha korduvalt. Kui mulle enam ei tule keera kruvi kinni, lase natuke käia, anna veits tuure ka ja keera jälle lahti. Kui tühikäigul paistab, et vedelik on õhust vaba, siis kerge gaasivajutuse peale peaks jälle päris kõvasti mullitama hakkama. Lahtise kruviga ära väga kõvasti pöördeid anna, viskab muidu mõttetult vedelikku välja, aga niimoodi kergelt mängi.
Väike õpetus ka siin:http://www.bmwe34.net/e34main/maintenan ... cement.htm
Väike õpetus ka siin:http://www.bmwe34.net/e34main/maintenan ... cement.htm
E 34 M50B25
53 840 111
53 840 111
Nonii, probleem lahendatud, võib teema lukku panna. Viga oli siis selles et uus termostaat oli vigane ja ei avanenud siis kui vaja, seega ei saanudki radikast õhku välja. Panin termostaadi koos termomeetriga vette ja hakkasin soojendama. Termostaat hakkas alles 90 kraadi juures vaikselt avanema ja 98 kraadi juures läks täielikult lahti
, seega ei saanudki normaalsel töösooja mootori korral õhk radikast välja tulla.
Tänud kõigile kes vastata viitsisid

Tänud kõigile kes vastata viitsisid

Carclassic OÜ