bemmi diiselmootorid (diisel)
bemmi diiselmootorid (diisel)
tahaks osta 98 aasta 2,5-st turbodiislit aga olen kuulnud halba bemari diislite kohta....kui t66kindlad nad ikkagi on siis???
Re: bemmi diiselmootorid
Ray67 kirjutas:tahaks osta 98 aasta 2,5-st turbodiislit aga olen kuulnud halba bemari diislite kohta....kui t66kindlad nad ikkagi on siis???
Räägi siis meile kah mida halba Sa nende mootoritr kohta oled kuulnud.MInd kah kunagi hirmutati sellega aga ikka sõidan diisliga.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Kõikide autode mootorid lagunevad kui korralikult ei hoolda neid..
Uuri siin forumites käivate diisli meste käest.
Üks tuntumeid diselist eon meil Viljar_V.Küsi tema käes kah tal neid diisleid kohe 2.
Mul on kha 2 autot diislit ning mina olen rahul..Ainult nendega peab korralikult käituma..
Uuri siin forumites käivate diisli meste käest.
Üks tuntumeid diselist eon meil Viljar_V.Küsi tema käes kah tal neid diisleid kohe 2.
Mul on kha 2 autot diislit ning mina olen rahul..Ainult nendega peab korralikult käituma..
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Seda tean raudselt, et 2.4 diisel on küll õudsalt vastuidav.
2.5 TD sai suht alles hangitud ja ei tea veel kuidas ta vastu peab, siiamaani tundub, et pole vigu väljaarvata see mida olid jõhvi inseneerid seal teinud
Ma usun, et siiski kippuvad need mootori vead tulema liigsest mootori piinamisest, see mootor on siiski diisel ja ei ole mõeldud meeletus paarutamiseks.
2.5 TD sai suht alles hangitud ja ei tea veel kuidas ta vastu peab, siiamaani tundub, et pole vigu väljaarvata see mida olid jõhvi inseneerid seal teinud

Ma usun, et siiski kippuvad need mootori vead tulema liigsest mootori piinamisest, see mootor on siiski diisel ja ei ole mõeldud meeletus paarutamiseks.
Mercedes EQS 450+ 2022
2,4 diislid on vastu pidavad jah selels suhtes on Vilitsil õigus.
Diisel mootoritega on selline asi et nendega tuleb ringi käjja korralikkult ning hellalt.Diislid pole just käulamiseks mõeldud kuigi nad lähevad hästi edasi ning on päris virgad. 2,4 td hüppab päris hästi kohalt minema. 2,4 td on ainukr viga selels et soojade ilmadega kippub ta jõudu pisut kaotama tänu sellele et õhk on soe. 2,5 tdsil juba seda viga pole sest seal on juba intercooler vahel mis tõstab tema võimsuse 105 kw peale...
Üldislet kui Sul on vaja autot sõitmiseks mitte käulamisesk siis sobib diisel auto küll aga kui kimamiseks siis võta juba bensakas..
Kui aega saad sisi viska ka siia pilt peale www.hot.ee/raivar12/folkloor
Edu.
Diisel mootoritega on selline asi et nendega tuleb ringi käjja korralikkult ning hellalt.Diislid pole just käulamiseks mõeldud kuigi nad lähevad hästi edasi ning on päris virgad. 2,4 td hüppab päris hästi kohalt minema. 2,4 td on ainukr viga selels et soojade ilmadega kippub ta jõudu pisut kaotama tänu sellele et õhk on soe. 2,5 tdsil juba seda viga pole sest seal on juba intercooler vahel mis tõstab tema võimsuse 105 kw peale...
Üldislet kui Sul on vaja autot sõitmiseks mitte käulamisesk siis sobib diisel auto küll aga kui kimamiseks siis võta juba bensakas..
Kui aega saad sisi viska ka siia pilt peale www.hot.ee/raivar12/folkloor
Edu.
Viimati muutis Raino, 29.09.2004 15:07 13, muudetud 1 kord kokku.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Sõidan 2 aastat 2,4 TDA ga ja mootori osas ei mingeid probleeme turbos jõudu veel küll ja küll:)märksõnad oleks eko, hea minek , vaikne. Iga 10 000 km tagant õli+ filter(poolsünt) ,õhu ja kytte filtri ja soovitan seda teistelgi teha.Statoili Euro Fortis kütesse lisan ka kahetaktilist õli.
Hetkel masin ülevärvimises. Järgmine aastma plaan uuema vastu vahetada aga mille?Ei tea isegi kuna nii lollikidlat ja töökindlat diislit pole veel näinud. Usaldus puudub uuemate dislade osas.
Hetkel masin ülevärvimises. Järgmine aastma plaan uuema vastu vahetada aga mille?Ei tea isegi kuna nii lollikidlat ja töökindlat diislit pole veel näinud. Usaldus puudub uuemate dislade osas.
Audi Rs4; E55 AMG T
Pole küll eriline asjatundja aga kuna ise ka 2.5 tds omanik olen siis vöin julgelt öelda,et olen väga rahul.Kindlasti tahab diisel suuremat hooldust ja paremat kütet.Olen saksast mööda maad Eestisse sõitnud ja siin ringi ajanud ja katsetanud....pole midagi halba öelda,kütusekulu jääb maanteel 6-8l kanti(AT) oleneb kas sõidad 100 km/h või 130km/h.Lõppkiiruseks olen saanud 210 km/h.`94 aasta ja TOURINGU kohta,mis kaalub üle 1.5 tonni pole need üldse pahad näitajad.Kasutatud auto ostmisel oleneb kõik ju eelnevast omanikust....kalleimad vidinad on kindlasti turbo ja kütusepump.BMW disla minu arust igati asjalik valik.
pole ka enda mäletamist mõõda bmw diiselmootorist midagi halba kuulnud. pigem head. ja seda seoses opel'itega. kusagilt jäi meelde kui targad mehed rääkisid et kui omega ostad, siis diisel, sest sel bemmi mootor peal. omal kogemused aint jaapani ja prantsuse diislitega. kusjuures korras nissani 2.0 jättis uskumatult hea mulje.
FCUK Deutschland
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8508
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
ja mina kuulsin et see bmw mootor selle omega peal ei pidanud just kõige parem olema, sest pidid olema mingid jahutuse probleemid.
Aga see ainult kuulujutt
Aga see ainult kuulujutt
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
quote="Kristjan_K"]No seda ei taha ma küll kuidagi uskuda et omegal bmw mootor peal on[/quote]
Jah nii see on opel omega kasutab BMW M51 mootorit ning nagu Vilts juba mainis ilma cooleritta. M51 mootor ilm acooleritta 85 Kw aga cooleriga 105 Kw... Opeli variant cooleritta aga 96 KW. Nagu näha on mingit moodi opeli vennad veel mootorit tuuninud ja saanud hea tulemuse.
Olin ise kah valiku ees ,et kas opel omaega kombi või sisi BMW Touring...
Otsustasin siiski BMW kasuks ,sest kõik omegad mida vaatasin olid esi otsad roostes...
See on tõesti kuulu jutt.
Jah nii see on opel omega kasutab BMW M51 mootorit ning nagu Vilts juba mainis ilma cooleritta. M51 mootor ilm acooleritta 85 Kw aga cooleriga 105 Kw... Opeli variant cooleritta aga 96 KW. Nagu näha on mingit moodi opeli vennad veel mootorit tuuninud ja saanud hea tulemuse.
Olin ise kah valiku ees ,et kas opel omaega kombi või sisi BMW Touring...
Otsustasin siiski BMW kasuks ,sest kõik omegad mida vaatasin olid esi otsad roostes...
Tarmo kirjutas:ja mina kuulsin et see bmw mootor selle omega peal ei pidanud just kõige parem olema, sest pidid olema mingid jahutuse probleemid.
Aga see ainult kuulujutt
See on tõesti kuulu jutt.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Mnajh eks 2.5 TD mootorist ja ikka suute on olemas, näiteks pidavat tavaline olema, et vänt läheb pooleks, 5 keps jokseb välja jne. Aga noh ega see asi ikka nii hull ka ei ole, kui sa ikka seda mootorit ei piina ja sellega rally ei pane siis kestab ja ei juhtu midagi.
Vat 2.5 TDS käib suht hästi edasi võõreldes muude diislitega ja siis tallataksse seda nii et hakkabki juppe lendama, alati ju ikkagi tahetakse, et läheks veel rohkem edasi.
Vat 2.5 TDS käib suht hästi edasi võõreldes muude diislitega ja siis tallataksse seda nii et hakkabki juppe lendama, alati ju ikkagi tahetakse, et läheks veel rohkem edasi.
Mercedes EQS 450+ 2022
BMW polegi dislasid selleks teinud et pensukatega konkureerida....point on selles et eelkõige ökonoomsemalt, kuid samade mugavustega hakkama saada.Samas on ta konkureerima ju ka võimalik....kuid minge kuulake salongis näiteks MB või mönd muud tootja dislat...tekib tunne et istute veoautos või traktoris...BMW salongis minu arust polegi aru saada teatud pöördeid ületades kas tegu disla või pena mootoriga.
Kiir-traktoristidel tasuks mõelda ka sellise mootoriga trakatsi peale: 

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... D/id=90944


http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... D/id=90944