Õhulugejast.
Õhulugejast.
Tekkis selline küsimus et mis asi on õhu kulu mõõtja? Mis funksiooni ta täidab miks ta seal on,mis siis kui pole.Mis muutused toimuvad kui külma ja soojaga. Ehk väike inf selle suhteliselt kalli ja tundub et ka väga olulise jubina kohta.Ning kas seda on võimalik parandada?
Õhukulu mõõtja mõõdab õhu kulu 
Selle järgi auto aju teab kui palju mootorisse õhku sisse läheb ning oskab vastavalt siis õiges vahekorras kütust pritsida. Kui tuksis on, siis aju pritsib kütust "umbes".
Enamasti ei parandata, puhastada on võimalik kui viga on mustas õhukulu lugejas. Koonusfilter kipub neid lugejaid tuksi keerama.

Selle järgi auto aju teab kui palju mootorisse õhku sisse läheb ning oskab vastavalt siis õiges vahekorras kütust pritsida. Kui tuksis on, siis aju pritsib kütust "umbes".
Enamasti ei parandata, puhastada on võimalik kui viga on mustas õhukulu lugejas. Koonusfilter kipub neid lugejaid tuksi keerama.
Indrek
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
A mass airflow sensor is used to determine the mass of air entering an electronically fuel-injected engine. The air mass information is necessary for the engine control unit (ECU) to calculate and deliver the correct fuel mass to the engine.
Tõlkides peaks eestikeelne jutt olema umbes selline: Õhukulumõõtjat kasutatakse õhu massi tuvastamiseks, mis siseneb elektroonilise kütusesissepritsega mootorisse. Õhu massi info on vajalik ECU (mootori aju vms) jaoks, et kalkuleerida ja toimetada korrektne kütusekogus mootorisse.
Siin peaks enam- vähem kogu vajalik info õhukulumõõtjast olemas olema.
Külma ja sooja mootori tarbeks (kuidas iganes sa, kurvii, seda tõlgendad) ei ole tal mingit funktsiooni, kui sa pead silmas mootori temperatuuri- selle jaoks on teised vidinad ja andurid
.
Õhulugeja lihtsalt arvestab õhu tihedust, mis teatavasti temperatuuri muutumisel samuti muutub.
Loodetavasti sai enam- vähem adekvaatselt kirjeldatud
Tõlkides peaks eestikeelne jutt olema umbes selline: Õhukulumõõtjat kasutatakse õhu massi tuvastamiseks, mis siseneb elektroonilise kütusesissepritsega mootorisse. Õhu massi info on vajalik ECU (mootori aju vms) jaoks, et kalkuleerida ja toimetada korrektne kütusekogus mootorisse.
Siin peaks enam- vähem kogu vajalik info õhukulumõõtjast olemas olema.
Külma ja sooja mootori tarbeks (kuidas iganes sa, kurvii, seda tõlgendad) ei ole tal mingit funktsiooni, kui sa pead silmas mootori temperatuuri- selle jaoks on teised vidinad ja andurid

Õhulugeja lihtsalt arvestab õhu tihedust, mis teatavasti temperatuuri muutumisel samuti muutub.
Loodetavasti sai enam- vähem adekvaatselt kirjeldatud
