Ehk siis kas antud mootorite kinnitused on identsed? Kui vahetuseks läheb, siis oleks suht niru lugu, kui selgub, et mootori pealeistutamiseks peab asju ümber keevitama hakkama...
Ja samas tunneks huvi, kas keegi sellise ehitusega on hakkama ka saanud E36 puhul?
E36 1.6 ja 2.5 mootorikinnitused
Ega mootori vahetusel erinevad käpad pilli ei puhu.
Oluline on see, et sillatala oleks sama. Vähemalt E30-l on see sama sõltumata mootorist.
1.8 asendamisel 2.5-ga tuleb lihtsalt koos mootoriga vastavad käpad osta. Seda ei hakka mainima, et sauel on paljas mootor paljas sõna otseses tähenduses - see ei sisalda tihti isegi ühtegi ülearust pisividinat.
Eriti naljakas on see et korralik shortblock ilma karteripõhjata maksis M30-l nii 2500, aga paljas põhi 1500
Seda ära loomulikult unusta, et 6potise asemele panemine eeldab teisi esivedrusid, amorte jn jne kui teise peaülekandeni välja.
Oluline on see, et sillatala oleks sama. Vähemalt E30-l on see sama sõltumata mootorist.
1.8 asendamisel 2.5-ga tuleb lihtsalt koos mootoriga vastavad käpad osta. Seda ei hakka mainima, et sauel on paljas mootor paljas sõna otseses tähenduses - see ei sisalda tihti isegi ühtegi ülearust pisividinat.
Eriti naljakas on see et korralik shortblock ilma karteripõhjata maksis M30-l nii 2500, aga paljas põhi 1500

Seda ära loomulikult unusta, et 6potise asemele panemine eeldab teisi esivedrusid, amorte jn jne kui teise peaülekandeni välja.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990