E36 1.6 ja 2.5 mootorikinnitused

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

E36 1.6 ja 2.5 mootorikinnitused

Postitus Postitas meph »

Ehk siis kas antud mootorite kinnitused on identsed? Kui vahetuseks läheb, siis oleks suht niru lugu, kui selgub, et mootori pealeistutamiseks peab asju ümber keevitama hakkama...

Ja samas tunneks huvi, kas keegi sellise ehitusega on hakkama ka saanud E36 puhul?
Henrik88
Huviline
Postitusi: 1242
Liitunud: 28.03.2003 11:16 32
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Henrik88 »

E 30nel on erinevad käpad ja mootoripadjad . suure tõonäosusega on ka E36 1,6/1,8 (r4)käpad erinevad kui 2,0/2,5(R6)
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Ega mootori vahetusel erinevad käpad pilli ei puhu.

Oluline on see, et sillatala oleks sama. Vähemalt E30-l on see sama sõltumata mootorist.

1.8 asendamisel 2.5-ga tuleb lihtsalt koos mootoriga vastavad käpad osta. Seda ei hakka mainima, et sauel on paljas mootor paljas sõna otseses tähenduses - see ei sisalda tihti isegi ühtegi ülearust pisividinat.

Eriti naljakas on see et korralik shortblock ilma karteripõhjata maksis M30-l nii 2500, aga paljas põhi 1500 :shock:

Seda ära loomulikult unusta, et 6potise asemele panemine eeldab teisi esivedrusid, amorte jn jne kui teise peaülekandeni välja.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Henrik88
Huviline
Postitusi: 1242
Liitunud: 28.03.2003 11:16 32
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Henrik88 »

püstakud tuleb ära vahetada. Ja sild on identne 1,6 - 2,5
Vasta