Jahutusvedelik voolas välja
Jahutusvedelik voolas välja
Ühel hetkel leidsin ennast koos autoga teepervelt kukalt sügamas, sest jahutusvedelik oli kusagilt välja voolanud.
Et oli juba pime, siis leidsin käsikaudu kobades kohast, kus auru olin näinud mingisuguse pumbalaadse jubina, mis oli märg - järelikult lekib:
http://www.zone.ee/sorts/Veel%20pilte/P ... 0016.jpg?2
See asub kohe kaitsmekarbi taga, salongisoojenduskraani (eksisteerib vist mäletamistmööda selline jublakas) küljes.
Avastasin selles augu (pildil keskel), millest siis mahlad mõnusasti välja sirisesid:
http://www.zone.ee/sorts/Veel%20pilte/P ... 0017.jpg?2
Et aga koju oli vaja saada ja muud pähe ei tulnud, mässisisn selle augu teibiga kinni, valasin uue vee peale ja jõudsin hädavaevu koduni, sest kõige kiuste leidis vesi peagi uuesti minu seatud takistustest hoolimata läbipääsu vabadusse.
Hiljem valges uurides selgus, et see auk polegi sinna ise tekkinud, vaid tundubki sinna sellel otstarbel lisatud olevat. Ja et põhjus, miks mahlad välja jooksid, olevat selles, et seal mingid membraanid läbi.
Siit ka küsimus suurele ringile, et kas mu väidetel on tõepõhi all ja mis pump see üldse on selline? Kuna auto on tehasest konditsioneeriga välja veerenud, mis küll tänaseks oma tööülesanded ilmselt jäädavalt lõpetanud on, siis kas see pump võib olla seotud selle süsteemiga ja kui see nagunii ei tööta, siis kas peab see seal üldse olema?
Sauel Igor näitas seda kremplit (seda va soojenduskraani) mulle küll täna, aga selle küljes polnud seda pumpa küll näha.
Teab keegi?
Tänud ette..
Et oli juba pime, siis leidsin käsikaudu kobades kohast, kus auru olin näinud mingisuguse pumbalaadse jubina, mis oli märg - järelikult lekib:
http://www.zone.ee/sorts/Veel%20pilte/P ... 0016.jpg?2
See asub kohe kaitsmekarbi taga, salongisoojenduskraani (eksisteerib vist mäletamistmööda selline jublakas) küljes.
Avastasin selles augu (pildil keskel), millest siis mahlad mõnusasti välja sirisesid:
http://www.zone.ee/sorts/Veel%20pilte/P ... 0017.jpg?2
Et aga koju oli vaja saada ja muud pähe ei tulnud, mässisisn selle augu teibiga kinni, valasin uue vee peale ja jõudsin hädavaevu koduni, sest kõige kiuste leidis vesi peagi uuesti minu seatud takistustest hoolimata läbipääsu vabadusse.
Hiljem valges uurides selgus, et see auk polegi sinna ise tekkinud, vaid tundubki sinna sellel otstarbel lisatud olevat. Ja et põhjus, miks mahlad välja jooksid, olevat selles, et seal mingid membraanid läbi.
Siit ka küsimus suurele ringile, et kas mu väidetel on tõepõhi all ja mis pump see üldse on selline? Kuna auto on tehasest konditsioneeriga välja veerenud, mis küll tänaseks oma tööülesanded ilmselt jäädavalt lõpetanud on, siis kas see pump võib olla seotud selle süsteemiga ja kui see nagunii ei tööta, siis kas peab see seal üldse olema?
Sauel Igor näitas seda kremplit (seda va soojenduskraani) mulle küll täna, aga selle küljes polnud seda pumpa küll näha.
Teab keegi?
Tänud ette..
See peaks seal ka ilma Webastota olema. Mul seda viimast ei ole, aga see pump on. Ta aitab veel lihtsalt paremini läbi salongiradika käia. Nimi ongi tal selline - additional water pump:truumu kirjutas:tundub olevat mingi tsirkulatsioonpump eelsoojenduse süsteemile(Webasto vms.)![]()
taimerit ei ole salongis?
http://rust.mine.nu/bmw/showparts.do?mo ... =148&y=111
Viimati muutis priitv8, 20.09.2004 23:35 30, muudetud 1 kord kokku.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
http://rust.mine.nu/bmw/showparts.do?mo ... =209&y=135priitv8 kirjutas:See peaks seal ka ilma Webastota olema. Mul seda viimast ei ole, aga see pump on. Ta aitab veel lihtsalt paremini läbi salongiradika käia.truumu kirjutas:tundub olevat mingi tsirkulatsioonpump eelsoojenduse süsteemile(Webasto vms.)![]()
taimerit ei ole salongis?
Ma arvan, et võib küll, sest priidu antud skeemil tuleb jahutusvedelik
sinna pumpa ja siis sealt kraanidesse. Mul aga tuleb otse mootorist
kraanidesse (89a mudel).
Seega kui sul on m30 moto siis võiks nagu otse ühendada...
(kui ma valin oma auto sealt siis mulle näidatakse ka sama skeemi.
mul aga pumpa pole)
sinna pumpa ja siis sealt kraanidesse. Mul aga tuleb otse mootorist
kraanidesse (89a mudel).
Seega kui sul on m30 moto siis võiks nagu otse ühendada...
(kui ma valin oma auto sealt siis mulle näidatakse ka sama skeemi.
mul aga pumpa pole)
Et siis kõik toimib ilusasti, nagu öeldud voolikud sama läbimõõduga ja istusid ilusti kraani otsa, soojaks lähen tuba kenasti, ma küll mingit vahet praegu ei täheldanud. Äkki isegi on veidi soojem kui varem? Või siis tuleneb see esialgu sellest, et ma kaks päeva trolliga tööle pidin kulgema..
Niisiis võib teema lukku panna.
Niisiis võib teema lukku panna.