Siis siin on päris põhjalikult illustreeritud saaga:
http://bmwe32.student.utwente.nl/sean75 ... uild_1.htm
Tähelepanuväärne on, et vaatamata üldisele ropule välimusele ja väidetavale läbisõidule näevad nii silindrid kui saaled kenad välja (niipalju kui pildi pealt aru on võimalik saada).
Keda huvitab V12 M70 mootori siseelu peale 270' km
Keda huvitab V12 M70 mootori siseelu peale 270' km
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Üllatavalt vilets mootor
Sellised muide nägid välja 260 000 sõitnud 318iS silindrid seest - võrrelda pole suurt midagi- 1.8 silindrid on säilinud paremini....

Muidu huvitav mootorimix see M70 - saaled nagu M30, õlipump M30, kaaned ja nukamehhanism M40, väljalaskekollektorid M30....

Sellised muide nägid välja 260 000 sõitnud 318iS silindrid seest - võrrelda pole suurt midagi- 1.8 silindrid on säilinud paremini....

Muidu huvitav mootorimix see M70 - saaled nagu M30, õlipump M30, kaaned ja nukamehhanism M40, väljalaskekollektorid M30....
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
-
- Huviline
- Postitusi: 4704
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Cor about the 3 pictures above:'the cylinder walls didn't have edges, scratches, sign of wear and tear and looked like brandnew. I didn't do a thing about them'.
.Examination of the cilinder walls. Normally you have no signs of wear, tear and grooves. These silicon hardened cilinder walls have an extremely tough surface
loe ikka enne läbi kui seletama kukud,erinevad materjalid peegeldavad erinevalt
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Mul on ka kuskil võrdluspilt Nikasil vs Alusil silindrisein aga ei suuda seda leida. Faktilise tõestusmaterjali puudumisel ei kiirustanud oma väidet siia välja panema, aga kuna teema juba lahti läks, siis tasub märkimist, et Alusil-silindriseintel ei olegi selgeid hoonimisjälgi näha.
PS imelik on see, et kolvirõngastega midagi ette ei võetud. Samuti vaadati ainult alumise kepsusaale olukorda, olgugi et suuremat vatti saavad just ülemised.
PPS selle tõestusmaterjali otsingu käigus sattusin sellisele huvitavale veebilehele: http://www.palivaventi.com/
ja eriti väärivad märkimist kolm BMW-ga seotud dokumenti:
http://www.palivaventi.com/english/down ... _Motor.pdf (NB! vigane!)
http://www.palivaventi.com/english/down ... otoren.pdf
http://www.palivaventi.com/english/down ... otoren.pdf
PS imelik on see, et kolvirõngastega midagi ette ei võetud. Samuti vaadati ainult alumise kepsusaale olukorda, olgugi et suuremat vatti saavad just ülemised.
PPS selle tõestusmaterjali otsingu käigus sattusin sellisele huvitavale veebilehele: http://www.palivaventi.com/
ja eriti väärivad märkimist kolm BMW-ga seotud dokumenti:
http://www.palivaventi.com/english/down ... _Motor.pdf (NB! vigane!)
http://www.palivaventi.com/english/down ... otoren.pdf
http://www.palivaventi.com/english/down ... otoren.pdf
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!