küünlad punased
küünlad punased
Milles võiks viga olla et autol küünlad punased on. Tavaliselt peaks nad pruunikad olema. Tundub et töötavad ilusti, käima läheb korralikult ja mingeid anomaaliaid sõidu ajal ei esine. Valdavalt sõidan venemaalt toodud 95'ga mis peaks väga hea küte olema.
See punane ollus on metallioksiid. Minul oli ka kui Lukoili bensuga sõitsin.
Ära hõista praegu - varsti hakkab tühikäigul puterdama, sest see kiht omandab teatud paksusest alates elektrit juhtivad omadused ning osad küünlad hakkavad läbi andma. Mina viskasin lõpuks kallid Boschi plaatinaküünlad minema, kusjuures enne töötasid nad veatult. Seda kihti maha ei saa millegagi. Tuleb see mingitest metalliühenditest bensiinis ja põhimõtteliselt on sama mis rooste.
Sõitke aga hästi nende vene bensiinidega. Ükskord saate mootori õhtale ka. Mina sõitsin ka kunagi kokkuhoiu mõttes 520ga Lukoili 92-ga, detonatsiooni ei olnud, küll aga suurenes kütusekulu 1-2 liitrit sajale. Niiet kokkuhoidu see ei anna, kuna vene bensiinidel kipub kütteväärtus olema nagu ta parasjagu on ning "võit" võimsuse vähenemises, igasugu anomaaliates ja kütusekulu kasvus on täitsa tuntav.
Ära hõista praegu - varsti hakkab tühikäigul puterdama, sest see kiht omandab teatud paksusest alates elektrit juhtivad omadused ning osad küünlad hakkavad läbi andma. Mina viskasin lõpuks kallid Boschi plaatinaküünlad minema, kusjuures enne töötasid nad veatult. Seda kihti maha ei saa millegagi. Tuleb see mingitest metalliühenditest bensiinis ja põhimõtteliselt on sama mis rooste.
Sõitke aga hästi nende vene bensiinidega. Ükskord saate mootori õhtale ka. Mina sõitsin ka kunagi kokkuhoiu mõttes 520ga Lukoili 92-ga, detonatsiooni ei olnud, küll aga suurenes kütusekulu 1-2 liitrit sajale. Niiet kokkuhoidu see ei anna, kuna vene bensiinidel kipub kütteväärtus olema nagu ta parasjagu on ning "võit" võimsuse vähenemises, igasugu anomaaliates ja kütusekulu kasvus on täitsa tuntav.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
mul ka üks küsimus:
Vahetasin küünlaid täna ja 5tk. olid enamvähem normaalsed (kuivad ja pruunikat, kohati musta värvi) aga teise silindri oma oli õline?
millest see võib olla?
Ja siis veel seda, et soovitatakse nagu keerata käega lõpuni ja siis võtmega veel 3/4 pööret aga mulle tunndus, et sellest ei piisa. Suhteliselt
mõõduka jõuga keerasin võtmega ~2 tiiru veel siis läks raskeks alles.
Vahetasin kuuma mootoriga. Kas nüüd sai äkki liiga palju?
Vahetasin küünlaid täna ja 5tk. olid enamvähem normaalsed (kuivad ja pruunikat, kohati musta värvi) aga teise silindri oma oli õline?
millest see võib olla?
Ja siis veel seda, et soovitatakse nagu keerata käega lõpuni ja siis võtmega veel 3/4 pööret aga mulle tunndus, et sellest ei piisa. Suhteliselt
mõõduka jõuga keerasin võtmega ~2 tiiru veel siis läks raskeks alles.
Vahetasin kuuma mootoriga. Kas nüüd sai äkki liiga palju?
tean autoelektriku kes rääkis juhust kus automanik tuli tema juurde murega, et auto ei tööta-Peale mõningase vea otsingut selgus, et vedelik mis tal paagis oli ,ei olnud mitte bensiin vaid mingi bensiinilõhnaline vedelik. Asi oli nii jube ,et isegi tuld ei tahtnud otsa võtta, viskas tiku sisse ja ei midagi.
Mootor töötas autol kuniks viimane töösoe oli, peale jahtumist bens lihtsalt ei plahvatanud......Viga parandati siis sellega ,et toodi statoilist 98 eurot, ning peale seda asi töötas. Vot sulle hea ja odav bensiin 


Nõuanne
Kui vene bensiini osta siis tuttavalt, vahendajad kippuvad solkima. Muidu on vene bensiin parem kui eesti oma.
ah ei solgi nad midagi...lihtsalt müüvad sulle 95 pähe 92-te või koguni 76-t
endal kah pihusti otsad vene bensust vahetatud said... (samas võid saada solki ka eesti jaamadest...)ja veel... väga palju..just idapiiri lähedastes maakondades(põlva võru tartu ida-viru jne) saad suure tõenäosusega ka tanklast seda samast vene oma 1:1-le muideks....so..eks igaüks teeb ise omad järeldused siit..



GAY.. Girls Are Yummy 

vene bensiin ongi tuttavalt ostetud, kes ise toomas seda käib. Vaatasin üle ka teise auto, millega aasta otsa vene omaga sõidetud ja sellel ka punased. Puhastasin ära ja panin uno-x 95't. Hakkas paremini tööle ja bensiinikulu ka langes. Peale 500km sõitmist on nüüd küünlad pruunikad, nii nagu nad peavad olema. Ei te kas se lamdale ka mõjub, peaks ju seegi punaseks minema ja peaks see punane ollus ka klappidele tulema ja kogu põlemiskambrile?
Ma oleks võinud kuu aega tagasi pilte teha, milline nägi välja M40 põlemiskamber pärast pool aastat vene bensiiniga sõitmist. Tuttav tuli hädaga siis, et auto ei liigu. 4st silindrist kompressioon kolmes alla 6
Väljalaske klappidel oli selline punakaspruun piix peal, mis oli katnud kogu tööpinna nii, et bensiini lasi sorinal läbi. Treipingis treiteraga sai selle maha. Sisse lihvitud ja voilaa- kompressioon 15....

Väljalaske klappidel oli selline punakaspruun piix peal, mis oli katnud kogu tööpinna nii, et bensiini lasi sorinal läbi. Treipingis treiteraga sai selle maha. Sisse lihvitud ja voilaa- kompressioon 15....
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990