Juhtus siis selline asi ,et Ketipinguti keeras ennast mootori korpuse küljest lahti ja õli pritsis siis sealt kaudu ennast välja , päris ära see ei kukkunud küll aga piisavalt palju , et kuskil 3L võis sealt välja tulla , nüüd sai küll see uuesti kinni keeratud ja õli mootorisse valatud , kuid kas sellest piisas või pean veel millegagi arvestama , et see mootor mul kokku ei jookseks. ( mul tekkis nagu selline tunne , et mingi kerge korin , nagu oleks või võis see juba ennem olla hoopis ventikast , ventika tiivikut kinni hoides , koriseb ta siiski edasi , heli oleks nagu selline , et midagi käiks vastuplastikut või siis tõesti kett koriseb nüüd ? , pingutus kruvi oli ise küll kinni , kuid see millega ta mootori küljes on oli lahti ?)
Autoks siis E34 525 automaat ja 94 aasta .
- Foorumi pealeht Tehniline Üldine tehniline
- Otsi
-
- Tänane kuupäev on 02.05.2025 03:15 05
- Kõik kellaajad on UTC+03:00
Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Ketipinguti keeras ennast mootori korpuse küljest lahti.
Üldised arutelud ning näpunäited
Hüppa
- Üldine
- ↳ Üldine
- ↳ Üritused
- ↳ BMW sõidukid
- ↳ Foorumist
- ↳ In English
- Tehniline
- ↳ Üldine tehniline
- ↳ Multimeedia
- ↳ 1. ja 2. seeria
- ↳ 3. ja 4. seeria
- ↳ 5. seeria
- ↳ 6. seeria
- ↳ 7. seeria
- ↳ 8. seeria
- ↳ X seeria
- ↳ Z seeria
- ↳ M seeria
- ↳ i seeria
- ↳ TSI - Tee See Ise
- Ost/Müük/Vahetus
- ↳ Autod
- ↳ Ostuabi
- ↳ Teenused
- ↳ Multimeedia
- ↳ Varuosad
- ↳ Müük
- ↳ 3. seeria
- ↳ 5. seeria
- ↳ 7. seeria
- ↳ X seeria
- ↳ M seeria
- ↳ Muud seeriad
- ↳ Ost
- ↳ 3. seeria
- ↳ 5. seeria
- ↳ 7. seeria
- ↳ X seeria
- ↳ M seeria
- ↳ Muud seeriad
- ↳ Veljed ja rehvid
- ↳ Müük
- ↳ Ost
- ↳ Kalender 2012 tellimine
- ↳ Kalender 2013 konkurss
- ↳ Kalender 2013 tellimine - MÜÜK LÕPPENUD!
- ↳ MÜÜK - TEST