Nüüd räägin ühest probleemist, mis auto ehituse algusest peale on kimbutanud.
Nimelt esimese ja teise käiguga läheb korralikult mootor edasi, ehk tühja rattad, kui pidamise saab, siis hakkab puterdama pisut, võibolla puterdab varem juba, kuid sellest ei saa aru. Küünlad on uued. Kahtlustasin süütepoole, sest need pidid 91a praagid olema, panin uued süütepoolid ka peale. Ikka samamoodi.
Üks sõber rääkis, et tema m50b25-l oli sarnane probleem, et puterdas, aga temal sõltus see jahutusvedeliku tasemest. Ühesõnaga kui õhukott sees kuskil on, siis hakkab puterdama, sest kaane küljes olev temp andur annab ajule teate, et miskit valesti ja võtab pütid tagant ära vms.
On keegi veel kuulnud taolisest asjast ?
Ja see ka veel, et mul on kütusepump ka 316 oma veel, et äkki see ei jaksa nii palju peale anda kui vaja oleks ? Samas siis ei ei tõmbaks ta ühegi käiguga edasi ju ?
_________________
M50b25 puterdab
M50b25 puterdab
316 2.5L
Ega Sa ennem seda pumba asja reaalselt teada ei saa, kui üle ei mõõda. Jälgida siis, et kuna rõhhk ok on ja kas langeb siis.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Autodata näitab 525i 141 kw
Ilma vaakumita 3,44- 3,56
Ilma vaakumita 3,44- 3,56
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!