vee temperatuur
Kui sa minema ei visanud vana termostaati , siis kontrolli seda , aja potiga vesi kuumaks , termomeetriga kontrollides , vaata kuna avaneb . See annab sulle mingi aluse kahtlustada kindlamalt termostaadi viga . Aga radika jahutabki tiivik maha tühikäigul , kui termostaat ei sulgu , ülemine lõdvik jääb ikka kuumaks . Kaua sul mootori soojaks sõitmine võtab aega , selle järgi saad ka umbes arvata . Mul see 525 tds läheb välistemperatuuri +5 rahulikult sõitu alustades töötemperatuurini umbes 3-4-ja kilomeetriga .TD kirjutas:ei seda ei suuda mitte millegiga kinni pidada![]()
aga jah paned käima sõidad soojaks, jatan kohapeale käima ja salongi ventilaator 4 peale siis puhub niiet mootori temperatuuri kukub maha, kui keeran 0 siis hakkab jälle mootori temperatuur jälle tõusma kui väga aeglaselt.
Suurde radikasse minev lõdvik jääb soojaks kuid radikas läheb külmaks.
väikese ringluse on soe kuid ikkagi kukub mootori temperatuur alla![]()
Päris segaseks ajab sihuke asi.
kui veeppump ei lööks, siis läheb mootor mõne minutiga juba üle normi tempi. ebdal oli ja 2miniga külm mootor kuumem, kui olla tohiks.
termosidur jah vaata üle..

termosidur jah vaata üle..

...:::hardstyle Is The Music That I Can't Explain. hardstyle Is The Music Running Through My Veins:::...
...:::hardstyle Is The Music That I Can't Explain hardstyle Is The Music Makes Me Insane:::...
...:::hardstyle Is The Music That I Can't Explain hardstyle Is The Music Makes Me Insane:::...
Oli ta sul ikka kinnises asendisTD kirjutas:Proovin homme vaatan kui ruttu soojaks läheb. Ülemine mootorist radiaatorisse tulev lõdvik jääb jah kas just kuumaks kuid suhteliselt soojaks.
saigi täna eelmine sees olnud termostaat potis kuumaks aetud kuid ei midagi ta teind käepärast polnud muidugi termomeetrit et vee temperatuuri mõõta.

Saate isegi siis diislid töösoojaks 3-4 kilomeetriga kui soojendused põhja lükatud kõik? Praktiliselt kohe peale käivitamist sõitma hakates?
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
väike parandus. auto läks 90km/h sõites 15 km soojaks.
väljas oli +2 temperatuur.

Nr1 ja kollane joon tähendab. minu autol töösooja mootorit kui kiirendad mõnest sõidukist mööda siis tõuseb seier sinna kus ta olema peab.
Nr2 tähistab seda joont kuhu langeb temperatuuri näidik kohapeal seistes kui salongi ventilaator puhub 2 astme peal.
väljas oli +2 temperatuur.

Nr1 ja kollane joon tähendab. minu autol töösooja mootorit kui kiirendad mõnest sõidukist mööda siis tõuseb seier sinna kus ta olema peab.
Nr2 tähistab seda joont kuhu langeb temperatuuri näidik kohapeal seistes kui salongi ventilaator puhub 2 astme peal.
Kui ta kohapeal käies sinnamaani langeb ja soojendus puhub on see pmst. normaalne . 15 km . üheksakümnega sõites , aga pole , külmalt liikuma hakates panen tavaliselt soojenduse esimese astme peale ja suunan esiklaasile , peale esimest kilomeetit (umbes) keeran teise või kolmanda peale , siis tuleb soojendusest juba õhku , mis tundub jahedale käele soe. umbes 3 km veel maanteel 90-nega ja temp on sinu poolt märgitud asendis umbes (kriips nr.1) . Tõenäoliselt ikkagi ventikasiduri viga siis . Lihtsalt puhub nii palju külma õhku kapoti alt läbi .
Sai siis võetud orginaal küljes olnud ventilaator eest ära, see järel otsisin oma e28 aegsed varud välja, uurisin ja vaatasin neid kuid ei midagi, võtsin siis ühe ventilaatori siduri ette, eemaldasin plekist plätaka ja "tifti"
ja eeldusel et sealt tuleb õli või midagi taolist keerasin selle tagur pidi.
Kuid ei midagi, kui siis tilk mis tuli, oli kui "Liim"
Sai võetud vana hea wd-40 ja seda sinna siise lastud. sidur hakkas kergemalt käima
. Kruttisin uuesti külge ja sa vaata vaid "Toimib"
Kodu kootud ventilaatori siduri rem. Kuid siiski tuleb panustada uuele kunagi.
ja eeldusel et sealt tuleb õli või midagi taolist keerasin selle tagur pidi.
Kuid ei midagi, kui siis tilk mis tuli, oli kui "Liim"



Kodu kootud ventilaatori siduri rem. Kuid siiski tuleb panustada uuele kunagi.
selline mure on sõbral


- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Mootri töötemperatuur on alla normaalse ja mootor lihtsalt töötab alles soojenemise rezhiimil. samuti kylm mootor kulub kiiremini , kui töösoe mootor.do_it_right_way kirjutas:Esimest korda kuulen, et termostaadi tõttu on kütusekulu suurem. Üldse ei usu.
Olemas v6rdlus täitsa , 1.8 v6ttis rikkis termostaadiga 11l/100 , aga peale vahetamist hakkas ilusti 6-7 v6tma.
aga kui ei usu siis ära usu:D
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa