V8 mootori õlitilkumisest
jätkub
Jätkuks hoiatusele. Hakkasin siin uurima, et kus kohast ikka õli tilgub ja oh üllatust, sidurikoja ja mootori vahel tervelt sentimeetrine pilu. "Spetsialistid" Tartu UM-is olid jätnud sidurikoja kinni keeramata. Olgugi, et klienditeenindaja toonitas, et just parim mees oli minu autot teinud:)Paneksin kohe pildi ülesse kui saaks. See ajas juba kopsu üle maksa. Küsisin tööraha tagasi. Õnneks maksti ka, muidu oleks küll ajakirjandusse pöördunud. Inimesed, ärge leppige sigadustega.
Probleem
Äkki on kellelgi asjalikku nõu anda, et kus kohast see õli võib tulla. Tegu V8 mootoriga. UM-s rääkis, et mingi trenaasikanal ja et ülevalt vau vahelt jookseb õli alla.
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
SIIN DIAGRAMMIL on see klapp detail nr.3. Siin on küll tegu minu 530 mootoriga, kuid põhimõtteliselt on 3.0 ja 4.0 mootorid identsed.
Ja infoks sulle- ÄRA TEE iga kord uut postitust, kasuta ''muuda'' nuppu!
Ja infoks sulle- ÄRA TEE iga kord uut postitust, kasuta ''muuda'' nuppu!
Kas kogu see suur kärakas ongi see klapp või mingi osa sellest OK ma väga harva foorumis kirjutanud
. Igal juhul tänud info eest,auto juba garaažiž ja õhtul hakkan lammutama.
Kas see membraan kusagilt paistab ka, et kas katki või terve

Kas see membraan kusagilt paistab ka, et kas katki või terve
Viimati muutis Toits540i, 02.01.2008 15:03 07, muudetud 2 korda kokku.
Vahetasin nüüd klapi ära aga ega suurt paremaks ei läinud midagi. Sisse laske kollektor oli muidugi seest paksult õline seest. Õli lisamise korgi all on muidugi vaakumit tunda. Sama ka õlivardaga, et väga raske välja tõmmata, nagu kinni imetud. Mõistus jälle otsas.
Kummilutid täiesti terved. tihendei muidugi ei vahetanud, sest olid terved ja nii kiiresti ei saanud. Nõrgast vaakumistki piisab, et see klapp kinni imeda.
Kummilutid täiesti terved. tihendei muidugi ei vahetanud, sest olid terved ja nii kiiresti ei saanud. Nõrgast vaakumistki piisab, et see klapp kinni imeda.
Viimati muutis Toits540i, 07.01.2008 09:44 58, muudetud 1 kord kokku.
Kas sa lisaks sellele klapile siit jooniselt osa nr. 3 vahetasid ka ära selle klapi tihendi (osa nr. 5) ning kas need kummilutid (osad nr. 7 ja 8) olid ikka terved).
Kas sa kollektori maha võtmisel ka kollektroi tihendid ikka vahetasid ära?
Kas sa kollektori maha võtmisel ka kollektroi tihendid ikka vahetasid ära?
nädalavahetus kulus siis auto peale. panin need klapi tihendi ja kollektori ja karterituulutustoru tihendid kõik uued. Algul ei saanud targemaks midagi. Siis uuesti lahti ja kõik kohad puhtaks bensiiniga ja kuivaks ning külma mootoriga u.2km sõitu ja kohe oli näha kuskohast õli tuleb. Kui pikemalt sõita, nii u. 10km siis läheb plokk soojaks ja õli hajub ja valgub ära. Õli jookseb eest otsast plkikaane tihendi vahelt. Ülevalpool pildidl see kõrgem õline osa. Kui kunagi aega saan panen pilte ka ülesse. nüüd ingot vaja mis jõuga plokikaane polte pingutada.