V8 mootori õlitilkumisest

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Toits540i
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 20.12.2007 11:58 56

jätkub

Postitus Postitas Toits540i »

Jätkuks hoiatusele. Hakkasin siin uurima, et kus kohast ikka õli tilgub ja oh üllatust, sidurikoja ja mootori vahel tervelt sentimeetrine pilu. "Spetsialistid" Tartu UM-is olid jätnud sidurikoja kinni keeramata. Olgugi, et klienditeenindaja toonitas, et just parim mees oli minu autot teinud:)Paneksin kohe pildi ülesse kui saaks. See ajas juba kopsu üle maksa. Küsisin tööraha tagasi. Õnneks maksti ka, muidu oleks küll ajakirjandusse pöördunud. Inimesed, ärge leppige sigadustega.
Toits540i
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 20.12.2007 11:58 56

Probleem

Postitus Postitas Toits540i »

Äkki on kellelgi asjalikku nõu anda, et kus kohast see õli võib tulla. Tegu V8 mootoriga. UM-s rääkis, et mingi trenaasikanal ja et ülevalt vau vahelt jookseb õli alla.
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2639
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

Vaheta karteri tuulutus klapp ära minul tuli sealt vaata pildid on minu auto teemas, arvasin ise ka et vända simmu aga ei olnud!
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2639
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

Pilt

Kõik terve mootor ujus ja tilkus just mööda kasti alla ja jäi mulje nagu oleks vända simmu jooksnud
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11707
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Karterituulutuse klapi kohta leiab üht-teist veel SIIT :cool:
Toits540i
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 20.12.2007 11:58 56

Postitus Postitas Toits540i »

kus see tuulutusklapp siin asub
Toits540i
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 20.12.2007 11:58 56

Postitus Postitas Toits540i »

Kusjuures um-is ütles, et mora plaokis. Kahtlustasin kohe, et endal on neil mõra peas
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11707
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

SIIN DIAGRAMMIL on see klapp detail nr.3. Siin on küll tegu minu 530 mootoriga, kuid põhimõtteliselt on 3.0 ja 4.0 mootorid identsed.
Ja infoks sulle- ÄRA TEE iga kord uut postitust, kasuta ''muuda'' nuppu!
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2639
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

Pilt


Siin sisselaske otsas!
Toits540i
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 20.12.2007 11:58 56

Postitus Postitas Toits540i »

Kas kogu see suur kärakas ongi see klapp või mingi osa sellest OK ma väga harva foorumis kirjutanud :) . Igal juhul tänud info eest,auto juba garaažiž ja õhtul hakkan lammutama.
Kas see membraan kusagilt paistab ka, et kas katki või terve
Viimati muutis Toits540i, 02.01.2008 15:03 07, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11707
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Vaata minu eelmist postitust.
Toits540i
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 20.12.2007 11:58 56

Postitus Postitas Toits540i »

Vahetasin nüüd klapi ära aga ega suurt paremaks ei läinud midagi. Sisse laske kollektor oli muidugi seest paksult õline seest. Õli lisamise korgi all on muidugi vaakumit tunda. Sama ka õlivardaga, et väga raske välja tõmmata, nagu kinni imetud. Mõistus jälle otsas.
Kummilutid täiesti terved. tihendei muidugi ei vahetanud, sest olid terved ja nii kiiresti ei saanud. Nõrgast vaakumistki piisab, et see klapp kinni imeda.
Viimati muutis Toits540i, 07.01.2008 09:44 58, muudetud 1 kord kokku.
Rain.
Klubiliige - admin
Postitusi: 6406
Liitunud: 17.11.2005 16:20 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Postitus Postitas Rain. »

Kas sa lisaks sellele klapile siit jooniselt osa nr. 3 vahetasid ka ära selle klapi tihendi (osa nr. 5) ning kas need kummilutid (osad nr. 7 ja 8) olid ikka terved).

Kas sa kollektori maha võtmisel ka kollektroi tihendid ikka vahetasid ära?
Toits540i
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 20.12.2007 11:58 56

Postitus Postitas Toits540i »

muutsin oma eelmist postitust aga keegi ei vasta. panen nüüd uuesti. Et kummilutud terved ja tihendid jäid vahetamata. Selle klapi peaks ju iga väiksemgi vaakum kinni imema. mootor vähe lonkab küll, st võiks need tihendid ikka uued panna või mis
Rain.
Klubiliige - admin
Postitusi: 6406
Liitunud: 17.11.2005 16:20 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Postitus Postitas Rain. »

Sisselaskekollektori tihendid võiks jah uued panna kui sisselaske kollektor juba maas on. Sealt võib vabalt su auto mootor lisaõhku saada. Ka endal seisab sisselaske kollektori tihendite vahetuse ees mingil ajal.
Toits540i
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 20.12.2007 11:58 56

Postitus Postitas Toits540i »

Panin kollektori peale tagasi sest tihendite saamine võtab veidi aega.Kõige hullem, et vahetasin klapi ära aga õli ikka tilgub. Mida edasi teha? Klapile tellisin tihendi ka ära aga selles asi ei ole ma arva.
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2639
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

Nii asi niikaugel et nüüd sai vahetatud ka klapi tih aga õli ikka tilgub,10km sõitu ja tilgad alla, ehk kellegi veel sooitusi!

Vahendan omaniku sõnasid.
Toits540i
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 20.12.2007 11:58 56

Postitus Postitas Toits540i »

nädalavahetus kulus siis auto peale. panin need klapi tihendi ja kollektori ja karterituulutustoru tihendid kõik uued. Algul ei saanud targemaks midagi. Siis uuesti lahti ja kõik kohad puhtaks bensiiniga ja kuivaks ning külma mootoriga u.2km sõitu ja kohe oli näha kuskohast õli tuleb. Kui pikemalt sõita, nii u. 10km siis läheb plokk soojaks ja õli hajub ja valgub ära. Õli jookseb eest otsast plkikaane tihendi vahelt. Ülevalpool pildidl see kõrgem õline osa. Kui kunagi aega saan panen pilte ka ülesse. nüüd ingot vaja mis jõuga plokikaane polte pingutada.
Vasta