e36 325 siduri probleem

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
albert
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 17.05.2004 22:59 42

e36 325 siduri probleem

Postitus Postitas albert »

Kas on võimalik, et kui mootoriõli peaaegu üldse enam mootoris pole hakkab
sidur libisema?
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4238
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Üldiseks tunnuseks on see , et kui gaasi anda võib vahest käsipidur peale minna ja sellevastu aitab ainult kokkujooksu reguleerimine.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8454
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

tegelt hakkabki, kohe peale seda, kui mootor on kokku jooksnud.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
albert
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 17.05.2004 22:59 42

Postitus Postitas albert »

priitv8 kirjutas:tegelt hakkabki, kohe peale seda, kui mootor on kokku jooksnud.
Õnneks ei jooksnud, huvitaval kombel õlituli kustus ilusti ära ja puha, (e30-el on vähemalt laes õli taseme kontrolllamp), aga kahtlusi äratas vali klapiklõbin, tõmbasin varda välja mitte midagi ei näidanud, 3 liitrit läks sisse, siis oli varda näit poole peal. Klõbin oli ka kohe kadunud. Ennem seda täheldasin ka siduri libisemist. Olen vist rontide autode otsa sattunud, kasutuses olnud 5-est bmw-st 4 on ka õli rüübanud. Jaapanlastega pole kapoti alla eriti asja olnud, peale akna pesuvee valamise.
acid
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 17.06.2004 23:29 01

Postitus Postitas acid »

albert kirjutas:
priitv8 kirjutas:tegelt hakkabki, kohe peale seda, kui mootor on kokku jooksnud.
Õnneks ei jooksnud, huvitaval kombel õlituli kustus ilusti ära ja puha, (e30-el on vähemalt laes õli taseme kontrolllamp), aga kahtlusi äratas vali klapiklõbin, tõmbasin varda välja mitte midagi ei näidanud, 3 liitrit läks sisse, siis oli varda näit poole peal. Klõbin oli ka kohe kadunud. Ennem seda täheldasin ka siduri libisemist. Olen vist rontide autode otsa sattunud, kasutuses olnud 5-est bmw-st 4 on ka õli rüübanud. Jaapanlastega pole kapoti alla eriti asja olnud, peale akna pesuvee valamise.
Ja ikkagi eelistad BMW-d jaapanlasele ;)
albert
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 17.05.2004 22:59 42

Postitus Postitas albert »

acid kirjutas:
albert kirjutas:
priitv8 kirjutas:tegelt hakkabki, kohe peale seda, kui mootor on kokku jooksnud.
Õnneks ei jooksnud, huvitaval kombel õlituli kustus ilusti ära ja puha, (e30-el on vähemalt laes õli taseme kontrolllamp), aga kahtlusi äratas vali klapiklõbin, tõmbasin varda välja mitte midagi ei näidanud, 3 liitrit läks sisse, siis oli varda näit poole peal. Klõbin oli ka kohe kadunud. Ennem seda täheldasin ka siduri libisemist. Olen vist rontide autode otsa sattunud, kasutuses olnud 5-est bmw-st 4 on ka õli rüübanud. Jaapanlastega pole kapoti alla eriti asja olnud, peale akna pesuvee valamise.
Ja ikkagi eelistad BMW-d jaapanlasele ;)
Ei ole veel sobiva jaapanlase rooli sattunud.
Vasta