K: Amordi erinevused erinevate mootori tüüpide vahel E-34

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
Kristo_P
Huviline
Postitusi: 841
Liitunud: 28.09.2003 23:40 21
Asukoht: Florida - Miami

K: Amordi erinevused erinevate mootori tüüpide vahel E-34

Postitus Postitas Kristo_P »

Nimelt tekitab küsimust ,et erinevatel mootoritüüpidel on ette nähtud eri amordid. Ehk siis 520 on amordi padjad teistsugused kui 2,5 jne. Seega kas erinevus on ainult amordipadjas või ka amordis endas. Olude sunnil sai paigaldatud 520 amordid + amordi padjad kas peaksin millegiga arvestama või pole erinevus nii suur ,et peaks muretsema. Parempoolne andis kole kiiresti otsad (3kuud) (tegu vist oli praagiga) Nüüd on vahetus käsil ja vist peaks mõlemad korraga sest ühele amordile reeglina garantiid ei anta.
Lancer EVOLUTION 9
alts20
Huviline
Postitusi: 540
Liitunud: 21.03.2004 18:03 10
Asukoht: Jõgeva,Tartu

Postitus Postitas alts20 »

kui jutt esimestest amortidest siis on vahe sees nimelt see osa mis läheb ülemise tugilaagri sisse on erineva jämedusega ja kui uusi lähed ostma siis osta selle järgi mille tugilaagrid sul küljes.muid erinevusi pole muidugi kui pole tegu sport seeria amortidega
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8509
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

minu teada peaks olema 520-525 l kõigil üks sama amordi laager

530 oma oli erinev.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Vasta