Bmw LSD vastupidavus

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
performance
Huviline
Postitusi: 337
Liitunud: 04.08.2006 14:49 03
Asukoht: Tallinn

Bmw LSD vastupidavus

Postitus Postitas performance »

Tere!

Oskab keegi teadjam mees rääkida Bmw-de LSD vastupidavusest kui ratastele tahaks rakendada ca. 400 hobust?
Uued radiaatorid&kereosad BMW-dele
Tel.53541104
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

väike, keskmine või suur korpus?

kõigepealt tuleks mõni pooltelg katki saada, siis võib diffri pärast muretsema hakata :)
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
Fred
Huviline
Postitusi: 4727
Liitunud: 10.04.2006 20:40 57
Peamine sõiduk: F34
Asukoht: Norge

Postitus Postitas Fred »

Küll aga tuleb kindlasti diffri kinnitused üle kontrollida. Mul 142kw kolmesel andsid 2 polti korraga saba, kui natuke pöördesse lasin.
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
performance
Huviline
Postitusi: 337
Liitunud: 04.08.2006 14:49 03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas performance »

raimo_r kirjutas:väike, keskmine või suur korpus?

kõigepealt tuleks mõni pooltelg katki saada, siis võib diffri pärast muretsema hakata :)
ei ole see suurus oluline, küsisin milline differ on kõige vastupidavam ja samas kättesaadav ja kas üldse on bmw-del sellist lsd-difrit, mis kannataks 400 HP???

edit:küll läheb see differ ka enne pooltelgi kui liiga suur jõud kardaanist sinnamaani jõuab :idea:
Uued radiaatorid&kereosad BMW-dele
Tel.53541104
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

Kõige vastupidavam on suure korpusega differ, mida leiab üsna väheste autode alt. E34 M5, E36 M3, E23 ja E32 erinevad mudelid. samas ei ole neil ülekanded kõige sobivamad ja keskmise koprusega sillatala külge need ilma ümbertegemata ei sobi.

Eero Pesur valitseb juba teist aastat kiirenduse A klassi ca ~350hj'ga. Indrek Ando 325iX mootor toodab julgelt üle 500hj juba ammu.
Soomes-Rootsis leiame kaugelt üle 500hj omavaid turboautosid ja sõidavad kõik oma tavaliselt diffriga.
muidugi ei tee need faktid ühteg diffrit eluaeg kestvaks.

EDIT: pöördemoment on teatavasti piiratud pidamisega poolt. kui tekib pidamine, siis lähevad esimesena poolteljed. küsi hr. Pesurilt kui muidu ei usu.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
performance
Huviline
Postitusi: 337
Liitunud: 04.08.2006 14:49 03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas performance »

raimo_r kirjutas:Kõige vastupidavam on suure korpusega differ, mida leiab üsna väheste autode alt. E34 M5, E36 M3, E23 ja E32 erinevad mudelid. samas ei ole neil ülekanded kõige sobivamad ja keskmise koprusega sillatala külge need ilma ümbertegemata ei sobi.

Eero Pesur valitseb juba teist aastat kiirenduse A klassi ca ~350hj'ga. Indrek Ando 325iX mootor toodab julgelt üle 500hj juba ammu.
Soomes-Rootsis leiame kaugelt üle 500hj omavaid turboautosid ja sõidavad kõik oma tavaliselt diffriga.
muidugi ei tee need faktid ühteg diffrit eluaeg kestvaks.

EDIT: pöördemoment on teatavasti piiratud pidamisega poolt. kui tekib pidamine, siis lähevad esimesena poolteljed. küsi hr. Pesurilt kui muidu ei usu.
Tänud!
Ega jah ükski asi ei kesta igavesti!
Lihtsalt Bmw-l hea lahendus kui soov teha custom poolteljed ja paigutada suvalise auto põhja alla
Uued radiaatorid&kereosad BMW-dele
Tel.53541104
Vasta