Tere!
Oskab keegi teadjam mees rääkida Bmw-de LSD vastupidavusest kui ratastele tahaks rakendada ca. 400 hobust?
Bmw LSD vastupidavus
-
- Huviline
- Postitusi: 337
- Liitunud: 04.08.2006 14:49 03
- Asukoht: Tallinn
Bmw LSD vastupidavus
Uued radiaatorid&kereosad BMW-dele
Tel.53541104
Tel.53541104
-
- Huviline
- Postitusi: 337
- Liitunud: 04.08.2006 14:49 03
- Asukoht: Tallinn
ei ole see suurus oluline, küsisin milline differ on kõige vastupidavam ja samas kättesaadav ja kas üldse on bmw-del sellist lsd-difrit, mis kannataks 400 HP???raimo_r kirjutas:väike, keskmine või suur korpus?
kõigepealt tuleks mõni pooltelg katki saada, siis võib diffri pärast muretsema hakata
edit:küll läheb see differ ka enne pooltelgi kui liiga suur jõud kardaanist sinnamaani jõuab

Uued radiaatorid&kereosad BMW-dele
Tel.53541104
Tel.53541104
Kõige vastupidavam on suure korpusega differ, mida leiab üsna väheste autode alt. E34 M5, E36 M3, E23 ja E32 erinevad mudelid. samas ei ole neil ülekanded kõige sobivamad ja keskmise koprusega sillatala külge need ilma ümbertegemata ei sobi.
Eero Pesur valitseb juba teist aastat kiirenduse A klassi ca ~350hj'ga. Indrek Ando 325iX mootor toodab julgelt üle 500hj juba ammu.
Soomes-Rootsis leiame kaugelt üle 500hj omavaid turboautosid ja sõidavad kõik oma tavaliselt diffriga.
muidugi ei tee need faktid ühteg diffrit eluaeg kestvaks.
EDIT: pöördemoment on teatavasti piiratud pidamisega poolt. kui tekib pidamine, siis lähevad esimesena poolteljed. küsi hr. Pesurilt kui muidu ei usu.
Eero Pesur valitseb juba teist aastat kiirenduse A klassi ca ~350hj'ga. Indrek Ando 325iX mootor toodab julgelt üle 500hj juba ammu.
Soomes-Rootsis leiame kaugelt üle 500hj omavaid turboautosid ja sõidavad kõik oma tavaliselt diffriga.
muidugi ei tee need faktid ühteg diffrit eluaeg kestvaks.
EDIT: pöördemoment on teatavasti piiratud pidamisega poolt. kui tekib pidamine, siis lähevad esimesena poolteljed. küsi hr. Pesurilt kui muidu ei usu.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
-
- Huviline
- Postitusi: 337
- Liitunud: 04.08.2006 14:49 03
- Asukoht: Tallinn
Tänud!raimo_r kirjutas:Kõige vastupidavam on suure korpusega differ, mida leiab üsna väheste autode alt. E34 M5, E36 M3, E23 ja E32 erinevad mudelid. samas ei ole neil ülekanded kõige sobivamad ja keskmise koprusega sillatala külge need ilma ümbertegemata ei sobi.
Eero Pesur valitseb juba teist aastat kiirenduse A klassi ca ~350hj'ga. Indrek Ando 325iX mootor toodab julgelt üle 500hj juba ammu.
Soomes-Rootsis leiame kaugelt üle 500hj omavaid turboautosid ja sõidavad kõik oma tavaliselt diffriga.
muidugi ei tee need faktid ühteg diffrit eluaeg kestvaks.
EDIT: pöördemoment on teatavasti piiratud pidamisega poolt. kui tekib pidamine, siis lähevad esimesena poolteljed. küsi hr. Pesurilt kui muidu ei usu.
Ega jah ükski asi ei kesta igavesti!
Lihtsalt Bmw-l hea lahendus kui soov teha custom poolteljed ja paigutada suvalise auto põhja alla
Uued radiaatorid&kereosad BMW-dele
Tel.53541104
Tel.53541104