Kellade testimine.

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
ahti159
Huviline
Postitusi: 159
Liitunud: 15.06.2004 19:56 20
Peamine sõiduk: BMW 320D
Asukoht: Viljandi

Kellade testimine.

Postitus Postitas ahti159 »

Kuskohas see parempoolne nupp seal tahhoka all on? Ma ei näe küll midagi. Autoks on bmw 520i 24v 92a. :(
ahti159
Huviline
Postitusi: 159
Liitunud: 15.06.2004 19:56 20
Peamine sõiduk: BMW 320D
Asukoht: Viljandi

e34

Postitus Postitas ahti159 »

Ja veel üks asi. Kui süüte sisse keeran hakkab mingi asi armatuuri taga undama, käivitudes kaob ära. Vahepeal lööb terve armatuuri pimedaks ka ja natukese aja pärast tuleb tagasi. Ei tea milles probleem võib olla. Kas ka need patareid? Tahhokas näitab ka valesid pöördeid.






BMW 520i touring 1992a.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8453
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Re: Kellade testimine.

Postitus Postitas priitv8 »

ahti159 kirjutas:Kuskohas see parempoolne nupp seal tahhoka all on? Ma ei näe küll midagi. Autoks on bmw 520i 24v 92a. :(
Sellega on Sul jah :( :( :(
Sest 520-l lihtsalt ei ole seda nuppu. Tal on odavam kelladeplokk, kui 525-st algavatel mudelitel - ilma Check-Controli LCD näidikuta. See parempoolne ongi CC nupp. Ja 92 aasta E34 plokis ei ole enam mingeid akusid!
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
ahti159
Huviline
Postitusi: 159
Liitunud: 15.06.2004 19:56 20
Peamine sõiduk: BMW 320D
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas ahti159 »

Aitäh vastamast, aga kui ma 525 näidikute ploki panen kas siis on võimalik, et kompu hakkab tööle.

Ja teine asi. Mis sellega siis olla võib, et kui süüte sisse panen hakkab midagi undama ja päris kõvasti. Vahepeal lööb kellad täiesti kotti ka.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8453
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

ahti159 kirjutas:Aitäh vastamast, aga kui ma 525 näidikute ploki panen kas siis on võimalik, et kompu hakkab tööle.
Mis komput Sa mõtled? CC-d? Esiteks peaksid Sa siis ka pea kogu auto ümber kaabeldama ja ka hulga uut riistvara (CC-moodul vähemalt) installima. Vaata, kui palju erinevad kaitsmekarbid seest 520 ja 525 puhul!
ahti159 kirjutas:Ja teine asi. Mis sellega siis olla võib, et kui süüte sisse panen hakkab midagi undama ja päris kõvasti. Vahepeal lööb kellad täiesti kotti ka.
Selle kohta ei oska öelda. Võin öelda, et ka mul on sealt tagant midagi kuulda, aga see on rohkem nagu taksomeetri või vaikse kella tiksumise moodi :shock:
Kas ainult kellad lähevad sassi või lööb hetkeks kogu armatuuri (ka kliima ja raadio paneelid näiteks.) pimedaks? Sel viimasel juhul võiks ka 80A peakaitset kahtlustada.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
ahti159
Huviline
Postitusi: 159
Liitunud: 15.06.2004 19:56 20
Peamine sõiduk: BMW 320D
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas ahti159 »

Ainult kellade plokk läheb täiesti kotti(kõik seierid ja läbisõit). Raadio ja see statistika kompuuter jääb käima.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8453
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

ahti159 kirjutas:Ainult kellade plokk läheb täiesti kotti(kõik seierid ja läbisõit).
Kas ka taustavalgustus?
ahti159 kirjutas:Raadio ja see statistika kompuuter jääb käima.
Sul siis juba selline 520, millel see pardakompuuter peal?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
ahti159
Huviline
Postitusi: 159
Liitunud: 15.06.2004 19:56 20
Peamine sõiduk: BMW 320D
Asukoht: Viljandi

Kas ka taustavalgustus?

Postitus Postitas ahti159 »

Tausta valgustus vist ei kustu.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8453
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Re: Kas ka taustavalgustus?

Postitus Postitas priitv8 »

ahti159 kirjutas:Tausta valgustus vist ei kustu.
Siis oleks järgmine mõte ikkagi kondekaid kontrollida, kuigi ma ei tea, kas see viga ka Low-Kombidele kehtis aga High-versioonide puhul on see teada-tuntud asi:
http://www.bmwe34.net/e34main/maintenan ... citors.htm
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
ahti159
Huviline
Postitusi: 159
Liitunud: 15.06.2004 19:56 20
Peamine sõiduk: BMW 320D
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas ahti159 »

Aga kuidas ma need kellad kätte saan, et kus need kruvid on ja jne.

Aitäh!
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8453
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Vaata siinsamas tehnilises on eraldi lõim kus juttu E36 samast teemast. Tee täpselt samamoodi!
Ja kaks kruvi, mis seda plokki kinni hoiavad, on kelladeploki eesmises ülemises servas, vaata selle võlvi alla!
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
ahti159
Huviline
Postitusi: 159
Liitunud: 15.06.2004 19:56 20
Peamine sõiduk: BMW 320D
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas ahti159 »

Nii kellad sain nüüd kätte ja pooleks tuli ka lihtsalt aga siis tuli selline probleem, et trükiplaat on tagumise seina küljes kinni. Kuidas see lahti tuleb, selline tunne nagu needitud oleks. Muidu ei saa kondekatele ligi.
Kasutaja avatar
Joel_H
Huviline
Postitusi: 518
Liitunud: 05.08.2003 10:42 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Joel_H »

See süüte sissekeeramisel tekkiv heli (taksomeeter :) ) tuleb tõenäoliselt salongi temperatuuri anduritest, ennast ka algul see segas, siis hakkasin uurima ja kui ventilaator "nulli" keerata, siis kaob see heli ära - sellest järeldasin, et asi seotud temp anduriga ...
ahti159
Huviline
Postitusi: 159
Liitunud: 15.06.2004 19:56 20
Peamine sõiduk: BMW 320D
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas ahti159 »

Mul see heli ei tiksu vaid undab natuke ja siis kaob ära. Seal kellade juures on üks väike relee, äkki see teeb seda häält. Aga ikkagi miks ta seda häält teeb?
Vasta