pidurid vilisevad
pidurid vilisevad
sorry kui selline teema juba läbi käind aga kahjuks ei leidnud midagi.
probleem siis selline et vahetasin koguringi ära kettad ja klotsid. pidurid võtavad suurepäraselt kui õrnalt vajutades tekib vilin (vms). auto siis E36 see vist eriti tähtsust ei oma selle juures.
äkki keegi oskab midagi soovitada
probleem siis selline et vahetasin koguringi ära kettad ja klotsid. pidurid võtavad suurepäraselt kui õrnalt vajutades tekib vilin (vms). auto siis E36 see vist eriti tähtsust ei oma selle juures.
äkki keegi oskab midagi soovitada
vahetasin ka just äsja omal tagumised kettad ja klotsid ära ning paaril esimesel päeval oli pidurdamisel üsna räige vilin(ei kasutanud seda pastat, klotsid=TRUSTING). Olles nüüd nädal aega ringi sõitnud uute piduritega, saan väita, et vilin on unustatud teema.


And btw, drag racing a BMW is like going fishing with a hooker, it's fun but it's not what you got her for...
NotAnotherDigg
NotAnotherDigg
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8508
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
See vilistamine on jah odavate klotside teema.
Mul oli ka alguses sedasi , aga mõni hetk hiljem oli vaikus.
Mul oli ka alguses sedasi , aga mõni hetk hiljem oli vaikus.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
mul läksid mõni aeg tagasi alla kõik uued kettad ja klotsid, mis sai UM-ist ostetud. seega vilisevad originaalid samamoodi õrnalt pidurdades
ma olen natuke pettunud, et originaalosad sellist vilet lasevad
paraku ei osanud ka UM midagi tarka selle kohta öelda. kuna paigalduse teostasin ise, siis pakuti välja, et tuleks:
1. klotsid puhastada ja
2. kontrollida kas sadulas liiguvad klotsid korralikult
samas ega esimest korda kettaid/klotse ei vahetanud, seega paigaldades sai veendutud, et kõik kenasti toimib.
ja ongi mõistus otsas, on siis viga originaaljuppides või endas

ma olen natuke pettunud, et originaalosad sellist vilet lasevad

1. klotsid puhastada ja
2. kontrollida kas sadulas liiguvad klotsid korralikult
samas ega esimest korda kettaid/klotse ei vahetanud, seega paigaldades sai veendutud, et kõik kenasti toimib.
ja ongi mõistus otsas, on siis viga originaaljuppides või endas

To Toomas:
kas Lube'i panid ikka klotse vahetades?
kas Lube'i panid ikka klotse vahetades?

And btw, drag racing a BMW is like going fishing with a hooker, it's fun but it's not what you got her for...
NotAnotherDigg
NotAnotherDigg
kasuta kindlasti seda pastat
kriuks kaob kui imeväel 


And btw, drag racing a BMW is like going fishing with a hooker, it's fun but it's not what you got her for...
NotAnotherDigg
NotAnotherDigg
Mul head kogemused Jurid (Jufi) piduriklotsidega, mis said kunagi kupeele paigaldatud. Ei vilistanud, ei tolmanud, pidurdasid nagu kännu taha oleks kinni võtnud.
Praegusel e46-l samas tagant ka miskit vilet laseb, klotsi marki pole jõudnud tuvastada.
Kas selle pasta näeol on tegemist mingi Coppercrease'ga või veel eraldi mingi spets asi?
Praegusel e46-l samas tagant ka miskit vilet laseb, klotsi marki pole jõudnud tuvastada.
Kas selle pasta näeol on tegemist mingi Coppercrease'ga või veel eraldi mingi spets asi?
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
See vilin mis kuulda on ongi tavaliselt tegelikult põhjustatud metall vastu metalli vibreerimisest, ehk klotsi tagakülg vastu supportit Nii et aitab see imepasta küll. Kui imepastat ei viitsi/raatsi osta UM'ist siis copper grease igast suvalisest autopoest ajab kah asja ära.
terv
erich
EDIT: kes londoni keelt ei mõika siis copper grease = vasemääre
terv
erich
EDIT: kes londoni keelt ei mõika siis copper grease = vasemääre
Viimati muutis erikred, 03.07.2007 23:12 35, muudetud 1 kord kokku.
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
Selle vilina suhtes ei saa kohe klotse süüdistada, vilin on vibratsiooni tulemus ja vibratsioon võib tekkida ka muude osade pärast. Määre siis klotsi metallpinna ja pidurikolvi vahel minu arusaamise järgi takistab siis kõrgsagedus vibratsiooni teket..
Endal uued kettad ja klotsid, sadulate täishooldus tehtud ja ka vilisevad
Pole lihtsalt poodi läinud. Koguse poolest seda palju ju ei lähe kui just üüratu suured klotsid ja kolvid pole 
Endal uued kettad ja klotsid, sadulate täishooldus tehtud ja ka vilisevad


Kasutan Ferodo toodangut ja väga väga harva kuulen vilinat, pidamine
super 
Mitte mingit määret pole kasutanud ja ei hakkagi kasutama klotside jaoks
Aga tehasepoolest on ju ka klotside ja kolvivahel üks-kaks plekitükk(-i), kui selle eemaldate, järsku hakkab siis vilisema
Minul pole samuti neid plekke seal alles ja mul ei vilise Ferodo toodang, kui, siis väga harva ja väga kergelt ja ainult korraks ja siis vaikus kogu päev


Mitte mingit määret pole kasutanud ja ei hakkagi kasutama klotside jaoks

Aga tehasepoolest on ju ka klotside ja kolvivahel üks-kaks plekitükk(-i), kui selle eemaldate, järsku hakkab siis vilisema

Minul pole samuti neid plekke seal alles ja mul ei vilise Ferodo toodang, kui, siis väga harva ja väga kergelt ja ainult korraks ja siis vaikus kogu päev

Endal vilisevad ametiautol (peugeot) piduriklotsid peale vahetust, kui kommesti hoolduse pealikult aru pärisin vastas see et kuna euroopa liidus ei tohi kasutada või peugeot ei kasuta klotside tootmises aspest materjali siis tänu sellele ka uued klotsid vilisevad mitte ei sahise. Üldiselt nad mingi aja pärast enam ei vilise või kui siis märja ilmaga.
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
eeee. poest äkki
terv
erich
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power