sööb kõike 4 kummi seest poolt.
sööb kõike 4 kummi seest poolt.
Autoks on e39 520 98a. Otsisin otsinguga terve päev aga õiget vastust ikka ei saand. Sööb kõigil neljal rattal sisemisi kummiääri, kummi laiiuseks 235. All on ka muidugi madaldus vedrud. Puksid ja õõtsad kõik ok, lasin veel kahes erinevas kohas üle vaadata ja vahetasin kõik mis vaja. Ainukesed asjad mis vajavad vahetamist on esi amordid, aga see saab ka tehtud ja kui siis ka ei lõpe kulumine, on mul ideed otsas.
Viimati muutis Kalev_K, 18.04.2007 23:59 21, muudetud 1 kord kokku.
E39 520. 98.a Ise olen rahul!
.
vahetan amordid ära siis lähen vaatan mis ütleb. See jama tuli just viimase kuu jooksul.
E39 520. 98.a Ise olen rahul!
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
E34 kohta kehtib järgmine: Esimesed kuluvad väljastpoolt natukene rohkem, tagumised seestpoolt natukene rohkem. Põhjuseks sildade setup. Allikas: Haynes'i manual.
Kui äär juba siledaks kulub siis peaks rehvi kulumispiir teisest äärest juba ületatud olema, ehk oled rehvivahetusega lootusetult hiljaks jäänud. Vaevalt ka teised BMW'd väga erinevad.
Muu kulumine tuleneb valest kokkujooksust/kulunud silladetailidest.
E34 M5 puhul kui tagumiste rehvide sisemised ääred kuluvad liiga kiiresti siis sa järelikult läbid kurve liiga aeglaselt
terv
erich
Kui äär juba siledaks kulub siis peaks rehvi kulumispiir teisest äärest juba ületatud olema, ehk oled rehvivahetusega lootusetult hiljaks jäänud. Vaevalt ka teised BMW'd väga erinevad.
Muu kulumine tuleneb valest kokkujooksust/kulunud silladetailidest.
E34 M5 puhul kui tagumiste rehvide sisemised ääred kuluvad liiga kiiresti siis sa järelikult läbid kurve liiga aeglaselt

terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
paneks veits teemast mööda, aga äkki ei pahanda. mul sööb esikumme mõõduks 225 45 r 17 ja autoks 325 tds kulumine ei veaevagi nii väga, kui see et kisub vasakule, millest tuleb ilmselt kulumine, jama tekkis peale talvekummide vahetust suvekate vastu, talve mõõt oli r15 195/65. Kas äkki peab silda ümber seadistama?
Talverehvidelt suverehvidele üleminekul pole vaja küll silda ümber seadistada. Pigem on sul sild paigast ära, nii et pane kuskile sillastendi aeg kinni hoopismaarekl kirjutas:paneks veits teemast mööda, aga äkki ei pahanda. mul sööb esikumme mõõduks 225 45 r 17 ja autoks 325 tds kulumine ei veaevagi nii väga, kui see et kisub vasakule, millest tuleb ilmselt kulumine, jama tekkis peale talvekummide vahetust suvekate vastu, talve mõõt oli r15 195/65. Kas äkki peab silda ümber seadistama?

.
sain täna amordid, vahetan need ära ja siis kindlalt silla stendi, kõik panused on pandud sellele sest puksid ja asjad on korras.
Arvan et rehvi vahetuses pole küll asi, kummid on muidu jumala head, mustrit mingi 4mm ainult sisemised küljed on kulunud ja rohkem just tagumised
Arvan et rehvi vahetuses pole küll asi, kummid on muidu jumala head, mustrit mingi 4mm ainult sisemised küljed on kulunud ja rohkem just tagumised

E39 520. 98.a Ise olen rahul!
tähelepanek
kusjuures talvekatega oli asi 5+ ei mingit kulumist jne. Äki keegi oskab öelda kudas aru saan kas need silikon puksid on kulunud või ei. Väänasin ja logistasin kõll aga asi tundub jumala hea, arvan et äki neid ei pea vahetama kuigi rattad tiba lääpas.
E39 520. 98.a Ise olen rahul!
Re: tähelepanek
talverehvid on üldjuhul ju palju tugevama seguga, mispärast nad ei kulugi nii kiiresti, suverehvid jälle pehmema seguga.vello kirjutas:kusjuures talvekatega oli asi 5+ ei mingit kulumist jne. Äki keegi oskab öelda kudas aru saan kas need silikon puksid on kulunud või ei. Väänasin ja logistasin kõll aga asi tundub jumala hea, arvan et äki neid ei pea vahetama kuigi rattad tiba lääpas.
Toon kasvõi näite: Eelmine aasta peale talverehvide vahetamist suvekate vastu, olid esimesed suverehvid nädala ajaga otsas. Tuli välja, et sild oli valesti reguleeritud, mida ütles mulle UM-i tasuta veermikukontroll.
Ning kui sul on madaldusvedrud ka autol all, siis arvestagi sellega, et kulumine on tsipa kiirem

- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Rain, arvan, et siin oled sa natuke mööda pannud. Nimelt on talverehvid vastupidiselt sinu teooriale hoopis pehmema seguga kui suverehvid. Kuna talverehvidel juba tehase poolt mustri/klotsi suurus tunduvalt suurem kui suvekatel siis ei paista see ebaühtlane kulumine kohe nii välja. Samuti on talverehvid reeglina kitsamad kui suvekad ja eks rehvi laius mõjutab ka kindlasti sisemiste äärte suuremat kuluvust.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8507
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Mul oli eelmise autoga sama teema, et talvekatega ei kulunud midagi ja niipea kui suvekad alla sain hakkas sisemisi või välimisi külgi sööma (ei mäleta enam kumba)
Aga peale sillaregulli kõik ok.
Ja talverehv on ikka pehmeme seguga, suvekas kõvemaga.
Aga peale sillaregulli kõik ok.
Ja talverehv on ikka pehmeme seguga, suvekas kõvemaga.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
?
Aga kuidas siis ikkagi arusaan kas need silikon puksid on läbi või ei ole???
E39 520. 98.a Ise olen rahul!
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: ?
Ma ei tea kui pädevad selist asja kontrollima TÜV-i mehed on, kuid lase kuskil auto üles tõsta ja läbi kangutada. UM-is näiteks hetkel veermiku kampaania.vello kirjutas:Aga kuidas siis ikkagi arusaan kas need silikon puksid on läbi või ei ole???

Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
lasin kahes kohas üle väänata ja nende silikoonpukside kohta ei lausutud kusagil sõnagi, seega eeldan et on normaalsed.
Vahetasin nüd siis amordid ka ära ja küsiks nüüd kas uute amortidega ongi auto tunduvalt kõrgem kui ennem. Mul on madaldus vedrud ka all aga auto esiots tõusis mingi 2-3 cm, et kas see ongi nii või tahavad uued amordid ka tiba sisse sõitu, või äki hoopis peab madaldus vedrudega mingid teised amordid ka panema mitte tavalised??
Vahetasin nüd siis amordid ka ära ja küsiks nüüd kas uute amortidega ongi auto tunduvalt kõrgem kui ennem. Mul on madaldus vedrud ka all aga auto esiots tõusis mingi 2-3 cm, et kas see ongi nii või tahavad uued amordid ka tiba sisse sõitu, või äki hoopis peab madaldus vedrudega mingid teised amordid ka panema mitte tavalised??
E39 520. 98.a Ise olen rahul!
-
- Huviline
- Postitusi: 4711
- Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
- Peamine sõiduk: BMW 520d
- Asukoht: Tallinn
Kas õhkvedrustusega auto?vello kirjutas:lasin kahes kohas üle väänata ja nende silikoonpukside kohta ei lausutud kusagil sõnagi, seega eeldan et on normaalsed.
Siis sama jutt:
Minul lisandusid silikonpuksid tööde nimekirja just selle tulemusena.Kui tegu on õhkvedrustusega autoga, siis kõikide vigade tuvastamiseks vaja õhk süsteemist välja lasta.
Endal selgus nii mõnigi viga selle tulemusena.
UM-s sillakontroll tasuta muidu, kuid õhkvedrustuse puhul esitavad arve ca 150-le kroonile.
?
ei ole kindlalt õhk vedrustus peaks gaasikad olema. Aga küsimus veel siuke et ku amordid vahetan ja mull on madaldus vedrud all, kas siis pean seda kummi või porolonist puks mis seal amordi kate all on lühemaks ka tegema või panen kõik lihtsalt nii kokku nagu ettenähtud on?
E39 520. 98.a Ise olen rahul!
- ändi
- Huviline
- Postitusi: 491
- Liitunud: 03.11.2006 21:16 26
- Peamine sõiduk: X3
- Asukoht: Autodoonor
- Kontakt:
kas sport-ja madaldusvedru on sama?mul punased spordid all ja ei ole ka kindel kas tavalist amorti on hea pannavello kirjutas:Eks ma proovin kusagilt järgi uurida kas sachs amortidega sama teema. Kui sama moodi on et tavalist amorti panna ei tohi kui madaldus vedrud, siis tegin vist küll vale ostuAga äki oskab keegi siin foorumis selle mkohta midagi öelda.
tel 529 0267
730d ex,728 ex, E39ex, E53 ex
730d ex,728 ex, E39ex, E53 ex