400 km ja 1l õli kas see on normaalne kui...
400 km ja 1l õli kas see on normaalne kui...
just on ära vahetatud kolvirõngad. Mootor on m40 1,6i
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Mina ütleks oma praktiliste kogemuste põhjal, et kui rõngad on õigesti peal ja uued ja loiku alla ei ole, siis nii palju õli saab ainult läbi klapisääretihendite ära kaduda(põleda)
1. Sul neid kas ei vahetustud või
2. pandi mingid valed tihendid
Kus töökojas need spetsialistid asuvad, et teised karta teaksid?

1. Sul neid kas ei vahetustud või
2. pandi mingid valed tihendid
Kus töökojas need spetsialistid asuvad, et teised karta teaksid?
Viimati muutis eero, 29.01.2004 09:29 25, muudetud 1 kord kokku.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
kusjuures kasutan valvoline max life -i!
kogu mure autoga algas sellega, et ühel ilusal päeval mootor tegi sellise triki, et üks kolb tegi plokikaane sisse ühe augukese(nookur läks pooleks jne). Auto viisin teenindusse. Seal arvasid, et lasevad tallinnas plokikaane ära taastada. Ülejäänud asjad tegid korda. Sinna nad panid minu teada ka ühe kasutatud kolvi(mis ei olnud vist eriti hea tegu), kuna see kolb, mis läbi kaane jooksis, jai nii palju viga, et seda ei saanud enam kasutada. Siis pandi mulle ka kõik uued kolvirõngad. Enne seda jama auto ei võtnud üldse õli. 10 000-nde tagant vahetasin õli. Kasutasin täissünti.
Teeninduse vennad arvasid, et see ongi normaalne kui ta pärast sellist remonti ja kolvirõngaste vahetust nii õli võtab. Aga pidi järgi jääma.
mure aga selles, et nii on ju jube kallis sõita. 1l 105 eek-u
kogu mure autoga algas sellega, et ühel ilusal päeval mootor tegi sellise triki, et üks kolb tegi plokikaane sisse ühe augukese(nookur läks pooleks jne). Auto viisin teenindusse. Seal arvasid, et lasevad tallinnas plokikaane ära taastada. Ülejäänud asjad tegid korda. Sinna nad panid minu teada ka ühe kasutatud kolvi(mis ei olnud vist eriti hea tegu), kuna see kolb, mis läbi kaane jooksis, jai nii palju viga, et seda ei saanud enam kasutada. Siis pandi mulle ka kõik uued kolvirõngad. Enne seda jama auto ei võtnud üldse õli. 10 000-nde tagant vahetasin õli. Kasutasin täissünti.
Teeninduse vennad arvasid, et see ongi normaalne kui ta pärast sellist remonti ja kolvirõngaste vahetust nii õli võtab. Aga pidi järgi jääma.
mure aga selles, et nii on ju jube kallis sõita. 1l 105 eek-u
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
garlos kirjutas:Teeninduse vennad arvasid, et see ongi normaalne kui ta pärast sellist remonti ja kolvirõngaste vahetust nii õli võtab. Aga pidi järgi jääma.

Vennikesed pidid ikka midagi p...se seal keerama või kahe silma vahele jätma. Kas oli äkki su mootor juba puuritud ja see su "uus" kolb std., vms.
Kuskilt tuulutusest või õlikorgist või kusagilt välja ei aja õli? Kui rõngad katki või muu selline kolvigrupiga seonudv jama, siis peaks korralik tuul karteris olema.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
ja ikka veel sama jama.
üks on igaljuhul kindel....vähemalt küünalde järgi vaadates......et õli läheb mootorisse.
klapisääretihendid on uued....õlirõngad on uued.....plokikaas käis tallinnas taastusel.
ja õli ikka kaob. Mida kõrgemate pööretega sõita seda rohkem kaob. kui väga rahulikult sõita(st 3000 pööret=100km/h).....saab 1l läbi tervelt 600 km.
Ma pean vist ikka mootori lahti kiskuma...või mis?
uute asjadega olen sõitnud juba 7000 km. Õlirõngad peaksid juba sisse kulunud küll olema?
üks on igaljuhul kindel....vähemalt küünalde järgi vaadates......et õli läheb mootorisse.
klapisääretihendid on uued....õlirõngad on uued.....plokikaas käis tallinnas taastusel.
ja õli ikka kaob. Mida kõrgemate pööretega sõita seda rohkem kaob. kui väga rahulikult sõita(st 3000 pööret=100km/h).....saab 1l läbi tervelt 600 km.
Ma pean vist ikka mootori lahti kiskuma...või mis?
uute asjadega olen sõitnud juba 7000 km. Õlirõngad peaksid juba sisse kulunud küll olema?