K:Kuidas muuta 1,6 vähe särtsakamaks?
K:Kuidas muuta 1,6 vähe särtsakamaks?
Vabandan kui teema liiga amatöörlik aga kuna ma mootori poole pealt väga palju ei jaga siis keegi võiks natuke seletada kuidas muuta näiteks e36 1,6 vähe särtsakamks.
Et mida võiks muuta(kui palju oleks abi koonusest jne).Ma saan aru et mootor väike ja et ega sellest mingit erilist paugupilli ei olegi võimalik saada aga midagi ikka annab nii oma huviks nokkida.
Et mida võiks muuta(kui palju oleks abi koonusest jne).Ma saan aru et mootor väike ja et ega sellest mingit erilist paugupilli ei olegi võimalik saada aga midagi ikka annab nii oma huviks nokkida.
ei taha ka norida, aga üldiselt muudab autot särtsakamaks juba mootori remont. kui mootor on korralikult tehtud peaks olema särtsu küll.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
koonusfilter annab sulle täpselt 0 (loe: null) kilovatti juurde.
AINUS mõistlik tegu on mootorile kap rem teha.
Teoreetiliselt on võimalik ka turbo peale aretada...kuid efekt on väike ja ja tulemus kehvem, kui 2.5 mootoril...ja üldsegi tuleb odavam suurem mootor peale tõsta....
AINUS mõistlik tegu on mootorile kap rem teha.
Teoreetiliselt on võimalik ka turbo peale aretada...kuid efekt on väike ja ja tulemus kehvem, kui 2.5 mootoril...ja üldsegi tuleb odavam suurem mootor peale tõsta....
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
Kõige parema vastuse annab Mephi auto ehituse ajalugu
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=1406&start=0
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=1406&start=0
Vaat, kus spetsialistid välja ilmunudkoonusfilter annab sulle täpselt 0 (loe: null) kilovatti juurde.

Kui nukk, hüdrotõukurid jne vahetuses, siis eeldan, et kaas on maha võetud. Kindlasti annab juurde kanalitest valujääkide ja pingis tekitatud rantide ära koristamine ja kanalite sujuvamaks muutmine. Üks võimalus on ka Mira-ga pesarõngaste sisediameetri suurendamine (klapi tööpind viiakse võimalikult välja) ja kanali ning pesarõnga ühenduskoha sujuvamaks muutmine.
PS! Kui tõsisem huvi asja vastu, siis võta ühendust.
Ma ei ole senimaani nõus, kuni näen stock mootori dünograafikut koonusega ja korraliku paneelfiltriga. Niipalju, kui olen kuulnud, koonus isegi on vähendanud kobujõude, kindlasti ka alumise otsa momenti.Madis kirjutas:Vaat, kus spetsialistid välja ilmunudkoonusfilter annab sulle täpselt 0 (loe: null) kilovatti juurde.Koonusfilter laseb rohkem õhku läbi ja sellest tulenevalt saab ka võimsust tõsta.
PS! ei tee järelduse "naised saunas rääkisid" põhjal
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649