Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Kes on asendanud veepumba otsas oleva ventilaatori el. ventilaatoriga võiksid soovitatda doonorautot millelt el vent ja termolüliti maha kruvida. BMW originaal el. vent andis suure kolinaga otsad ja tavaline enam tagasi ei mahu kuna sai paigaldatud 2x paksem 524td radiaator.
Mootoriks siis M30 3,5l.
Termolülitiga tee enne natuke kodutööd, kuna 6sel mootoril peaks see vent hakkama tööle juba 75 kraadi pea, et vältida/pehmedanda temperatuurilööke, esimene tekib siis kui termostaat avaneb
(80 kraadi) ja teine siis kui "tavaline" vent käima hakkab - kuskil 90 juures. BMW 6se
mootori normaalne töötemperauur on 80-85 kraadi, üle 90 kraadi lülituv vent toob kaasa temperatuuri pideva kõikumise, mis lõpuks nähtavasti millegiga lõpeb.
Audi 100 - mõtled siis vanemat sigarkerega?
Erinevaid termolüliteid on ilmselt suvalisest autopoest saada?
Suure radiaatoriga ei tohiks eriliseid temperatuurikõikumisi tekkida aga anyway on ilmselt mõttekam mootor veidi madalamale temperatuurile käima sättida.