535d 3.0 200kw touring 2005 autoks
Mootor peaks olema m57n/m57n2 kui ei eksi
Probleem hakkas umbes pool kuud tagasi kui kuuma andes (sai maf andur vahetatud ja mõtlesin et testin kas muutus midagi aga lõpuks tuli välja et pole asi anduris , vaid siiski turbiin - pöörete hüppamine , ebaühtlane käiguvahetuse jne) viskas mootoriruumi jahutusvedelikku täis (kui ei eksi siis oli koos karteri õliga koos) , sai käidud kontrollis ja tuli välja et plastik kolmik andis järele , sai siis vahetatud nii eesmine kui ka tagumine kolmik, peale seda püsis jahutusvedelik ilusti sees.
Sai siis uuesti kuuma antud kuniks low coolant jälle ette viskas , seekord ei teadnud kus või kuhu kadus aga drosselklapi lõdvik oli lahti , see muidugi kinni pannes oli seal ikka ligadi-logadi küljes , sai uus lõdvik pandud ja nüüd korralikult tugevasti kinni, samas drosselklapis õli sees, ikka tunduvalt rohkem kui seal nagu olla võiks.
Nüüd püsis jälle ilusti sees kuniks sai diagnostis käidud , seal siis arvuti taga ja sai käidud kuuma andmas, igakord kui tallas korralikult, viskas avarii režiimi , niikaua jauras kuniks low coolant ette lõi , seekord siis sai kohe jälile ja radika küljes olev lõdvik andis otsad. Sai siis vahetatud see lõdvik ja mehaaniku jutu järgi kui õigesti aru sain siis väidetavalt turbo ei lase rõhku maha , puhastas ka mingid turbo vaakum voolikud või mis iganes voolikud kus need nõela suurused augud on , olevat olnud mingi **** ees aukudel , peale seda väidetavalt enam vähemalt avarii režiimi ei viska , kuigi ei julge tallata ka. Hetkel püsib jälle jahutusvedelik sees.
Ilmselgelt on rõhk mootoris ? Ehk siis kuuma andes lasebki nõrgemad kohad puruks ma eeldan ?
Aga kus see lisarõhk tulla võib ? Nagu kui oleks plokikaane tihend , kas siis ei peaks jahutusvedelik kaduma mingil määral ? Hetkel rahulikult sõites ei tähelda et isegi natukene oleks kadunud.
Tuulutuse klapp on üle vaadatud ja seal tundus asi korras olevat , vähemalt ei olnud küll õli täis vms.
Ma siis üks nendest kes loodab vana autot diagnostida lambi töökojas kus tunni hinne 2x või 3x väiksem aga lõppkokkuvõttes mehaanik kehitab õlgu, nüüd aeg esinduses kirjas.


Siin kuskil läbi käinud et rõhku hea testida siis kui töötaval mootoril õli kork maha keerata, lisan video sellest , ei tea kas selle järgi võib ütelda et on rõhk mootoris?
https://youtube.com/shorts/T6-uCvkhc5s? ... 8bUm3h35vZ
Lisaks veel et dpf eemaldatud, egr kohta info puudub. Kui korrektselt see välja kirjutatud on , ei tea , kuna alt eemaldatud oli eelmise omaniku poolt aga välja polnud kirjutanud, käisin välja kirjutamas ja peale seda vähemalt kadus see põletusprotsess ära (mõirgas nagu traktor pmts ja terve õue oli tahma haisu täis)