M54B25 sisselaskekollektori rõhk
-
- Huviline
- Postitusi: 5
- Liitunud: 12.11.2021 22:21 28
- Peamine sõiduk: BMW X3
M54B25 sisselaskekollektori rõhk
Hei!
Kas siinolijaist on kellelgi võimalik vaadata M54B25 sisselaskes valitseva (ala)rõhu väärtust?
INPA's on see Saugrohrdruck nimega.
Kahtlustan oma X3'l vaakumileket ja sooja mootoriga näitab u.32 kPa.
Või pole sel näidul väga vahet?
Kas siinolijaist on kellelgi võimalik vaadata M54B25 sisselaskes valitseva (ala)rõhu väärtust?
INPA's on see Saugrohrdruck nimega.
Kahtlustan oma X3'l vaakumileket ja sooja mootoriga näitab u.32 kPa.
Või pole sel näidul väga vahet?
Re: M54B25 sisselaskekollektori rõhk
Kui kahtlustad vaakumleket, siis on vaja teha suitsutest.
Buumer Auto / 56826000
-
- Huviline
- Postitusi: 5
- Liitunud: 12.11.2021 22:21 28
- Peamine sõiduk: BMW X3
Re: M54B25 sisselaskekollektori rõhk
Suitsutest rohkem lekkeid enam ei näita.
Ka brake-cleaner ei anna selget vihjet.
Kuid fuel-trim vajub tühikäigul suvalisel hetkel 5...6'ni, vahel 10'ni. Nii bank 1 kui 2.
Lambdad ja maf on vahetatud.
Oleks huvitav teada, mis lekketa mootori rõhunäit on.
Ka brake-cleaner ei anna selget vihjet.
Kuid fuel-trim vajub tühikäigul suvalisel hetkel 5...6'ni, vahel 10'ni. Nii bank 1 kui 2.
Lambdad ja maf on vahetatud.
Oleks huvitav teada, mis lekketa mootori rõhunäit on.
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: M54B25 sisselaskekollektori rõhk
Kas jupp 4 on terve? https://www.realoem.com/bmw/en/showpart ... Id=11_2194
Kas ülejäänud pildilolevad voolikud on ka terved?
Kas ülejäänud pildilolevad voolikud on ka terved?
Kui asjapulkadel puuduvad ajud, siis on asi finito.
-
- Huviline
- Postitusi: 5
- Liitunud: 12.11.2021 22:21 28
- Peamine sõiduk: BMW X3
Re: M54B25 sisselaskekollektori rõhk
Jah, terve CCV sai vahetatud, kõigi oma voolikutega.
Lisaks sealt nr.1:
https://www.realoem.com/bmw/en/showpart ... Id=11_2885
ja sealt nr.3:
https://www.realoem.com/bmw/en/showpart ... Id=13_1035
ja sisselaskekollektori tihendid.
Ainult drosselklapi ja tühikäiguklapi tihendid on veel vahetamata. Samas seda piirkonda brake-cleaneriga pritsides ei muutunud fuel-trim.
Lisaks sealt nr.1:
https://www.realoem.com/bmw/en/showpart ... Id=11_2885
ja sealt nr.3:
https://www.realoem.com/bmw/en/showpart ... Id=13_1035
ja sisselaskekollektori tihendid.
Ainult drosselklapi ja tühikäiguklapi tihendid on veel vahetamata. Samas seda piirkonda brake-cleaneriga pritsides ei muutunud fuel-trim.
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: M54B25 sisselaskekollektori rõhk
Mõõda tal kütuserõhk ära igaks juhuks (TIS väidab 3,5 bar), saab mõõta rehvimanomeetriga latilt. Samas TIS-i numbriga peab olema ettevaatlik, see võib tähendada absol rõhku ehk atmosfääris 2,5 bar ülerõhku. Näiteks su anduri näit 32 KPa= 0,32 bar on ilmselgelt absol nulli suhtes antud ehk atmosfääri suhtes ca - 0,68 bar ja see tundub tühikäigul täiesti ok selle mootoril. Ehk näidu andmisel tuleb kirjeldada ka, kuidas ja millise riistaga mõõdeti.
Kas sellest fuel trimi valeks minemisest reaalset probleemi üldse on (heitgaas vale, lonkab tühikäigul, mootori tuli süttib, salvestuvad veateated) või niisama ajad ufosid taga? Kas see võib seotud olla mingi eelneva toiminguga mootori juures?
Kas sellest fuel trimi valeks minemisest reaalset probleemi üldse on (heitgaas vale, lonkab tühikäigul, mootori tuli süttib, salvestuvad veateated) või niisama ajad ufosid taga? Kas see võib seotud olla mingi eelneva toiminguga mootori juures?
Kui asjapulkadel puuduvad ajud, siis on asi finito.
-
- Huviline
- Postitusi: 5
- Liitunud: 12.11.2021 22:21 28
- Peamine sõiduk: BMW X3
Re: M54B25 sisselaskekollektori rõhk
Ei aja ufosid taga. Tühikäigul pöörded kõiguvad, külmalt rohkem, soojalt vähem. Lisaks selline asi: kui järsult NATUKE gaasi anda (u.20%), siis nagu poob kinni (pöörded korraks isegi langevad, mitte ei tõuse). Järsult palju gaasi andes minu meelest ok. Veateateid ei tule.
Selline "featuur" tekkis peale CCV vahetust (tutikas SWAG).
Mul ei ole manomeetrit. Saan vaadata INPA näitu: 454 kPa. Mis atmosfäärirõhu maha lahutamisel annabki 3,5 bar.
Sisselaske vaakumi väärtus 32 kPa on samuti INPA'st. Mootoriga pidurdades langeb 22 kPa peale, kiirendades 90+ kPa (st. peaaegu atmosfäärirõhk ja tundub loogiline).
Selline "featuur" tekkis peale CCV vahetust (tutikas SWAG).
Mul ei ole manomeetrit. Saan vaadata INPA näitu: 454 kPa. Mis atmosfäärirõhu maha lahutamisel annabki 3,5 bar.
Sisselaske vaakumi väärtus 32 kPa on samuti INPA'st. Mootoriga pidurdades langeb 22 kPa peale, kiirendades 90+ kPa (st. peaaegu atmosfäärirõhk ja tundub loogiline).
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: M54B25 sisselaskekollektori rõhk
Kui see svag süüdimatult karterist tulevat õhku mootorisse laseb, siis on midagi temaga valesti. Selles on membraaniga klapp, mis peab mootoris alarõhu piirama ca 20-30 mbar-i peale (absol rõhk ca 970- 980 mbar). Kui temas on vedru liiga tugev, määratakse mootoris suurem alarõhk ja võib simmerite kaudu sisse imeda. Samuti võib lisaõhk tulla pekkis klapikaanest või kõvaks muutunud tihendist. Pane siis originaal tagasi ja kirjuta suurte tähtedega seina peale: bmw külge paluks igasugust jama mitte keerata. Hoiatan ka igasugu metzgeri vaakumtorudest, mis viimasel ajal on muutunud populaarseks ja millega tehakse vaid probleeme juurde. Kui esinduse hind or juppidele on karm, võiks sellisele kohale teha reklaami https://oeprof.ee/
Samuti veendu, et sl kollektori külge oleks kõik vaakumvoolikud või pimedad ühendatud ja kütusepaagis asuva rõhuregulaatori vaakumliin ei lekiks (imed 100 ml süstlaga ja veendud tiheduses). Vanosed on ka neil mootoritel enamuses pekkis. Kui juba kollektorit nokkisid, kas DISA siiber oli korras (võlli peal kinni) ja tema tihendus kollektoris ok? Tavaliselt ei ole ok ja tuleb tugevama mootorisilikooniga (näit Reinzosil) delikaatselt (nii, et järeltulevad põlved väga näpuga ei näitaks) mäkerdada.
Samuti veendu, et sl kollektori külge oleks kõik vaakumvoolikud või pimedad ühendatud ja kütusepaagis asuva rõhuregulaatori vaakumliin ei lekiks (imed 100 ml süstlaga ja veendud tiheduses). Vanosed on ka neil mootoritel enamuses pekkis. Kui juba kollektorit nokkisid, kas DISA siiber oli korras (võlli peal kinni) ja tema tihendus kollektoris ok? Tavaliselt ei ole ok ja tuleb tugevama mootorisilikooniga (näit Reinzosil) delikaatselt (nii, et järeltulevad põlved väga näpuga ei näitaks) mäkerdada.
Kui asjapulkadel puuduvad ajud, siis on asi finito.
-
- Huviline
- Postitusi: 5
- Liitunud: 12.11.2021 22:21 28
- Peamine sõiduk: BMW X3
Re: M54B25 sisselaskekollektori rõhk
DISA klapile sai uus tihend.
Mis värk VANOS'tega on? Kas veakoode annab kui p...s?
Millal kütusepaagi aurude klapp avatakse? Kas sooja mootoriga tühikäigul peaks olema kinni või lahti?
Mis värk VANOS'tega on? Kas veakoode annab kui p...s?
Millal kütusepaagi aurude klapp avatakse? Kas sooja mootoriga tühikäigul peaks olema kinni või lahti?
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: M54B25 sisselaskekollektori rõhk
DISA-le on tihend valatud klapi korpusega kokku, st pole vahetatav. https://www.realoem.com/bmw/en/showpart ... Id=11_2879
Eelneva su info põhjal mul tekkis küsimus, mille järgi sa kütuserõhu väärtuse oma jutusse võtsid, kui sellel pole kütuserõhu andurit? https://www.realoem.com/bmw/en/showpart ... Id=13_0900
Vanost saab rohkem diagnoosida vastavate ISTA testidega.
Paagi aurude klapi suhtes jään praegu vastuse võlgu, võta pistik maha ja vaata, mis toimub. Võib olla ongi koer sinna maetud, imeb sealt kaudu õhku (segu lahjaks), kuigi peaks saama hoopis kütuseaurusid.
Eelneva su info põhjal mul tekkis küsimus, mille järgi sa kütuserõhu väärtuse oma jutusse võtsid, kui sellel pole kütuserõhu andurit? https://www.realoem.com/bmw/en/showpart ... Id=13_0900
Vanost saab rohkem diagnoosida vastavate ISTA testidega.
Paagi aurude klapi suhtes jään praegu vastuse võlgu, võta pistik maha ja vaata, mis toimub. Võib olla ongi koer sinna maetud, imeb sealt kaudu õhku (segu lahjaks), kuigi peaks saama hoopis kütuseaurusid.
Kui asjapulkadel puuduvad ajud, siis on asi finito.