Ehk siis küsimus kas pealkirjas mainitud mootoril saab ketipinguti alla kukkuda kui ketitald kaane küljest lahti
võtta?
Või peab esikaane ka maha võtma et ketipingutile juurde saada?
Patsiendil satub jahutusvedelik silindrisse ja on tal plokikaane mõranemine põhiline viga või pigem harv juhus ja võib pigem plokis mõra olla?
Kaanetihendit oli juba vahetatud, kuid see probleemi ei lahendanud.
M43B19 mootoril plokikaane mahavõtmise küsimus.
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: M43B19 mootoril plokikaane mahavõtmise küsimus.
ketipingutile ligi pääsemiseks vaja kindlasti otsakaas eest ära võtta.
ei plokk ega ka kaas,ei ole tüüpsed kohad,kust jahutusvedelik silindrisse saaks!Vähemalt antud mootoril!
kui tihend ikka korralikult vahetatud,siis saab olla ainult kaas ise.Kuigi,ei ole mina veel oma remondiajaloo vältel lekkivat kaant m43 puhul kohanud!
plokist ei saa vedelik kuidagi silindrisse minna! Kui just plokk korralikult katki ei ole.
A-la tükid väljas!
ei plokk ega ka kaas,ei ole tüüpsed kohad,kust jahutusvedelik silindrisse saaks!Vähemalt antud mootoril!
kui tihend ikka korralikult vahetatud,siis saab olla ainult kaas ise.Kuigi,ei ole mina veel oma remondiajaloo vältel lekkivat kaant m43 puhul kohanud!
plokist ei saa vedelik kuidagi silindrisse minna! Kui just plokk korralikult katki ei ole.

Re: M43B19 mootoril plokikaane mahavõtmise küsimus.
Kaas vahetatud ja ei võtnud otsakaant ära vaid riskisin ja jätsin pinguti üles tõmbamata ning sain ilma otsakaant võtmata vahetatud.
Kaanel olid kahes silindris mõrad väljalaskeklapi pesast veesärki.
Küll aga tahaks hoiatada, et vanema alumiinist sisselaskega plokikaas ei sobi kokku uuema plastikust sisselaskega!
Nimelt on plastikust kollektoril pihusti kohas suuremad kaared ja alumiinkollektoriga kaanel pole seal tihendipinda piisavalt laia.
Lahendusena sai kollektoril poldiaukudest distantspuksid välja võetud et kollektor võimalikult alla nihutada.
Et mitte riskida sai vahele pandud ka kütusekindlat hermeetikut ja pidama ta jäi.
Kaanel olid kahes silindris mõrad väljalaskeklapi pesast veesärki.
Küll aga tahaks hoiatada, et vanema alumiinist sisselaskega plokikaas ei sobi kokku uuema plastikust sisselaskega!
Nimelt on plastikust kollektoril pihusti kohas suuremad kaared ja alumiinkollektoriga kaanel pole seal tihendipinda piisavalt laia.
Lahendusena sai kollektoril poldiaukudest distantspuksid välja võetud et kollektor võimalikult alla nihutada.
Et mitte riskida sai vahele pandud ka kütusekindlat hermeetikut ja pidama ta jäi.
Re: M43B19 mootoril plokikaane mahavõtmise küsimus.
Kusisid mul motorit m57. Ava pm ei saa sulle kirjutadaRainer.K kirjutas:Kaas vahetatud ja ei võtnud otsakaant ära vaid riskisin ja jätsin pinguti üles tõmbamata ning sain ilma otsakaant võtmata vahetatud.
Kaanel olid kahes silindris mõrad väljalaskeklapi pesast veesärki.
Küll aga tahaks hoiatada, et vanema alumiinist sisselaskega plokikaas ei sobi kokku uuema plastikust sisselaskega!
Nimelt on plastikust kollektoril pihusti kohas suuremad kaared ja alumiinkollektoriga kaanel pole seal tihendipinda piisavalt laia.
Lahendusena sai kollektoril poldiaukudest distantspuksid välja võetud et kollektor võimalikult alla nihutada.
Et mitte riskida sai vahele pandud ka kütusekindlat hermeetikut ja pidama ta jäi.