Tere
Tuttaval lauapeal laiali üks M57 D30 mootori turbo.
Külge läks uus sisu ja wastegate aga milline oleks tehases etteandud preload?
Kas siin videos olev õpetus kehtib ka selle turbo puhul?
https://www.youtube.com/watch?v=p12g1PpIcjE" onclick="window.open(this.href);return false;
Lauapeal tunduvalt lihtsam sättida,kui kapotiall ukerdada.
Ehk targematel oleks infot jagada?
Ettetänades Alari.
Garrett gt 2256v M57 Wastegate Preload
- martinlink
- Huviline
- Postitusi: 713
- Liitunud: 08.09.2014 09:42 09
- Peamine sõiduk: E60 535d 210kW
- Asukoht: Tallinn
Re: Garrett gt 2256v M57 Wastegate Preload
Antud juhul on tegu VNT turboga ehk vaakumpaak ei liiguta mitte wastegate, vaid geomeetria labasid. Aga see selleks
Tehaseseadesse panemiseks on vaja vaakumpumpa, millel näidik olemas. Pumpama hakates peab hoob liikuma hakkama 130mbar alarõhul, vastu stopperkruvi peaks puutuma 600mbar juures. Seda mõistagi siis, kui stopperkruvi õigesti seadistatud on...
Tähele tuleb panna, et modifikatsioonid nagu kattide tühjendamine, EGR sulgemine, chip jne. muudavad heitgaaside liikumist läbi turbo ning ajavad seadistuse paigast. St. tehaseseade ei pruugi sellisel juhul enam ideaal olla - aitab logimine ja juba auto peal edasine seadistamine. Hea käsitöö chip muudab vardale minevat vaakumit ise, kuid neid eriti ei pakuta meil

Tehaseseadesse panemiseks on vaja vaakumpumpa, millel näidik olemas. Pumpama hakates peab hoob liikuma hakkama 130mbar alarõhul, vastu stopperkruvi peaks puutuma 600mbar juures. Seda mõistagi siis, kui stopperkruvi õigesti seadistatud on...
Tähele tuleb panna, et modifikatsioonid nagu kattide tühjendamine, EGR sulgemine, chip jne. muudavad heitgaaside liikumist läbi turbo ning ajavad seadistuse paigast. St. tehaseseade ei pruugi sellisel juhul enam ideaal olla - aitab logimine ja juba auto peal edasine seadistamine. Hea käsitöö chip muudab vardale minevat vaakumit ise, kuid neid eriti ei pakuta meil
