Küsimus targematele...
525d (2002.a) 120kw , manuaal ja originaal turbo , Garrt GT2052v.
Kuna turbol pikilõtk olemas siis läheb vahetamiseks. Sain saksamaalt vägahea hinnaga uue , Garret GT2556v turbo (530d) 142kw oma.
Küsismus on selles ,et uuel turbol on ka vaakum akuaator juba küljes! Kas ma peaksin panema enda vana turbo gt20ne vaakum akuaatori sinna uuele külge? Või ei ole selleks vajadust. ( ei tea kas see on tähtis kuid aju on remapitud)
Jään huviga arvamusi ootama!
Turbo juhtimine
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4509
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: Turbo juhtimine
Ära aktuaatorit küll näpi, kuna see on vabrikus paika seadistatud. Mõlema turbo korral peaks aktuaatori käik olema ühesugune, seega ei ole aktuaatori vahetusel mingit mõtet.
tel. 51 949 859
- wautzer
- Huviline
- Postitusi: 214
- Liitunud: 12.12.2009 17:52 20
- Peamine sõiduk: Audi a8 4.2tdi BI-Turbo
- Asukoht: Tallinn-Pärnu
Re: Turbo juhtimine
Tänan sind info eest.PeeterA kirjutas:Ära aktuaatorit küll näpi, kuna see on vabrikus paika seadistatud. Mõlema turbo korral peaks aktuaatori käik olema ühesugune, seega ei ole aktuaatori vahetusel mingit mõtet.
Jälle targem!